2025-08-02, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Leder det någonstans om jag skickar in ett anonymt tips då? Ni är många som påstår att det pågår djurplågeri, jag skulle kunna ta tag i det om ni vill.

Jag tycker absolut inte att han utsätter hunden för djurplågeri nu har ju hunden fått vård av veterinär och dom har en skyldighet att anmäla om hunden far illa vilket dom inte verka tycka.
Men om man sitter och anklagar någon för djurplågeri varför försöker man inte göra något åt det är min fråga?
Citera
2025-08-02, 18:38
Avslutad
Citat:
Jocke har hotat mig, vet inte om det är tillåtet att visa upp pm? Någon betalning har jag inte fått.

Det tycker jag inte är okej men det är så många som säger det men det blir svårt att tro på när man inte ser något underlag eller polisanmälan det blir mer som ett rykte som folk hakar på.
Citera
2025-08-02, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det tycker jag inte är okej men det är så många som säger det men det blir svårt att tro på när man inte ser något underlag eller polisanmälan det blir mer som ett rykte som folk hakar på.
Vem vill outa sig på fb för att avslöja något hot från Jockiboi? Det är ju inte direkt något mordhot.
Citera
2025-08-02, 18:56
Medlem
Citat:
Jag tycker absolut inte att han utsätter hunden för djurplågeri nu har ju hunden fått vård av veterinär och dom har en skyldighet att anmäla om hunden far illa vilket dom inte verka tycka.
Men om man sitter och anklagar någon för djurplågeri varför försöker man inte göra något åt det är min fråga?
Ok många oberoende personer verkar påstå samma sak. Med tanke på Jockibois uppenbara psykopatiska drag från tidigare år så tror jag vi måste ta det på allvar. Tänker när han har varit på yngre tjejer och hängt ut dom på någon blogg. Ingen rök utan eld.
Citera
2025-08-02, 19:12
Avslutad
Citat:
Vem vill outa sig på fb för att avslöja något hot från Jockiboi? Det är ju inte direkt något mordhot.

Nej men någon kanske vill visa på att det stämmer och maska sitt egna namn tänker jag, men såklart behöver man inte.
Citera
2025-08-02, 19:13
Avslutad
Citat:
Ok många oberoende personer verkar påstå samma sak. Med tanke på Jockibois uppenbara psykopatiska drag från tidigare år så tror jag vi måste ta det på allvar. Tänker när han har varit på yngre tjejer och hängt ut dom på någon blogg. Ingen rök utan eld.

Som sagt jag tror att veterinären har bra koll på att hunden inte är misskött.
Citera
2025-08-02, 19:57
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Som sagt jag tror att veterinären har bra koll på att hunden inte är misskött.

Så när Sveriges största influencers säg till att han vill ha hunden med sig hem. Och vetrinären vet hur han hänger ut folk till höger och vänster för minsta lilla. Så tror du han ,vågar säga till?

Du kan ju tänka dig hur hela 1:a divisionen fibromyalgisterna tätt följt av hypokondrotami förbandet. Gör en blitz krieg på mottagningen.
Citera
2025-08-02, 20:55
Medlem
Hur mycket pengar har han utöver huset o vad kostade det?
Citera
2025-08-02, 20:59
Medlem
Vault.Boy.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Hur mycket pengar har han utöver huset o vad kostade det?
Jocke äger inte huset.
Jockes företag äger huset.

Jockes företag äger typ allt han har. Jocke verkar ha väldigt lite privata tillgångar, och det mesta är låsta i företaget.
Citera
2025-08-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vault.Boy.
Jocke äger inte huset.
Jockes företag äger huset.

Jockes företag äger typ allt han har. Jocke verkar ha väldigt lite privata tillgångar, och det mesta är låsta i företaget.

Men hur mycket äger företaget o vad - det är ju ändå jockes även om det kostar en del skatt att lyfta ut

Det är ofta häftiga förmånsvärden att bo i egen företagsvilla
Citera
2025-08-02, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Så när Sveriges största influencers säg till att han vill ha hunden med sig hem. Och vetrinären vet hur han hänger ut folk till höger och vänster för minsta lilla. Så tror du han ,vågar säga till?

Du kan ju tänka dig hur hela 1:a divisionen fibromyalgisterna tätt följt av hypokondrotami förbandet. Gör en blitz krieg på mottagningen.

Jag tror inte veterinären är villig att låta en hund lida hon har ett jobb att sköta nu tar du inte hennes yrke på allvar.
Citera
2025-08-02, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Men hur mycket äger företaget o vad - det är ju ändå jockes även om det kostar en del skatt att lyfta ut

Det är ofta häftiga förmånsvärden att bo i egen företagsvilla

Är dom inte 3 som äger bolaget, Jocke, Jonna & Danjal? Jag har ingen aning egentligen men det har ju framställts på det sättet genom åren på deras sociala medier iaf, Danjal klev väll visserligen av som VD när han blev dömd för ekobrott men hörde aldrig något om att han sålde av sina andelar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in