• 8
  • 9
2025-08-02, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gray.Eminence
På vilket sätt har man blivit förföljd på nätet enligt dig?

Jag frågade vad du menade med förföljd. Kan inte svara om jag inte förstår vad du menar.
Citera
2025-08-02, 18:03
Medlem
Gray.Eminences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belowmepls
Jag frågade vad du menade med förföljd. Kan inte svara om jag inte förstår vad du menar.

Vad var svårt att förstå med min fråga som var "Finns det bevis för att man blir förföljd, spårad och avlyssnad?"? Vad har du för bevis att folk avlyssnas eller är förföljda på nätet? Väldigt enkel fråga enligt mig.
Citera
2025-08-03, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gray.Eminence
Vad var svårt att förstå med min fråga som var "Finns det bevis för att man blir förföljd, spårad och avlyssnad?"? Vad har du för bevis att folk avlyssnas eller är förföljda på nätet? Väldigt enkel fråga enligt mig.

Avlyssnad? Ja i form av bulkdata. Förföljd? Ja i form av bulkdata. Men eftersom du inte kan säga exakt vad du menar med "förföljd" så kan jag inte svara på något annat vis.
Citera
2025-08-11, 16:20
Medlem
Dom har även infört lagar som strider emot föreningsfriheten. Vi måste göra vårt bästa för att stoppa detta även i Sverige. Nu har det redan införts, men vi behöver åtgärda det

Citat:
Ursprungligen postat av Flygplanstekniker
Dagens Aftonbladet

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-bort-i-london

.
Bra exempel på vart vi är påväg. Oavsett vart ni står politiskt så måste ni begripa att dessa typer av lagar inskränker på grundläggande fri och rättigheter. Det strider mot mänskliga rättigheter.

Vilka är klassade som terrorgrupp imorgon? Socialdemokraterna? Sverigedemokraterna? Miljöpartiet? Pressen? Aftonbladet? Flashback?
Citera
2025-08-31, 11:23
Medlem
Gray.Eminences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belowmepls
Avlyssnad? Ja i form av bulkdata. Förföljd? Ja i form av bulkdata. Men eftersom du inte kan säga exakt vad du menar med "förföljd" så kan jag inte svara på något annat vis.

Om man gör nåt krypterat så kan de lyssna på vad de vill, det lär inte komma fram nåt vettigt ändå!
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in