2025-07-28, 00:33
Medlem
Jag vill inte längre tala om Zara Larssons hemska underliv och hennes texter som endast går ut på att hon skulle vara någon sorts skämtsam hora. Nej, nu handlar det om hennes ögon och hennes blick. Studerar man hennes ögon så ser hon förståndshandikappad ut på något vis och hennes leende utstrålar ingen glädje alls, bara ett sätt att förhålla sig till media, såsom gamla Pernilla Wahlgren. Men, hörni, ögona, kolla in dem. Det finns ett gravt fel på henne. Ta en stunds titt så får ni se. Stackars hennes mamma. Men jag hoppas Zaras syster Hanna ändå klarar sig från mental tragedi trots varningstecken; hennes ögon ger tyvärr inte heller några löften. Jag vill inte veta utgången. Jag gör som strutsen, sticker huvudet i sanden.
Senast redigerad av tillyttermeravisso 2025-07-28 kl. 01:00. Anledning: Dubbel publicering
Citera
2025-07-28, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tillyttermeravisso
Jag vill inte längre tala om Zara Larssons hemska underliv och hennes texter som endast går ut på att hon skulle vara någon sorts skämtsam hora. Nej, nu handlar det om hennes ögon och hennes blick. Studerar man hennes ögon så ser hon förståndshandikappad ut på något vis och hennes leende utstrålar ingen glädje alls, bara ett sätt att förhålla sig till media, såsom gamla Pernilla Wahlgren. Men, hörni, ögona, kolla in dem. Det finns ett gravt fel på henne. Ta en stunds titt så får ni se. Stackars hennes mamma. Men jag hoppas Zaras syster Hanna ändå klarar sig från mental tragedi trots varningstecken; hennes ögon ger tyvärr inte heller några löften. Jag vill inte veta utgången. Jag gör som strutsen, sticker huvudet i sanden.
Äh du är bara förbannad för att hon har en svart kille. Därför försöker du hitta fel på hennes utseende, vilket är svårt för hon ser ju väldigt bra ut. Hon har både snyggt ansikte och en snygg kropp.
Citera
2025-07-28, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Äh du är bara förbannad för att hon har en svart kille. Därför försöker du hitta fel på hennes utseende, vilket är svårt för hon ser ju väldigt bra ut. Hon har både snyggt ansikte och en snygg kropp.
Jag visste inte att hon har en svart kille i nutid. Men jag vet att hon tidigare i sina yngre dagar haft en förkärlek till svarta eller mörkhyade män. Hon är inte längre speciellt ung dock och hennes kropp är inte tillräckligt inbjudande för att jag ska runka till hennes fitta eller bli avsugen av henne för den delen om jag fick chansen (jag vill inte ligga med na), speciellt i beaktande att det är något sjukt i hennes ögon. Jag är fortfarande säker på att hennes mor vet mer om det senare nämnda problemet. Hanna har också problem. Hon har inte synts i media på länge. Jag tror inte att hon heller mår särskilt bra. Storasyster Zara har med sitt kändisskap och ofriska psyke gjort det svårt för henne i livet. Hur ska syrran, som är lite yngre, kunna hävda sig på egna ben?
Citera
2025-07-31, 14:54
Medlem
Citat:
Jag visste inte att hon har en svart kille i nutid. Men jag vet att hon tidigare i sina yngre dagar haft en förkärlek till svarta eller mörkhyade män.

Hö? Samma person som säger att hon "hatar män" GILLAR NEGRER?

The jokes... They write themselves!
Citera
2025-07-31, 16:48
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlemsheltannan
Hö? Samma person som säger att hon "hatar män" GILLAR NEGRER?

The jokes... They write themselves!

Det är väl konstaterat för länge sedan att allt Zara Larsson säger och gör i det offentliga är en strategi. Precis som med så många andra kändisar som hoppade på woketåget 2016 och nu inte fattat att det är dags att kliva av.
Citera
2025-07-31, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det är väl konstaterat för länge sedan att allt Zara Larsson säger och gör i det offentliga är en strategi. Precis som med så många andra kändisar som hoppade på woketåget 2016 och nu inte fattat att det är dags att kliva av.
Ok kliva av men kliva på vadå, nu när hon börjar närma sig sina 30, ska hon sikta på att såsmåningom bli en fis-smetig Laleh? Den senare har sina hötorgskonstnärliga texter, ren pekoral, som tilltalar obegåvade kreti och pleti. Zara Larsson har ingenting, kanske en hygglig sångröst, bättre än min men sämre än väldigt många andras. Återstår alltså hennes fitta, hur hon ska kunna få den att framstå som något åtråvärt lång tid framöver.
Citera
2025-08-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Jag vet inte, har ingen koll på henne (släpper hon ens musik fortfarande?), tycker bara uttalandet i kombination med fäbless för negrer är ganska komiskt.

Lite LOTR: Return of the King och "I am no man" över det. 🐒
Citera
2025-08-02, 20:31
Citat:
Ursprungligen postat av medlemsheltannan
Jag vet inte, har ingen koll på henne (släpper hon ens musik fortfarande?), tycker bara uttalandet i kombination med fäbless för negrer är ganska komiskt.

Lite LOTR: Return of the King och "I am no man" över det. 🐒

Ny platta kommer i slutet på september

Hej
Citera
2025-08-10, 00:41
Medlem
Men o, nu har Zara Larsson nominerats i MTV:s Video Music Awards till bästa koreografi för videon "Pretty ugly", som ju avhandlats tidigare här i tråden. Ja den handlade ju om danserskornas härliga fittor, ironiskt nog inte alls om hennes egen av den enkla anledningen att den aldrig kommit i fråga.
Senast redigerad av tillyttermeravisso 2025-08-10 kl. 01:28.
Citera
2025-08-10, 01:44
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet

Ser väl ut som folk flest. Kanske lite över medel.
Såg vackrare kvinnor på tunnelbanan idag.
Kanske snyggare än mig.
Är hon inte lite kompakt?
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2025-08-10 kl. 01:50.
Citera
2025-08-10, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Ser väl ut som folk flest. Kanske lite över medel.
Såg vackrare kvinnor på tunnelbanan idag.
Kanske snyggare än mig.
Är hon inte lite kompakt?
Inte snyggare än dig är hon. Zara är inte söt, bara ganska.
Citera
2025-08-10, 02:07
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Inte snyggare än dig är hon. Zara är inte söt, bara ganska.

Jo, men hon är nog snyggare än mig. Hon ser helt ok ut, men det är väl främst hennes sångtalang som gör gjort henne framgångsrik.
Jag skulle nog säga att hon ser bra ut, men om man ställer henne bredvid peak Giselle Bundchen...
Man ser ju ganska många svenska tjejer som ser ut ungefär som Larsson.
Så nu orkar jag inte skriva mer i denna tråd lol. Inte mitt intresse.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2025-08-10 kl. 02:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in