2025-07-28, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Om det verkligen fanns bevis så skulle media definitivt skriva om det hemska.
Däremot ägnar sig inte seriös media åt antaganden och spekulationer.
Låter man hemundervisningen skötas av hunden blir det inte så lyckat

Det finns väl massor av bevis för att Dumpen påstår att en omskriven kändis önskar droga och våldta små barn?

Det borde väl uppmärksammas?
Den utpekade kändisgäddan 647 borde ha ett stort intresse av att rentvå sig eller förklara läget.

Tystnaden i media skaver när man ser hur andra kändisar behandlas för påstådda händelser.
Citera
2025-07-28, 07:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det finns väl massor av bevis för att Dumpen påstår att en omskriven kändis önskar droga och våldta små barn?

Den utpekade kändisgäddan 647 borde ha ett stort intresse av att rentvå sig eller förklara läget.

Tystnaden i media skaver när man ser hur andra kändisar behandlas för påstådda händelser.

Massor av bevis?? Sedvanliga överdrifterna.
Kändis? Aldrig hört talas om gäddan.
Citera
2025-07-28, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Tack.
Vore ju spännande att veta vilket nummer gäddan har.

Det luktar asperger lång väg i alla fall
Citera
2025-07-28, 07:43
Medlem
Gädda #647 är en så vidrig och spektakulär historia att jag fattar att drev uppstår. Jag är bekant med gäddan och kommer efter detta aldrig igen att ha kontakt. Men att blanda in hans bror på det sätt som vissa gör i tråden gör mig lätt skogstokig. Visst, guilt by association är väl omöjligt att helt undvika i sådana här fall. Men att antyda att gäddans bror skulle vara smått inblandad, trots att denne finns en världsdel bort sedan 25 år, som någon gör, är så smaklöst att det borde vara skäl för moderator att agera.
Citera
2025-07-28, 07:52
Medlem
LabanssonsKorvABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yngve Frank
Gädda #647 är en så vidrig och spektakulär historia att jag fattar att drev uppstår. Jag är bekant med gäddan och kommer efter detta aldrig igen att ha kontakt. Men att blanda in hans bror på det sätt som vissa gör i tråden gör mig lätt skogstokig. Visst, guilt by association är väl omöjligt att helt undvika i sådana här fall. Men att antyda att gäddans bror skulle vara smått inblandad, trots att denne finns en världsdel bort sedan 25 år, som någon gör, är så smaklöst att det borde vara skäl för moderator att agera.
Det är väl bara att rapportera inlägget.
Citera
2025-07-28, 08:15
Medlem
Citat:

Media kommer lägga locket på så länge det går.. dom vill helst inte skriva om dumpen på "positivt sätt" men kommer det skrivas jättemycket om detta på x etc så det inte går att blunda längre så kommer nog även dom stora drakarna hänga på.. men knappast några jätterubriker..
Citera
2025-07-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Massor av bevis?? Sedvanliga överdrifterna.
Kändis? Aldrig hört talas om gäddan.

Vilka överdrifter syftar du på?

Gädda 647 har jobbat med många riktigt stora artister. Uppträder även med eget litet band där fler namnkunniga kändisar ingår eller har ingått. Gäddan är omskriven som kändis i många olika media genom åren. Gäddan har också omtalats i media av sin kanske ännu mera kände bror. Som dessutom jobbar med media.

Skådespelare i prisad svensk film. Omskriven i media även för den insatsen. Egen aktiv Wikipedia-sida. Nog är han mer än en d-kändis?

Då borde väl gäddkändisen uppmärksammas när han erkänner mycket sjuka händelser och böjelser för det han tror är en pedofilmamma?

Gädda 647 är mycket omtalad och uppmärksammad på sociala medier.

Tystnaden i slaskmedia är märklig.
Citera
2025-07-28, 08:21
Medlem
pentrys avatar
Ganska säker att #648 kör buss för Länstrafiken Jämtland.
Citera
2025-07-28, 08:33
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Vilka bilder jag får i huvudet av #647 som försöker sälja gitarrföretaget. En som ska dit och diskutera det har semester men kan inte låta bli då Peddot är så billig på det att han nästan måste ge bort det. Spekulantens fru ringer för spekulanten har sin 7 åriga dotter med sig. SE FÖR FAN TILL NU ATT DU INTE LÄMNAR HENNE ENSAM MED HONOM ENS EN SEKUND OCH ATT HON HAR KÄNGOR OCH LÅNGBYXOR SAMT EN TJOCK TRÖJA PÅ SIG

Kängor med lås och tjocka strumpor, annars finns risken att fanskapet försöker att slicka barnet på fötterna i ett obevakat ögonblick. Gäddbaggen #647
Citera
2025-07-28, 09:26
Medlem
Banan.Syfiliss avatar
Danielssons finns också där i trakterna,
(Om bolaget icke såldes).
Finns även ett bussbolag till men har glömt namnet, minns dock att bussen är knallgul och texten är i bredare format i rött och den tjocka kanten runtom är svart.
(Jag vara att bussbolaget körs av någon av ovanstående, länge sedan jag var där.)

Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Ganska säker att #648 kör buss för Länstrafiken Jämtland.
Citera
2025-07-28, 09:29
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banan.Syfilis
Danielssons finns också där i trakterna,
(Om bolaget icke såldes).
Finns även ett bussbolag till men har glömt namnet, minns dock att bussen är knallgul och texten är i bredare format i rött och den tjocka kanten runtom är svart.
(Jag vara att bussbolaget körs av någon av ovanstående, länge sedan jag var där.)

Eller kan det vara Krokom Taxi? Som sagt, är nästa 100 på att han tidigare kört buss för Länstrafiken samt att Krokom Taxi åtminstone tidigare hade vissa skolskjutsar från Nyheden Skola.

Senast redigerad av pentry 2025-07-28 kl. 09:37.
Citera
2025-07-28, 09:51
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Vilka överdrifter syftar du på?

Gädda 647 har jobbat med många riktigt stora artister. Uppträder även med eget litet band där fler namnkunniga kändisar ingår eller har ingått. Gäddan är omskriven som kändis i många olika media genom åren. Gäddan har också omtalats i media av sin kanske ännu mera kände bror. Som dessutom jobbar med media.

Skådespelare i prisad svensk film. Omskriven i media även för den insatsen. Egen aktiv Wikipedia-sida. Nog är han mer än en d-kändis?

Då borde väl gäddkändisen uppmärksammas när han erkänner mycket sjuka händelser och böjelser för det han tror är en pedofilmamma?

Gädda 647 är mycket omtalad och uppmärksammad på sociala medier.

Tystnaden i slaskmedia är märklig.
Hade han varit en ungefär lika känd företagare utan kopplingar till media så hade det nog uppmärksammats i media. Eller om det varit en kommunalpolitiker för KD eller SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in