Typiskt er idioter, som inte ens klarar av att TÄNKA att det är möjligt sådant som jag GJORT...
Varför skulle jag inte kunna göra det enligt dig nu när jag klarade det för länge sedan innan jag hade erfarenhet, din idiot?
1. Som 24åring startade jag ett distributionsföretag, som jag växte till 70 anställda innan det blev tråkigt så jag sålde.
2. Företagskonsult. Har fixat till resultat och organisation i så olika brancher som t ex utbildning, vård och produktion. T ex fixade jag till en region i kris åt ett nationellt seviceföretag, från kris till deras bästa region enligt HQ. Hittade och lärde upp en ny regionschef innan jag lämnade.
3. Byggde åt en klient upp en mjukvaruproduktionsorganisation utspridd på tre kontinenter och organicerade så den producerade för en bråkdel av vad produktionen hade kostat i väst.
Nu är jag ålders"pensionär" men jag tyckte det var för tråkigt

så jag startar två PRODUKTIONSföretag i SOasien.
(Två till att börja med. Ett tredje är redan planerat som vidareförädling av produkter i ett av de startade. Det är tänkt att jag återinvesterar kommande vinster till exbantioner och/eller ytterligare brancher.)
Vad mer dumt har du att säga? D
Kanske ekonomiska idioter som du...
(Företagsstarterna oräknade). 15 000 är ungefär vad jag gör av med TOTALT per månad nu då jag inte ens försöker vara särskilt ekonomisk privat.
På den tiden jag var det automatiskt, gjorde jag bara av med svenskt "existensminimum" i snitt per månad innan jag skaffade villa. Hade ändå bl a lägenhet, bil, biljard, liten segelbåt, sommarkåk och en massa hobbies...