2025-07-30, 16:19
Medlem
har massa skit att lasta av i city, allt är blockad nu, varför räcker inte en dag?
jag är inte emot bögar men ingen bryr sig om du e bög eller inte och ha en fucking parad e överflödigt, men problemet är inte att dom e bögar dom vill ha din uppmärksamhet att dom e bögar, hela skiten är så narcisstiskt och befängt.
Senast redigerad av robiniskogen 2025-07-30 kl. 16:21.
Citera
2025-07-30, 16:27
Medlem
LGBTQAI++ en dag per bokstav. Var glad att inte ++ får några dar också.
Citera
2025-07-30, 16:36
Medlem
Paraden är två timmar, på lördag den 2 augusti klockan 13.00-15.00

Inte en hel vecka. Däremot firas det hela veckan, men då behövs ingen avspärrning

Så gör du dina lastningar i City.
Citera
2025-07-30, 16:41
Medlem
SimonSesss avatar
Heteroparaden är ju nästan 365 dagar per år så vad är ditt fucking jävla problem?
Citera
2025-07-30, 16:43
Medlem
Dom kan väl ha sin jvla parad på Gotska Sandön istället ?
Citera
2025-07-30, 16:44
Medlem
Tomtekukars avatar
Paraden i sig är inte mer än en eftermiddag.

Jag har inget emot homosexuella – men när kampen för acceptans ersätts av män med dildos i pannan och exponerade analhål på gatan, då handlar det inte längre om rättigheter utan om narcissistisk cirkus.
Citera
2025-07-30, 16:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
har massa skit att lasta av i city, allt är blockad nu, varför räcker inte en dag?
jag är inte emot bögar men ingen bryr sig om du e bög eller inte och ha en fucking parad e överflödigt, men problemet är inte att dom e bögar dom vill ha din uppmärksamhet att dom e bögar, hela skiten är så narcisstiskt och befängt.

Därför att de vill att bögar från heeelaa världen ska komma hit o böga - de kommer inte från Långtbortistan för EN dag.

Jag citerar från tidigare - jag hoppas att få träffa någon (BumBoy) men redan idag har jag både kyssar/kyssa o fått hångla.

Det heter inte Pride - kan man vara stolt över skit-på-kuken o sperma-i-arslet.

Det heter BumBoy-Shame-aktiviteterna
Citera
2025-07-30, 16:47
Medlem
Det är för att maximera det kommersiella kring Pride veckan. Big business helt enkelt och då är en vecka lagom.
Citera
2025-07-30, 17:04
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen

För att storleken har betydelse oavsett vad du fått lära dig 😉
Citera
2025-07-30, 17:08
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Heteroparaden är ju nästan 365 dagar per år så vad är ditt fucking jävla problem?

Vi bor i Sverige och alla har samma rättigheter, så dessa har 365 dagar dom med.
Citera
2025-07-30, 17:09
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Vi bor i Sverige och alla har samma rättigheter, så dessa har 365 dagar dom med.
Förklara då varför man får lägre lön ifall man är öppet homosexuell, eller varför man ska tolerera risken om våld, eller acceptera färre rättigheter
Citera
2025-07-30, 17:11
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Det är för att maximera det kommersiella kring Pride veckan. Big business helt enkelt och då är en vecka lagom.

Frågan är hur väl det lyckas. Bokade boende i Stockholm i helgen för annat ärende (viste intr ens att det var pride) och slogs av hur billigt det var med boende. Vi betalar 900kr natten med frukost för 2 personer och då fanns det gott om billigare och mer centrala rum

Så käns som priden rätt mycket spelat ut sin roll och blivit något för de närmast sörjande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in