Citat:
Ursprungligen postat av
McCarthy01
Ja, människan har dödat i självförsvar och i krig. Tyvärr accepteras det inte ens att man blir lite aggressiv i dagens "civiliserade" samhälle, då är man genast "psykopat" och stöts ut ur gemenskapen. Och uttrycker man tankar på mord kommer snart farbror blå och/ eller ambulansen och ska skjutsa in en till psyket.
Jag tränar flera gånger i veckan för att skada andra. Det kallas kampsport. Det är en väldigt populär träningsform och något människor sysslat med i alla tider.
Men det normala för unga män har varit att träna för att ingå i en armé så att man kan döda andra för att påtvinga dem sin vilja eller ta deras territorium.
Om du någonsin har hållit i en pistol så har du någon gång funderat på att döda med den eftersom det normalt är syftet med ett pistol. Det finns absolut inget konstigt med det. Pistoler existerar enbart för att döda människor till skillnad från t.ex. gevär.
Barn leker krig hela tiden.
Det är en massa kommunister i tråden som helt uppenbart går omkring med en dildo i röven dagarna i ända och ljuger för att värdegrundssignalera som vanligt.
Det är för dumt för att orka bemöta.
redigering: sen angående psykisk hälsa, OK jag sköt den lilla snuten som bodde inne i mitt huvud för länge sen, det medges. Jag ser saker för vad de är sen dess. Det får mig att må mycket bättre tbh.