2025-07-31, 01:49
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Riktigt bra pridefestival !
Det betyder att de lämnar fler tjejer och kvinnor över till oss andra 😂😂🔥
Citera
2025-07-31, 08:37
Moderator
Strix m/94s avatar
Rubriken förtydligad.

Strix/Mod
Citera
2025-07-31, 10:42
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Heteroparaden är ju nästan 365 dagar per år så vad är ditt fucking jävla problem?

Hmm, de som är på detta spektakel - smyger de tillbaks i garderoben, så fort PRIDE är över? Problemet är att deras agendor skall prackas på ALLA och självklart även de som inte vill veta av dem... Homosexuella har jag inga problem med, men resten av bokstäverna är mest humbug och mode. PRIDE är och har nästan alltid varit en politisk rörelse och mången homosexuella hatar, eller i alla fall, stör sig på dessa propagandademonstrationer.

Att det är en vecka är för att indoktrinering skall etsas fast i folks minne - varken de vill det, eller ej!
Citera
2025-07-31, 10:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Riktigt bra pridefestival !
Det betyder att de lämnar fler tjejer och kvinnor över till oss andra 😂😂🔥

Så det finns inga läbbiga tjejer/kvinnor???

Hur många killar/män har fått doppa i läbb-grytor - aldrig här i alla fall
Citera
2025-07-31, 10:50
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
har massa skit att lasta av i city, allt är blockad nu, varför räcker inte en dag?
jag är inte emot bögar men ingen bryr sig om du e bög eller inte och ha en fucking parad e överflödigt, men problemet är inte att dom e bögar dom vill ha din uppmärksamhet att dom e bögar, hela skiten är så narcisstiskt och befängt.

Många bögar tar en veckas semester för Pride. Klart dom vill få stock 7 gånger när dom är lediga.
Annars åker dom till Barcelona.

Man undrar om det blir något nytt utbrott av apkoppor (monkeypox) i år ?
Citera
2025-07-31, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Pride är ett äckligt jippo som borde förbjudas.
Att hylla psyksjuka individer är inget man ska gilla.

Psyksjuka är kanske att ta i. Men du har helt rätt i att man borde förbjuda den här typen av acceptans av perversa människor. Skall de hålla parader så gör det åtminstone inte bland normala människor på offentliga platser.
Citera
2025-07-31, 11:33
Avstängd
Paris24s avatar
Prideveckan är dubbelt så lång som julen därför att gays älskar att festa. I själva verket verkar gays enbart älska att klä ut sig och ha fester och dansa till musik, och de är inte kända för någonting annat.

Jag såg precis ett gay-program på TV om holländska gays. Det fanns inte en sekund av 1 timmes TV när de inte höll på med sitt utseende eller att få Synas och Skratta och Kolla kläder. Vår tids ihåligaste rörelse?
Citera
2025-07-31, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Prideveckan är dubbelt så lång som julen därför att gays älskar att festa. I själva verket verkar gays enbart älska att klä ut sig och ha fester och dansa till musik, och de är inte kända för någonting annat.

Jag såg precis ett gay-program på TV om holländska gays. Det fanns inte en sekund av 1 timmes TV när de inte höll på med sitt utseende eller att få Synas och Skratta. Vår tids ihåligaste rörelse?
Låt folk få vara glada i en vecka. Surkuk.
Citera
2025-07-31, 11:41
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Låt folk få vara glada i en vecka. Surkuk.
Fanns inget surt i mitt inlägg. Den enda sura är nog du!

Om man festar dubbelt så länge som julen så får man nog finna sig i raljerande.
Citera
2025-07-31, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Fanns inget surt i mitt inlägg. Den enda sura är nog du!

Om man festar dubbelt så länge som julen så får man nog finna sig i raljerande.
Svårt att jämföra tycker jag. Julen är ju knappast party på samma sätt. Mer dammiga släktingar.
Citera
2025-07-31, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Heteroparaden är ju nästan 365 dagar per år så vad är ditt fucking jävla problem?

Hur ser den paraden ut? Hetrofolk som visar röven och brösten i en parad? Eller sitter på bussen på väg till jobbet?
Citera
2025-07-31, 12:02
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Svårt att jämföra tycker jag. Julen är ju knappast party på samma sätt. Mer dammiga släktingar.
Haha jo jag tänkte nog att din ömma tå var för att du lever för festande. Ha en kul vecka, inget fel med festande men det är som tur inte fokus i allas liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in