Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Du som kräver tillförlitliga källor från andra som skriver här...
Det fetade är väl verkligen ett bottennapp när det gäller trovärdighet, eller kan du belägga det du skrivit som jag fetat?
Det är rent och skärt förtal (som du gång på gång skrivit att du tycker så illa om) och smutskastning utan grund.
Du har inte en aning om vad som hände i den där korridoren, du vet inte heller vad som står i anmälan.
Jag tycker att jag kan det med indicier.
Måns hade inte ens blivit delgiven om något brott så han kände inte till att C polisanmält honom när nyheten läckte ut.
Samma dag som MZ talade ut i GP 29apr. 2025 om sitt kokainbruk stod det i Expressen 29 apr. 2025 att Ciara polisanmält MZ för "relationsvåld". Vem tror du tipsade kvällspressen så de kunde konkurrera med dålig publicitet mot MZ på samma dag som han försökte förklarar sig i GP?
Man behöver inte vara Einstein för att räkna ut vem som hade intresse av att förstöra för MZ. Jag menar inte att det var C personligen som tipsade men som låg bakom att pressen fick nyheten. Som alltså inte ens MZ själv kände till.
Nu kommer jag inte ihåg det exakta datumet för polisanmälan i mitten på mars 2025.
Men vi hade just då haft diskussioner i tråden där vi ifrågasatte påståendet om fysisk misshandel eftersom C inte polisanmält misshandel som hon anklagade MZ för. Det känns som det var ett svar på de diskussionerna som C polisanmälde en knuff i efterhand. Det kan jag självklart inte bevisa.
Så bra att vi fick utrett det. Det var mer en känsla jag fick då. Så slarv av mig. Ett så kallat falskt minne som jag gärna ber C om ursäkt för.