2025-07-29, 22:13
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Såg också den där jävla Atroz skiten. Blä. Tvungen att se en annan film direkt efter för att inte må illa.
Skulle du vilja skriva ut i en spoiler vad som är så hemskt med den och vad som är grejen?
Jag kommer antagligen inte se den själv, men jag blir nyfiken att höra vad det är.
Citera
2025-07-29, 22:14
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
The Conjuring filmerna.
Citera
2025-07-29, 22:31
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Skulle du vilja skriva ut i en spoiler vad som är så hemskt med den och vad som är grejen?
Jag kommer antagligen inte se den själv, men jag blir nyfiken att höra vad det är.

Helst inte . Vill förtränga skiten. Se bara tidigare inlägg här i tråden om denna film. Den är i klass med Human Centepide och sånt äckligt.
Citera
2025-07-29, 22:33
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Helst inte . Vill förtränga skiten. Se bara tidigare inlägg här i tråden om denna film. Den är i klass med Human Centepide och sånt äckligt.
Okej, du slipper
Citera
2025-08-06, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
https://letterboxd.com/film/atrocious-2015/
Citera
2025-08-07, 17:27
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smashngrabsthlm
The Conjuring filmerna.

Dom är inte obehagliga. Och även om dom nu skulle kunna uppfattas som obehagliga av någon. Så är filmerna för bra för och inte se.

Om jag ska nämna någon eller några filmer som jag tycker är obehagliga. Och inte tillräckligt bra för mig och se om. Så Hostel. Tänkte att dom skulle vara som SAW filmerna. Som kanske är nästan lika obehagliga. Men så bra så man ser dom. Speciellt dom första filmerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in