2025-07-27, 18:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Druvan81
Känns som att man kanske måste börja inse att det inte kommer något likvärdigt Kratom.
Tror att dom batcherna som varit bra har varit Kratom i. Och det vi nu hoppas på inte kommer. Utan att alla shoppar kommer ha hirsuta som är värdelöst

HC skulle ju komma ut med nyheter idag men verkar inte hända, antar att deras skit fastnat i tullen. SS nylansering verkar ha kört fast.
Citera
2025-07-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Har du testat? Gav deras Hirsuta någon effekt?

UN:s hirsuta är mycket svår att blanda och smakar riktigt illa, extremt bittert till snudd på kemikaliskt och ingen nämnvärd effekt. Då är AE:s mycket bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Rabbits
HC skulle ju komma ut med nyheter idag men verkar inte hända, antar att deras skit fastnat i tullen. SS nylansering verkar ha kört fast.

HC har kommit med nyheter på sidan, dock inte något av det vi väntar på. Kanske var det dom menade? Har mailat flera ggr utan att fått något svar.
Citera
2025-07-27, 23:03
Medlem
Såg de hade kanna extrakt. Ni som testat extrakt. Vad är en bra dos att ta? Och är det ens värt pengarna? Jag får upp blandade svar när jag försöker googla. Från 20mg - 400mg?
Citera
2025-07-28, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Såg de hade kanna extrakt. Ni som testat extrakt. Vad är en bra dos att ta? Och är det ens värt pengarna? Jag får upp blandade svar när jag försöker googla. Från 20mg - 400mg?

En annan viktig fråga är hur koncentrerat är det? ALLA andra sidor som säljer kanna har även alkaloid % i beskrivningen. Är det 1% eller 10% mesembrin? Verkar ju vara avgörande för effekten. Så man vet ju heller inte vad man får för 400 spänn.
Citera
2025-07-28, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qrs10
UN:s hirsuta är mycket svår att blanda och smakar riktigt illa, extremt bittert till snudd på kemikaliskt och ingen nämnvärd effekt. Då är AE:s mycket bättre.

HC har kommit med nyheter på sidan, dock inte något av det vi väntar på. Kanske var det dom menade? Har mailat flera ggr utan att fått något svar.

Jag fick svar i lördags kväll att de skulle skicka ut ett informarionsbrev (igår) gällande produkterna som efterfrågas. Men har inte fått något.
Citera
2025-07-28, 17:56
Medlem
st33rs avatar
Citat:

Vilka är det som har kanna-extrakt?

Skriv gärna ut namnet med några "*" i. Jag vet inte vilka HC eller UN är.

Jag har testat aromex***ten enbart sen kratom gjordes illegalt
Citera
2025-07-28, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Vilka är det som har kanna-extrakt?

Jag har testat aromex***ten enbart sen kratom gjordes illegalt

HC: Herbal*stic. * = i

UN har jag ej koll på.
Citera
2025-07-28, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Citat:
HC: Herbal*stic. * = i

UN har jag ej koll på.

UN= Upgr*deN*tur*l
(*=a)

Men tror inte de har Kanna.
Citera
2025-07-29, 12:26
Medlem
Idag lämnade jag ett till UP och det var negativt, trots intag av AEs produkter (vet att jag är lite korkad som fortsätter men jag var nyfiken). Tror vi har rätt bra bevis nu på att det är stor skillnad mellan butikerna när det gäller "samma" produkter.
Citera
2025-07-29, 13:13
Medlem
Bevisar väll att dom blandat i Kratom i sina första batchen för att skapa en hype. Och att vanlig hirsuta inte har någon effekt oavsett kvalitet
Citat:
Ursprungligen postat av 3kidsinatrenchcoat
Idag lämnade jag ett till UP och det var negativt, trots intag av AEs produkter (vet att jag är lite korkad som fortsätter men jag var nyfiken). Tror vi har rätt bra bevis nu på att det är stor skillnad mellan butikerna när det gäller "samma" produkter.
Citera
2025-07-29, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druvan81
Bevisar väll att dom blandat i Kratom i sina första batchen för att skapa en hype. Och att vanlig hirsuta inte har någon effekt oavsett kvalitet

Ja, jag spekulerade också kring det tidigare i tråden när HCs version lanserades. Synd för jag tyckte effekten var bra, fick inte samma bieffekter som av rent kratom (inga darrningar, ryckningar eller liknande). Det var energigivande och humörhöjande men milt.
Citera
2025-07-29, 13:34
Medlem
Precis. Samma för mig. Och hade kommit över saknaden efter Kratom. Sen testade jag HC hirsuta och vart otroligt överraskad. Det jobbiga nu är att man får tillbaka suget efter Kratom. Sitter och kollar på att beställa från Holland .men vet inte om jag är villiga att ta risken.
Citat:
Ursprungligen postat av 3kidsinatrenchcoat
Ja, jag spekulerade också kring det tidigare i tråden när HCs version lanserades. Synd för jag tyckte effekten var bra, fick inte samma bieffekter som av rent kratom (inga darrningar, ryckningar eller liknande). Det var energigivande och humörhöjande men milt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in