2025-07-31, 23:19
Medlem
Är det bara jag som noterat att man faktiskt inte ser någonting utan det lika gärna kan vara skådespelat och torrjuck? Inga videos eller bilder visar ett faktiskt knull, det här är fake.
Citera
2025-08-01, 09:00
Medlem
karin02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetintebryrmiginte
Är det bara jag som noterat att man faktiskt inte ser någonting utan det lika gärna kan vara skådespelat och torrjuck? Inga videos eller bilder visar ett faktiskt knull, det här är fake.

Också reflekterat över det
Citera
2025-08-01, 10:55
Medlem
Om folk inte gillade Pontus innan, så gör de det definitivt inte nu.

Jag tror att deras plan (Pontus plan) är att få in tillräckligt med pengar via Of för att skaffa sig ett liv utomlands där ingen känner igen de och där de inte är hatade av allmänheten och slippa se Pontus morsa rodna vid frukostbordet.

Tycker extremt synd om flickvännen. Jag vet hon är vuxen och gör sina egna val. Men hade hon inte haft en mediakåt mycket äldre pojkvän hade hon inte hamnat här. Detta är säkert Pontus plan från början och tog första tjej som visat intresse.
Citera
2025-08-01, 11:26
Medlem
TjockisHaralds avatar
Jaha, ingen som sparat videos då?
Citera
2025-08-01, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xLarryLurex
Har inte morsan förlorat en massa följare på Youtube?
Tyckte hon hade 22k följare i början av veckan, nu är hon nere på 17k istället. Kan man se statistik på följare någonstans?

Varför tycker alla synd om "flickvännen"? Hon är vuxen (på pappret iaf) och får således ta egna beslut och konsekvenser i livet. Kan hon inte detta så ska hon omyndigförklaras.
Tänk att dessa satar har rösträtt...
Nej hon har ökat https://socialblade.com/youtube/handle/storacarina
Citera
2025-08-01, 12:04
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xLarryLurex
Har inte morsan förlorat en massa följare på Youtube?
Tyckte hon hade 22k följare i början av veckan, nu är hon nere på 17k istället. Kan man se statistik på följare någonstans?
Här har du: https://socialblade.com/youtube
Citera
2025-08-01, 12:52
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Pontus den jäveln vann igen! Han drog säkerligen in hundratusentals kronor på en vecka, utan att behöva visa den lilla kuken en enda gång. Word-of-mouth gjorde sitt: miljontals visningar på tiktok, trendat på Flashback, reddit och twitter, mängder av artiklar och krönikor. Gratis reklam vart han än tittar. Och snart kommer han säkert gå ut och säga att de aldrig ens knullade på riktigt, att allt var fake.
Citera
2025-08-01, 13:47
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Pontus den jäveln vann igen! Han drog säkerligen in hundratusentals kronor på en vecka, utan att behöva visa den lilla kuken en enda gång. Word-of-mouth gjorde sitt: miljontals visningar på tiktok, trendat på Flashback, reddit och twitter, mängder av artiklar och krönikor. Gratis reklam vart han än tittar. Och snart kommer han säkert gå ut och säga att de aldrig ens knullade på riktigt, att allt var fake.
Hon har dock fortfarande visat fiffin.
Citera
2025-08-01, 14:37
Medlem
Vad hände med Pontus insta?
Hittar ej när man söker på den
Citera
2025-08-01, 15:31
Medlem
karin02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoWLB
Vad hände med Pontus insta?
Hittar ej när man söker på den

Både hans och deras of-Instagram verkar va borta
Citera
2025-08-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karin02
Både hans och deras of-Instagram verkar va borta

Ja, jag följer slaviskt hela freak showen via alla sociala medier och hans Instagram finns inte längre. Har han brutit mot något regel monntro?
Citera
2025-08-01, 18:51
Citat:
Ursprungligen postat av OptimusOO7
Ja, jag följer slaviskt hela freak showen via alla sociala medier och hans Instagram finns inte längre. Har han brutit mot något regel monntro?

Jag tror bara att de inte hade frågat päronen om lov, och så gav det inte tillräckligt med pengar för att det skulle vara lönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in