Citat:
Ekonomin i USA växer med 3%, Tysklands minskar med 0.1%
Hörru idiot.
Citat:
Hörru Bryssel-Bob!
LÖGN. Jag har flera gånger sagt att problemen knappt börjat ÄN, eftersom importörer med något vett bunkrade innan tullarna infördes och det tar ett tag innan de lagren tar slut, alltså har inflationen p g a tullarna knappt börjat än.
Menar du enligt idioterna på börsen eller enligt Trumps lögner?
1. Mycket FÄRRE nya jobb per månad än under Biden, trots att Trump ÖKAT offentliganställda som massor inom ICE! De sämre siffror, som Trumpadministrationen försöker att hävda att de är bättre
2. Inflationen har knappt börjat än.
3. Då fattiga inte kommer att inte kunna betala p g a inflationen, kommer efterfrågan att MINSKA på sådant de köpt förrut men inte kommer att ha råd med...
4. Både turism och jordbruk har rapporterat kris p g a Trump förstör USAs rykte så många vill inte ha med dem att göra.
5. Även industrier som inte kunnat producera p g a brist på råvaror/delar sedan Trump satte igång tullkriget.
Eller kanske Trump blir räddad av von Leyens skitavtal
Menar du enligt idioterna på börsen eller enligt Trumps lögner?

1. Mycket FÄRRE nya jobb per månad än under Biden, trots att Trump ÖKAT offentliganställda som massor inom ICE! De sämre siffror, som Trumpadministrationen försöker att hävda att de är bättre
2. Inflationen har knappt börjat än.
3. Då fattiga inte kommer att inte kunna betala p g a inflationen, kommer efterfrågan att MINSKA på sådant de köpt förrut men inte kommer att ha råd med...
4. Både turism och jordbruk har rapporterat kris p g a Trump förstör USAs rykte så många vill inte ha med dem att göra.
5. Även industrier som inte kunnat producera p g a brist på råvaror/delar sedan Trump satte igång tullkriget.
Eller kanske Trump blir räddad av von Leyens skitavtal

Ekonomin i USA växer med 3%, Tysklands minskar med 0.1%
Varifrån fick du att jag är för EU?!

Jag skippade västvärlden efter att den klantade till det 2007 och inte satte dit de som ställde till det, tvärt om BELÖNADE USA BEDRAGARNA!!!
Då satte jag igång att undersöka intressanta länder, valde vilket (ett i SOasien) och sedan studerade jag lagar, affärskultur och affärsideer och jag valde vilka innan jag startade två företag där nyligen till att börja med...