2025-08-01, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Ok?? Jamen då ser vi väldigt olika på det, dessutom har både chrippa och Linnea lagt ut/sagt/skrivit alla bevis helt på egen hand.
Från start.. Det är deras ord, deras ageranden och material som allt baserats på så jag ser inte vad du inte kan se.
Allt finns att beskåda från dag 1.
Det enda C och L kommit med är lögner för att skydda sina lögner från d lögner dom drog innan det osv.
Båda deras videos om varandra är ju summa summarum.
Ingen normalt funtad människa gör som dom gjort.
Men tur att dom gift sig så ingen annan behöver råka ut för den ena el andra, dom passar skitbra ihop.

Meddelande, dagböcker övriga papper och skrifter och annat skit som de mest sjuka fantasierna baseras på är då rakt inget Chrippa och Linnea har bett Anjo om att fantisera om och producera långfilmer om.

Från start ända tills idag så sitter Anjo och läser prints och meddelanden ifrån följare och sätter sig sedan och producerar långfilmer och släpper på sin YouTube kanal.

Jag ser Anjo som en stor gris som älskar att sprida hat och hatkampanjer och annat vidrigt i samhället. Blir jag motbevisad om detta så skall jag skriva en ursäkt här i tråden till han.
Citera
2025-08-02, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Meddelande, dagböcker övriga papper och skrifter och annat skit som de mest sjuka fantasierna baseras på är då rakt inget Chrippa och Linnea har bett Anjo om att fantisera om och producera långfilmer om.

Från start ända tills idag så sitter Anjo och läser prints och meddelanden ifrån följare och sätter sig sedan och producerar långfilmer och släpper på sin YouTube kanal.

Jag ser Anjo som en stor gris som älskar att sprida hat och hatkampanjer och annat vidrigt i samhället. Blir jag motbevisad om detta så skall jag skriva en ursäkt här i tråden till han.

Alltså nu finns ju alltid detta irl... så svårt att få det till fantasier😆
Och allt detta har kommit ut för att bevisa att Linnea och Chrippa ljugit, vilket har lyckats.
Citera
2025-08-02, 01:02
Medlem
Det är väl rätt etablerat att Skilleras aldrig kollar anjovideos på live om det handlar om honom eftersom han ev måste försvara sig. Det kan jag tycka är Skilleras svaghet för annars har han alltid upper hand. Men vågar aldrig se/svara en Anjo-video för ”jag är helt ointresserad”. Jag gillar Skilleras och hans streams som fan, har t.o.m. pyntat in moneyiertos till honom, men det är en svaghet att han bara accepterar monologer från sig själv med skyddet ”kom in och surra”. Fan man up och våga kolla en video live som du gör med ditt motstånd liksom. Eller?

Återigen. Vill inget ont till Skilleras, men hyklande att pick and choosa att aldrig se något negativt om sig själv från Anjo och våga reagera på.
Citera
2025-08-02, 01:09
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netchips
Det är väl rätt etablerat att Skilleras aldrig kollar anjovideos på live om det handlar om honom eftersom han ev måste försvara sig. Det kan jag tycka är Skilleras svaghet för annars har han alltid upper hand. Men vågar aldrig se/svara en Anjo-video för ”jag är helt ointresserad”. Jag gillar Skilleras och hans streams som fan, har t.o.m. pyntat in moneyiertos till honom, men det är en svaghet att han bara accepterar monologer från sig själv med skyddet ”kom in och surra”. Fan man up och våga kolla en video live som du gör med ditt motstånd liksom. Eller?

Återigen. Vill inget ont till Skilleras, men hyklande att pick and choosa att aldrig se något negativt om sig själv från Anjo och våga reagera på.
Håller med helt, men är du ett riktigt fan så stavar du "skilleras", annars kan du sätta en handgranat i munnen
Citera
2025-08-02, 01:21
Medlem
YouTubern "Kelso Cutta" har publicerat en låt angående Anjos nya "Säg vad du menar och mena vad du säger"- talesätt.

Med resten av nollorna i sekten: Rask, Motvikt och Simon som bakgrundskör.
https://www.youtube.com/watch?v=1vfMlGjVluM
Citera
2025-08-02, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Håller med helt, men är du ett riktigt fan så stavar du "skilleras", annars kan du sätta en handgranat i munnen

Var fan har jag stavat fel?
Jävla runkbög. Det är så han stavar men det var inte poängen. Han kan ju våga se negativa videos med.
Citera
2025-08-02, 04:35
Avslutad
Citat:
Och allt detta har gjorts för att chrippa skrikigt högt, hans lögner och påståenden har behövts motbevisats och förklarats. Hade han varit en normal människa hade han inte hålla på och ljugit.
När d kommer till resten du skriver så är det ju så att är man vuxen nog att sitta själv och svära över andra så är man vuxen nog att bli ifrågasatt. Tex bumbi.
Gör man brottsliga saker får man ta att folk granskar och ifrågasätter osv osv
Alla i denna YT ganger har gjort saker som inte deras följare "gillat" medan den andres följare "gillat" , exakt vad jag menar att vi alla har olika preferenser.
Cluee har gjort sitt, Rask gjort sitt osv osv.
Gillar man Rask hör man att han tar ansvar, hatar man Rask hör man bara ursäkter.

Hänger du med på mitt resonemang?

Nej det gör jag inte. Jag har varit öppen med att jag tycker Anjo har varit en bra Youtuber, t.ex. Pontus Rasmusson-klippen var grymma. Jag har verkligen gillat Anjo tidigare. Däremot känns det som att han fick hybris någonstans efter Joz-dokumentären och han började få lite mer följare. Jag är en följare som har vänt mig mot honom, för att jag tycker han börjat gå för långt. Jag trodde att han skulle börja lugna ner sig nu när han slutit fred med Cluee, Lokal och hon den där tjejen han felaktigt hängde ut för att ha läckt manipulerade nakenbilder på Lisen. Tyvärr så hade jag fel för då startade han Chrippa-dramat på nytt genom att hänga ut en av Jockes närmsta vänner Gustav B.

Chrippa satt i häkte när Anjo gjorde sin första Youtube-video om Chrippa-dramat? Anjo hade ingen anledning att ens göra en video om Chrippa vid det tillfället. I den första videon om Chrippa-dramat så läckte Anjo privata konversationer mellan Chrippa och Linnea - tänk om någon läckt privata konversationer mellan Pontus och Lisen under tiden dom höll på att skiljas? Det har skett så fruktansvärt mycket övertramp från Anjo den senaste tiden. Bara en sådan sak att Anjo lägger ut ett förhör med Chrippas unge, det finns snart inga gränser för vad som är moraliskt rätt att lägga ut på Youtube längre. Kom ihåg att förhöret med Chrippas dotter släpptes när Chrippa satt i häkte fortfarande.
Senast redigerad av nyss 2025-08-02 kl. 04:43.
Citera
2025-08-02, 05:59
Medlem
Citat:
Alltså nu finns ju alltid detta irl... så svårt att få det till fantasier😆
Och allt detta har kommit ut för att bevisa att Linnea och Chrippa ljugit, vilket har lyckats.

Vad menar du med allt? Inkluderar du diverse rykten och fantasier om sekter och orimlig kåthet med mera som Anjo fantiserat ihop baserat inget.

Oavsett så finns utom ingen rimligt tvivel inom ramen att bete sig snällt och trevligt något som förminskar Anjos vidriga beteende.
Citera
2025-08-02, 07:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Inget nytt, precis som du gissade.

En bitter Anjo försöker vinna poäng hos Jocke.

Anjo försvarar Jocke men har vi någonsin hör Jocke försvara Anjo?
Citera
2025-08-02, 08:08
Medlem
Djungelskribentens avatar
Skulle inte den narcissistiska tjockisen ha semester från youtube? Han lägger ju ut mer än på länge… Åker på semester med familjen men spenderar mest tid framför skärmen och förtalar folk. Bra farsa
Citera
2025-08-02, 08:54
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Skulle inte den narcissistiska tjockisen ha semester från youtube? Han lägger ju ut mer än på länge… Åker på semester med familjen men spenderar mest tid framför skärmen och förtalar folk. Bra farsa
Är man en hatdramakanal och personligen skör och livrädd för kritik så kan man inte ha semester. INGET kommer före det egna egot. Då får resten av familjen åka och äta själv medan pappa sitter passivt aggressiv och förtalar folk i videor.
Citera
2025-08-02, 09:54
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo försvarar Jocke men har vi någonsin hör Jocke försvara Anjo?

Nej Jocke skulle aldrig försvara Anjo.

Anjo skulle heller inte kräva en jämbördig relation eftersom Anjo är den evige ja-sägaren.

Blir lätt så om man växt upp som ett mobboffer. Anjo vet helt enkelt inte vad sunda relationer innebär. Antingen slickar han röv som med Jocke eller så kräver han lydnad av de han anser vara "under" honom.

Ett ensamt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in