Citat:
Ursprungligen postat av
CykaBlyat123
Pallar du fixa bild på kartan eller skriva numrena som står på kartan? Jag har nämligen fått tag i samma skit. Tagit 6 stycken som mest och bara känt mig som på 200mg men AT slipper man ändå ej.
Har lite svårt o lösa en egen bild just nu.
https://imgur.com/zB4rP78 mina piller ser ut som dessa till höger och smular sönder, något hempressat skit medans den vänstra är vad jag haft alla gånger tidigare.
Står: TR00124 - 05/24 - 04/27 där bak och Santeria loggan är mycket mörkare än det brukar vara.
Är det dessa du har kommit över? Visa gärna vad du har om du har möjlighet
EDIT:
Ta inte fler av dessa, seriöst - Livsfarligt när vi inte vet vad det är för RC skit.
Säljaren jag var i kontakt med hade ingen alls aning om att dessa var fejkade heller . (Påstår dom iaf)
Citat:
Ursprungligen postat av
Baastian
Hej alla!
Jag har haft ett aktivt missbruk av Tramadol i typ 8-9år där jag tar 200-300mg per dag.
Tar jag det inte så mår jag fysiskt och psykiskt dåligt direkt. (Även om min plan är att börja sluta såklart).
Mitt problem dock.
Jag har nästan alltid använt Tramadol Santeria 200mg tabletter.
Men dem senaste dagarna (typ 2v) så är det som att dem inte fungerar längre?
Jag får typ huvudvärk, lite illamående när jag röker cigg och lite yrsel.
Provade att köpa Santeria från 2 olika leverantörer ifall det var något strul men jag mår fortfarande dåligt.
Så vad kan ha hänt med mig nu när det gått så många år med samma dos och fungerat hur bra som helst?
Jag blir tokig!
Tacksam för alla svar och råd!
Jag tror att du har fått tag på en fejkad batch , du kan kika på bilden jag länka ovan för att bekräfta .
Dessa innehåller inte tramadol eller någon opiod alls hade ett pissprov hemma och visade negativt på Tramadol/Morfin/Annan Opiod.