2025-06-28, 12:51
Medlem
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Nej jag har ingen tolerans. Tog 600mg nu utan att tugga dem. Känner mig rätt besviken. Har tagit tram förr och mått jävligt bra men just dessa Sandoz verkar inte funka på mig.

Känner mig rätt soft nu.
Citera
2025-07-01, 10:49
Medlem
Warren-chezwicks avatar
Verkar florera mycket skräp-tram nu. Vilka ska man köpa ? Har haft dålig koll sista året.
Citera
2025-07-05, 10:08
Medlem
Verka som sandoz kartorna där det står på hollandska är bättre alternativet än Sandoz som florerar nu med franska/hollandska och tyska i samma karta.

Dessa med 3 språk på kartan verka vara jävligt svaga konstigt nog jämfört med sandoz som bara har hollandska språket. Tabbletterna ser samma ut.

Tramadol i sverige har blivit så jävla kasst!

Saknar kapslar som fan från svenska Hexal och makedonska från alkaloid.

Indiska top-dol och Tamol för några år sedan var riktigt bra snabbverkande men dessa som kommer ut på gatan nu är riktigt bajs och giftiga som santeria och indiska tamol-xx , röda royal och annat bajs.

200mg trqm har varit bara skräp och ska sluta med skiten för gott.

Peace out.
Senast redigerad av Tagitale778 2025-07-05 kl. 10:12.
Citera
2025-07-05, 13:26
Medlem
Bigben36s avatar
Tjena. Kan man blanda 400mg tramadol sandoz med ca 1-2mg suboxone?
Citera
2025-07-06, 09:34
Medlem
Bara Santeria och Tamol 225skit ute på marknaden. Torka som fan.
Citera
2025-07-06, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigben36
Tjena. Kan man blanda 400mg tramadol sandoz med ca 1-2mg suboxone?

får du bra effekt av dina sandoz 200mg? spansk? text/blister
om vi nu kökar samma

sub och tram?
sist jag råkaa överdosera eller käkade nog mkt dom röda indiska kramanfall/hos tabdläkaren i väntrummet nr 3 var ensam som tur iofs pinsamt då man ser ambulans nissen =
fick krampanfall igen på akuten..........slutade med att jag lämnade akuten senare med 100st kodein
lökaren var nära på att skriva ut oxycontin dock,
ojj sry lite offtopic, har adhd, elvansen klingar smått ut,redan,,,,,,tog dom 12.00 14timmars effekt enl fass. sorry som sagt offtopic där,

btw slår inte sub å tram ut varandra?

fick naloxon på akuten pga tramadol kände att jag blev hög på naloxonet 0 tollerans
Citera
2025-07-06, 19:30
Medlem
tramadol sandoz med spansk? textur eller vad det nu är för språk?
är såna ni käkar?

är det bättre än svenska? varför har 200mg sandoz avreggat enl fass? 200mg styrkan
nått knas med dem?nån som vet?
Citera
2025-07-07, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace33
Någon som testat dom nya ”santeria” små runda. Minns att det dök upp santeria som var platta men omkretsen var likadan. Doch är dessa mindre.

Dessa nya som är mindre är gröna. Vet inte varför folk skriver annat.

Har gjort flertalet inlägg om dom "falska" som innehöll fentanyl, då jag själv råkade få i mig en utav dessa, upplevde ett hemskt rus och valde att gå till botten med det hela.
Misstänkte Nitazener, men testade enbart positivt för Fentanyl.

Faktumet att Santeria som företag aldrig funnits stämmer väl, men de vanliga stora har gjort jobbet för mig i minst 3 år nu, och dessa små rackarna funkar precis lika bra.

Det är som sagt de platta med mindre brytskåra som innehåller fentanyl och går att se här till höger i bild:
https://imgur.com/zB4rP78
Citera
2025-07-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpmycan
Dessa nya som är mindre är gröna. Vet inte varför folk skriver annat.

Har gjort flertalet inlägg om dom "falska" som innehöll fentanyl, då jag själv råkade få i mig en utav dessa, upplevde ett hemskt rus och valde att gå till botten med det hela.
Misstänkte Nitazener, men testade enbart positivt för Fentanyl.

Faktumet att Santeria som företag aldrig funnits stämmer väl, men de vanliga stora har gjort jobbet för mig i minst 3 år nu, och dessa små rackarna funkar precis lika bra.

Det är som sagt de platta med mindre brytskåra som innehåller fentanyl och går att se här till höger i bild:
https://imgur.com/zB4rP78

Tvivlar starkt på att det faktiskt var fentanyl. Dels skulle du troligtvis ha överdoserat och dels är det väldigt många ämnen som ger falskt positivt resultat för fentanyl på vanlig drogsticka, bara googla.
Citera
2025-07-09, 19:44
Medlem
Fick också nya santeria som är mindre, men inte gröna. dem är vita som vanligt, smuliga.
Ej samma batchnr som den där dåliga batchen som gick runt i vintras.
Sthlms området.

Ska testa lite försiktigt ikväll
Citera
2025-07-10, 15:35
Medlem
Dem små santeria funkar fint, inte dem starkaste men typ vad man kan förvänta sig från gatan just nu.
Citera
2025-07-11, 23:12
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warren-chezwick
Verkar florera mycket skräp-tram nu. Vilka ska man köpa ? Har haft dålig koll sista året.
Det är knas i Sthlm. Sandoz känns som det säkraste alternativet.
Har du någon erfarenhet av Contramal T3?
Det är mycket skitsnack om att de är lika bra som T3 Stada men de funkar inte för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in