2025-07-28, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Senaste videon blev en till spik i Anjos kista. Helt horribelt.

Han måste ha fått solsting när han gjorde denna videon. Var ju bara gammal skåpmat och ett stort hat från Anjo mot Chrippa ochLinnea. Hans "bröllopspresent" var väldigt sjuk, han kan inte må bra psykiskt och fysiskt.

En bild av Anjo som ger bitter och sur smak.
Citera
2025-07-28, 19:07
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Han måste ha fått solsting när han gjorde denna videon. Var ju bara gammal skåpmat och ett stort hat från Anjo mot Chrippa ochLinnea. Hans "bröllopspresent" var väldigt sjuk, han kan inte må bra psykiskt och fysiskt.

En bild av Anjo som ger bitter och sur smak.

Garanterat solsting och han hade väl bråkat med Lisen också.

Hatet mot Chrippa blev någon slags tillfällig lindring kanske.
Citera
2025-07-28, 22:15
Medlem
kajnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Misstänkte det. Chrippa såg väl glad ut på sin bröllopsdag, och Anjo samt Jocke kan nog inte hantera att se det.

Vem är inte glad på sin bröllopsdag?
Citera
2025-07-28, 22:41
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Vem är inte glad på sin bröllopsdag?
Bara Anjo som inte tål att se chrippa glad.
Citera
2025-07-28, 23:46
Medlem
Ändå rätt bisarrt att den i Spanien förmodligen solstingsdrabbade Anjo publicerar en video där han - mellan raderna- försöker slå fast att detta mitt konto egentligen är skilleras konto!

Men detta är icke sant Anjo.

Anjo verkar tagit illa upp för att jag skrev "badboll". Jag ber av hela mitt hjärta om ursäkt för detta Anjo!
Å andra sidan vill jag påpeka att skilleras i sin live där han reagerade på din video Anjo; kallade dig för både "fläskpannkaka" och "fet padda"!?

Kanske bättre att kritisera skilleras istället för en slumpmässig, ordinär och fullständigt ointressant användare på flashback Anjo?
Senast redigerad av Pippi64 2025-07-28 kl. 23:51.
Citera
2025-07-28, 23:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Anjo såg ut att ha solbränt sig riktigt ordentligt. Lär ha ont idag och ett par dagar framöver. Ansiktet var ju helt rött, såg inte friskt ut.

Snacka om kräfta!
Säkert somnat i solstolen efter en blodsockerdip.
Citera
2025-07-29, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algeriet1998
Nu är ordningen återställd och 213333 subs finns.

Kul att Pontus hittat hit och läser, vore kul med en kommentar om prenumeranter... Just nu 213255.
Citera
2025-07-29, 09:06
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Inget nytt?? Gustavs spridning ,Jackes Linnea hat mm...fakta helt enkelt på kappvändarna!
Anjo och co taggade den där Gustav i massa poster i början av dramat, och Jacke gjorde videos emot Linnéa. Deras inblandning på "den sidan" har varit känd hela tiden och enligt utsago ska parterna avhandlat detta. Anjo är sist på bollen som så ofta nu för tin.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Ändå rätt bisarrt att den i Spanien förmodligen solstingsdrabbade Anjo publicerar en video där han - mellan raderna- försöker slå fast att detta mitt konto egentligen är skilleras konto!

Men detta är icke sant Anjo.

Anjo verkar tagit illa upp för att jag skrev "badboll". Jag ber av hela mitt hjärta om ursäkt för detta Anjo!
Å andra sidan vill jag påpeka att skilleras i sin live där han reagerade på din video Anjo; kallade dig för både "fläskpannkaka" och "fet padda"!?

Kanske bättre att kritisera skilleras istället för en slumpmässig, ordinär och fullständigt ointressant användare på flashback Anjo?
Såg någon i chatten som motsatte sig det med motiveringen att Pippi verkar för snäll för att va skilleras 😂
Citera
2025-07-29, 09:11
Medlem
GreenBatterys avatar
Anjos IT-team jobbar för fullt med att spåra IP-adresser. Det hade varit bättre om han skaffat ett juridik-team istället som hade stoppat honom från att begå brott i parti och minut…
Citera
2025-07-29, 09:22
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Anjo och co taggade den där Gustav i massa poster i början av dramat, och Jacke gjorde videos emot Linnéa. Deras inblandning på "den sidan" har varit känd hela tiden och enligt utsago ska parterna avhandlat detta. Anjo är sist på bollen som så ofta nu för tin.

Såg någon i chatten som motsatte sig det med motiveringen att Pippi verkar för snäll för att va skilleras 😂
Kan ni säga vilken tid i videon Anjo hintar om skilleras och Pippi?
Citera
2025-07-29, 15:39
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Kan ni säga vilken tid i videon Anjo hintar om skilleras och Pippi?

Det var skilleras som gjorde den tolkningen inte något badbollen sa explicit.
Detta eftersom både pippi och skilleras kallade anjo för badboll.
Citera
2025-07-29, 15:43
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Anjos IT-team jobbar för fullt med att spåra IP-adresser. Det hade varit bättre om han skaffat ett juridik-team istället som hade stoppat honom från att begå brott i parti och minut…

Det roliga är ju att efter falukorvsgubbe-gate skulle anjo kunna lajvfilma när skilleras sitter inloggad på flashback och bara hans sektföljare skulle tycka att det räcker som bevis. Badbollen har noll trovärdighet eftersom han varken menar vad han säger eller säger vad han menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in