2025-07-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida
det är ju det som är det fina med att han vittnar anonymt, det kommer aldrig gå att bevisa på papper

så ni får tro vad ni vill

Har inget Agg mot Jimmy, men jag har träffat honom ett par gånger och tycker att han är en väldigt "intressant" person

vad i FUP är det som jag felciterat?

om du menar medelandet som avsändaren är censurerat på, som jag frågade om, så vet jag fortfarande inte om det är jimmy eller costas som är avsändaren.

jag tycker inte det är konstigt att jag förutsatte att det är J*mmy som skickat medelandet, eftersom allt som har med honom att göra i FUP är censurerat, en absolut, jag skulle kanske skrivit att jag inte kunde vara säker på att det var han som skrivit det

det gjorde iofs så att en annan användare avslöjade att han hade den ocensurerade versionen, vilket är lite lustigt

för det är bara offret för utpressningen, advokat, åklagare och j*mmy, j*cke och m*cro som har tillgång till den ocensurerade versionen

Det är inte lustigt att den ocensurerade fupen har setts av andra eller att andra fått den.

Jag skulle bli mer förvånad om dem inte låtit andra läsa eller ta del av den för det skulle bara bevisa att de vill dölja något.
Citera
2025-07-29, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Det är inte lustigt att den ocensurerade fupen har setts av andra eller att andra fått den.

Jag skulle bli mer förvånad om dem inte låtit andra läsa eller ta del av den för det skulle bara bevisa att de vill dölja något.

det är iofs sant

men jag tror inte att så är fallet här, att den har visats för andra, det var det jag tyckte var lustigt
Citera
2025-07-30, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida
det är iofs sant

men jag tror inte att så är fallet här, att den har visats för andra, det var det jag tyckte var lustigt

Varför skulle brottsoffret inte lämna ut den om någon frågar honom?
Han har inga skyldigheter att dölja något i fupen
eller skydda några som gjort fel mot honom

Jag vet inte vad som skulle stå i fupen som är så hemligt och som inte framkommit under rättegången?
Att Jiy adress är maskat är för han har skyddade uppgifter vilket inte är konstigt
Citera
2025-07-30, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Varför skulle brottsoffret inte lämna ut den om någon frågar honom?
Han har inga skyldigheter att dölja något i fupen
eller skydda några som gjort fel mot honom

Jag vet inte vad som skulle stå i fupen som är så hemligt och som inte framkommit under rättegången?
Att Jiy adress är maskat är för han har skyddade uppgifter vilket inte är konstigt

jag har inte påstått att något är hemligt i den FUP:en, du hänger inte med på mina tankebanor alls

och flashbacks regler förbjuder mig att berätta mer om min teori, så vi släpper det
Citera
2025-07-30, 16:29
Medlem
Är M@gnus Angelin out?
Denna står med ideras ekonomiska förening fortfarande.
Citera
2025-08-01, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Gällande N*tzen då hade väl han polisbeskyddd en period efter sin out från bmc?

Ryktet att han vart nere i Ukraina för att kriga va enbart rykte ingen sanning.
Att han även skryter om att han tidigare va med I främlingslegionen är även det pinsamt då han inte klara av många veckor och blev en desatör.

Bättre ni plockar bort mc på västen.
Varför påstår du detta?
Finns ju bevis från både Ukraina och främlingslegionen. T.ex bilder och matrikel bevisning (vita kepsen från legionen)man får väll bara den när man har gjort klart utbildningen i legionen?
Citera
2025-08-01, 14:10
Medlem
Citat:
Är M@gnus Angelin out?
Denna står med ideras ekonomiska förening fortfarande.
Måste han ju vara om han står med i föreningen
Citera
2025-08-01, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Croken89
Varför påstår du detta?
Finns ju bevis från både Ukraina och främlingslegionen. T.ex bilder och matrikel bevisning (vita kepsen från legionen)man får väll bara den när man har gjort klart utbildningen i legionen?

Fram med dom bevisen.
Han har inte gjort klart utan är en desertör.
Hade han gjort klart detta hade han vågat vara med på deras NR dom hade i Frankrike utan att riskera bli tagen och skickad till legionen.
Senast redigerad av Nockjalla 2025-08-01 kl. 16:13. Anledning: Missa lite
Citera
2025-08-01, 16:42
Medlem
Birabottens avatar
Verkar ha etablerat sig i området kring Gnosjö / Gislavedskommun. Såg två taniga människor med comancheskläder vid busstationen i Gnosjö idag
Citera
2025-08-01, 16:52
Medlem
Hur gick det med han Jörgen Petersso* ifrån Landskrona . Han va väl något till bmc? Han blev väl utkastad därifrån? Hörde att han springer efter Comanches nu som den lilla råttan han är 🤣
Citera
2025-08-01, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeakyFukingBlinder
Hur gick det med han Jörgen Petersso* ifrån Landskrona . Han va väl något till bmc? Han blev väl utkastad därifrån? Hörde att han springer efter Comanches nu som den lilla råttan han är 🤣

Hela denna klubben är uppbyggd av fd utkastade.
Citera
2025-08-01, 18:15
Medlem
Citat:
Fram med dom bevisen.
Han har inte gjort klart utan är en desertör.
Hade han gjort klart detta hade han vågat vara med på deras NR dom hade i Frankrike utan att riskera bli tagen och skickad till legionen.
Bevisen mot allt du ljuger om finns på hans sociala medier. Det är bara att gå in och kolla.
Jag följer honom inte någonstans såg det på en bekants telefon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in