2025-08-01, 18:54
Medlem
Jagskatilltuppens avatar
Har hans farsa dött? Svårt att tro på något men att se morsan sitta i poolen och sen en bild på hans fingrar upp i...

Alltså det är så jävla äckligt. Kan ingen spärra in morsan?
Citera
2025-08-01, 19:46
Medlem
Ett äckel är han.
Citera
2025-08-01, 20:12
Medlem
Faltas avatar
Men knullar dom på riktigt? Jag har inte sett penis eller mutta på dom bilder jag såg igår på nätet någonstans. Kan det vara fejk eller är jag ute och cyklar!!
Citera
2025-08-01, 20:26
Medlem
kajnuss avatar
När dyker han upp i Let's Dance?
Citera
2025-08-01, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Men knullar dom på riktigt? Jag har inte sett penis eller mutta på dom bilder jag såg igår på nätet någonstans. Kan det vara fejk eller är jag ute och cyklar!!

Jag har inte kollat men enligt snacket här så har inte ett kukifittan-knull dokumenterats och lagts upp.
Dock någon video på när han fingrar henne?

Men fan vet. Det är en soppa det här. Och det har det varit länge.
Citera
2025-08-02, 11:35
Medlem
är de någon som har den nya videon som sägs ska finnas?
Citera
2025-08-02, 14:19
Medlem
Rumproasts avatar
Så hans Instagram konto samt kontot där han och hans flickvän körde sin promo för OF:n är borta. Vad kan ha hänt? För det första så är det ju vidrigt att han ens fick tanken att skapa en OF när hans tittare är till största dels barn. Kan det här vara en anledning varför? Hans TikTok konto är kvar. Bor han hemma igen med föräldrarna? Jag har en så otroligt dålig magkänsla att en före detta YouTuber som gjorde videor riktade mot barn bestämde sig att köra på OF. Han brukade förut ta sig till skolgårdar där barn vistades och filma sig själv när barnen kom fram till han. Och man kan ju såklart inte glömma ’’mina fans kan ju växa upp och bli tillsammans med mig’’ intervjun. Jag mår illa. Något är så fruktansvärt fel här.
Citera
2025-08-02, 14:58
Medlem
Waldorfnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumproast
Så hans Instagram konto samt kontot där han och hans flickvän körde sin promo för OF:n är borta. Vad kan ha hänt? För det första så är det ju vidrigt att han ens fick tanken att skapa en OF när hans tittare är till största dels barn. Kan det här vara en anledning varför? Hans TikTok konto är kvar. Bor han hemma igen med föräldrarna? Jag har en så otroligt dålig magkänsla att en före detta YouTuber som gjorde videor riktade mot barn bestämde sig att köra på OF. Han brukade förut ta sig till skolgårdar där barn vistades och filma sig själv när barnen kom fram till han. Och man kan ju såklart inte glömma ’’mina fans kan ju växa upp och bli tillsammans med mig’’ intervjun. Jag mår illa. Något är så fruktansvärt fel här.

Min teori är att morsan antastat honom som barn och att han därav har blivit helt mongo.
Citera
2025-08-02, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta

På det material som fanns ute de första dagarna såg man inget sånt. Hon visade dock musen. Vad jag vet så har han så klart inte visat kuken. Han pimpade ut tjejen för att dra in lite snabba cash. Otroligt kortsiktigt tänkt.
Citera
2025-08-02, 19:22
Medlem
Är det ingen som har leaks till Saga STQ, här är till Pontus iaf: https://coomer.st/onlyfans/user/bunnyxpontus/post/1856311380
Citera
2025-08-02, 23:02
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antorr
Är det ingen som har leaks till Saga STQ, här är till Pontus iaf: https://coomer.st/onlyfans/user/bunnyxpontus/post/1856311380
Tack som fan.🙏
Citera
2025-08-03, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antorr
En enda bild helt påklädda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in