2025-07-14, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Tvivlar starkt på att det faktiskt var fentanyl. Dels skulle du troligtvis ha överdoserat och dels är det väldigt många ämnen som ger falskt positivt resultat för fentanyl på vanlig drogsticka, bara googla.

1. Detta var dock inte en vanlig drogsticka. Detta var ett specifikt fentanyl-test från labb. Och fler än ett test gjordes.

2. Vad jag gick igenom kan man i princip kalla för en överdosering.
Andningsdepression, nedsatt syn till den mån att jag inte ens kunde läsa ett sms, och fick be min vän som jobbade natt se efter mig tills det planat ut. Överdosering måste inte sluta med döden, och har man hög tolerans mot opioder efter 10+ års bruk så tål man lite mer än andra.

3. En bekant till mig gick bort en vecka senare, av samma batch. Så, om inte min överdos räknas så antar jag att hans gör?
Citera
2025-07-14, 18:19
Medlem
Är det någon som vet varför det är sån jävla torka på tramadol de senaste 3 månaderna?

Det enda som går att finna är indiskt skräp eller santeria, WTF!?!!
Citera
2025-07-14, 18:38
Avslutad
Var glad att du får tag i något alls, jag har inte fått hem en försändelse på över ett år då beställer ja ändå varje månad med hopp i magen idiot som man är. Hade gett min vänstra kula för en 200mg tram.
Citera
2025-07-14, 18:58
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Var glad att du får tag i något alls, jag har inte fått hem en försändelse på över ett år då beställer ja ändå varje månad med hopp i magen idiot som man är. Hade gett min vänstra kula för en 200mg tram.

Va fan beställer du nånstans om du inte får hem ett endaste paket? Eller beställer du till en å samma adress var enda gång?
Citera
2025-07-15, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Va fan beställer du nånstans om du inte får hem ett endaste paket? Eller beställer du till en å samma adress var enda gång?

Testat flugsvamp, archetyp, ett antal clearnet sidor. testat att beställa till instaboxar, olika adresser, alltihop. Har antingen en jävla otur eller så vettefan. Men "the silver lining" är väl att jag fick gå på torken och slapp beroendet tillslut. Men förlorat så mkt pengar så det är inte ens skoj längre.
Citera
2025-07-15, 11:15
Medlem
Någon som har stött på vita ovala 200mg, ska vara krka men jag betvivlar det starkt.
Känns hårt pressade så inte direkt som santeria men hittar ingen info om dem.
Citera
2025-07-20, 13:42
Medlem
Tog 1000mg Tramadol igår utan någon effekt alls förutom trötthet, jag kunde knappt håll upp ögonen. Jag misstänker att mina serotoninnivåer är i botten. Hur skulle det bli ifall jag tog Subutex ikväll?
Citera
2025-07-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
jo, varnig för att tollernasen kan falla fort när du lägger av, jag höll upp 7 dagar och tog sen en skaplig dos som jag veckan tidigare fixade lätt, höll på att svimma i 3 timmar, vidrigt.

Nä man ska vara ledig om man ska lägga ner det där och förstås trappa ner före så man är redo, inte som jag bara lägga ner det från en dag till en annan, kroppen chockades svårt.
Någon som har koll på marknaden i Kiruna? Då jag nyligen flyttat upp. Tack på förhand!
Citera
2025-07-28, 23:28
Medlem
farsaTacklarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADT13
Någon som har koll på marknaden i Kiruna? Då jag nyligen flyttat upp. Tack på förhand!

Finns säkert 30 kartor i hela byn och det är 600 per karta som gäller. Brukar vara så uppåt i landet generellt.
Citera
2025-07-28, 23:30
Medlem
farsaTacklarns avatar
Fick tag i tramadol royal 225mg strawberry. Dom wellpapp färgade kartorna med röda tabletter. Vet att dessa kommer från ett skit företag men detta va de ända som fanns nu vid detta klockslag en måndag kväll.
Inkommer med en review senare
Citera
2025-07-29, 00:45
Medlem
farsaTacklarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farsaTacklarn
Fick tag i tramadol royal 225mg strawberry. Dom wellpapp färgade kartorna med röda tabletter. Vet att dessa kommer från ett skit företag men detta va de ända som fanns nu vid detta klockslag en måndag kväll.
Inkommer med en review senare

Jo dom var godkända! Känns som tram ska kännas. 7/10 poäng.
Citera
2025-07-29, 19:54
Medlem
Någon som vet om det går att få tag i tram på apotek i Balkanländerna? Bosnien/Serbien

Om man bara skulle gå in och testa, vad tror ni då är bäst att säga? Att man har värk och har det utskrivet i Sverige hemifrån? (även om man inte har det)

Tack på förhand!
Senast redigerad av dori2020 2025-07-29 kl. 20:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in