Citat:
Ursprungligen postat av
Amstaff4life
Och allt detta har gjorts för att chrippa skrikigt högt, hans lögner och påståenden har behövts motbevisats och förklarats. Hade han varit en normal människa hade han inte hålla på och ljugit.
När d kommer till resten du skriver så är det ju så att är man vuxen nog att sitta själv och svära över andra så är man vuxen nog att bli ifrågasatt. Tex bumbi.
Gör man brottsliga saker får man ta att folk granskar och ifrågasätter osv osv
Alla i denna YT ganger har gjort saker som inte deras följare "gillat" medan den andres följare "gillat" , exakt vad jag menar att vi alla har olika preferenser.
Cluee har gjort sitt, Rask gjort sitt osv osv.
Gillar man Rask hör man att han tar ansvar, hatar man Rask hör man bara ursäkter.
Hänger du med på mitt resonemang?
Nej det gör jag inte. Jag har varit öppen med att jag tycker Anjo har varit en bra Youtuber, t.ex. Pontus Rasmusson-klippen var grymma. Jag har verkligen gillat Anjo tidigare. Däremot känns det som att han fick hybris någonstans efter Joz-dokumentären och han började få lite mer följare. Jag är en följare som har vänt mig mot honom, för att jag tycker han börjat gå för långt. Jag trodde att han skulle börja lugna ner sig nu när han slutit fred med Cluee, Lokal och hon den där tjejen han felaktigt hängde ut för att ha läckt manipulerade nakenbilder på Lisen. Tyvärr så hade jag fel för då startade han Chrippa-dramat på nytt genom att hänga ut en av Jockes närmsta vänner Gustav B.
Chrippa satt i häkte när Anjo gjorde sin första Youtube-video om Chrippa-dramat? Anjo hade ingen anledning att ens göra en video om Chrippa vid det tillfället. I den första videon om Chrippa-dramat så läckte Anjo privata konversationer mellan Chrippa och Linnea - tänk om någon läckt privata konversationer mellan Pontus och Lisen under tiden dom höll på att skiljas? Det har skett så fruktansvärt mycket övertramp från Anjo den senaste tiden. Bara en sådan sak att Anjo lägger ut ett förhör med Chrippas unge, det finns snart inga gränser för vad som är moraliskt rätt att lägga ut på Youtube längre. Kom ihåg att förhöret med Chrippas dotter släpptes när Chrippa satt i häkte fortfarande.