Är det bara jag som noterat att man faktiskt inte ser någonting utan det lika gärna kan vara skådespelat och torrjuck? Inga videos eller bilder visar ett faktiskt knull, det här är fake.
Är det bara jag som noterat att man faktiskt inte ser någonting utan det lika gärna kan vara skådespelat och torrjuck? Inga videos eller bilder visar ett faktiskt knull, det här är fake.
Om folk inte gillade Pontus innan, så gör de det definitivt inte nu.
Jag tror att deras plan (Pontus plan) är att få in tillräckligt med pengar via Of för att skaffa sig ett liv utomlands där ingen känner igen de och där de inte är hatade av allmänheten och slippa se Pontus morsa rodna vid frukostbordet.
Tycker extremt synd om flickvännen. Jag vet hon är vuxen och gör sina egna val. Men hade hon inte haft en mediakåt mycket äldre pojkvän hade hon inte hamnat här. Detta är säkert Pontus plan från början och tog första tjej som visat intresse.
Har inte morsan förlorat en massa följare på Youtube?
Tyckte hon hade 22k följare i början av veckan, nu är hon nere på 17k istället. Kan man se statistik på följare någonstans?
Varför tycker alla synd om "flickvännen"? Hon är vuxen (på pappret iaf) och får således ta egna beslut och konsekvenser i livet. Kan hon inte detta så ska hon omyndigförklaras.
Tänk att dessa satar har rösträtt...
Har inte morsan förlorat en massa följare på Youtube?
Tyckte hon hade 22k följare i början av veckan, nu är hon nere på 17k istället. Kan man se statistik på följare någonstans?
Pontus den jäveln vann igen! Han drog säkerligen in hundratusentals kronor på en vecka, utan att behöva visa den lilla kuken en enda gång. Word-of-mouth gjorde sitt: miljontals visningar på tiktok, trendat på Flashback, reddit och twitter, mängder av artiklar och krönikor. Gratis reklam vart han än tittar. Och snart kommer han säkert gå ut och säga att de aldrig ens knullade på riktigt, att allt var fake.
Pontus den jäveln vann igen! Han drog säkerligen in hundratusentals kronor på en vecka, utan att behöva visa den lilla kuken en enda gång. Word-of-mouth gjorde sitt: miljontals visningar på tiktok, trendat på Flashback, reddit och twitter, mängder av artiklar och krönikor. Gratis reklam vart han än tittar. Och snart kommer han säkert gå ut och säga att de aldrig ens knullade på riktigt, att allt var fake.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!