2025-08-02, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Var det inte det Jocke gjorde när han uppmanade sina följare att ringa soc om Chrippa och Chrippas dotter?

Han gjorde det för han ansåg att barnet for illa vilket hon verkar ha gjort skillnaden är att Granny gör ingenting fast han påstår att Jocke plågar sin hund.

Varför kan inte du svara på vad du har för underlag på att Jocke betalar andra användare för att skriva här? det är en ganska grov anklagelse.
Senast redigerad av mutemute123 2025-08-02 kl. 17:23.
Citera
2025-08-02, 17:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Att diskutera Jockes djurplågeri är mycket försvarbart.

Usch vad han är självisk den asociale gamnacken.

Det är ju knappast försvarbart att anklaga någon för djurplågeri och inte anmäla.
Citera
2025-08-02, 17:30
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han gjorde det för han ansåg att barnet for illa vilket hon verkar ha gjort skillnaden är att Granny gör ingenting fast han påstår att Jocke plågar sin hund.

Varför kan inte du svara på vad du har för underlag på att Jocke betalar andra användare för att skriva här? det är en ganska grov anklagelse.

Jocke har både hotat och betalat iaf en användare.
Citera
2025-08-02, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Jocke har både hotat och betalat iaf en användare.

Men lägg upp underlag på så man får se att ni talar sanning.
Citera
2025-08-02, 17:45
Medlem
Citat:

Leder det någonstans om jag skickar in ett anonymt tips då? Ni är många som påstår att det pågår djurplågeri, jag skulle kunna ta tag i det om ni vill.
Citera
2025-08-02, 17:46
Medlem
Citat:
Men lägg upp underlag på så man får se att ni talar sanning.
Jocke har hotat mig, vet inte om det är tillåtet att visa upp pm? Någon betalning har jag inte fått.
Citera
2025-08-02, 17:48
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Dom kommer göra det som behövs göras för att han ska må bra och framförallt lyssnar dom på vad veterinären säger.
Självklart, eftersom veterinären anser att det finns en möjlighet, kan jag förstå att Jocke vill ge hunden den chansen. Men det innebär ju mycket omvårdnad nu, och att fixa tänderna så snart hunden är tillräckligt frisk.

Jag reagerade bara på din mening "Den där hunden är en kämpe och vill leva. "
Citera
2025-08-02, 17:55
Medlem
Menethils avatar
Citat:

Varför ifrågasätter du inte när det sägs att vissa får betalt för att stå upp för chrippa? Du verkar endast reagera när det påstås att folk får betalt av Jocke?
Jag har ett vag minne om att du själv har pratat om hur vissa får betalt av chrippa. Men de kommentarerna är ju borta nu.
Citera
2025-08-02, 18:17
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jocke har hotat mig, vet inte om det är tillåtet att visa upp pm? Någon betalning har jag inte fått.

Idioten har hotat mig oxå! Leka tuff är han duktig på.
Citera
2025-08-02, 18:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Varför ifrågasätter du inte när det sägs att vissa får betalt för att stå upp för chrippa? Du verkar endast reagera när det påstås att folk får betalt av Jocke?
Jag har ett vag minne om att du själv har pratat om hur vissa får betalt av chrippa. Men de kommentarerna är ju borta nu.

Jag ifrågasätter för att det så många som säger det men det har aldrig upprättats någon anmälan om hot eller så för då borde det ha legat i tråden för länge sen.
Men det är förstås olyckligt om det är sant.
Citera
2025-08-02, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Självklart, eftersom veterinären anser att det finns en möjlighet, kan jag förstå att Jocke vill ge hunden den chansen. Men det innebär ju mycket omvårdnad nu, och att fixa tänderna så snart hunden är tillräckligt frisk.

Jag reagerade bara på din mening "Den där hunden är en kämpe och vill leva. "

Såklart att han behöver omvårdnad och det är jag säker på att dom kommer ge honom.

Men jag tycker han är en kämpe det skulle jag sagt om vilket djur som helst.
Citera
2025-08-02, 18:32
Medlem
granny-pantiess avatar
Vad köpte Jocke på Zara?

Var det möjligen något plagg i lack som han kunde ge bort tillsammans med en ask cigaretter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in