2025-07-27, 10:42
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Händer som sagt varje gång numera när jag ska ladda ner från svt/tv4 play med ff-prompt.bat som ligger i uwtd mappen har aldrig haft problem tidigare men nu händer det varje gång

Det funkar utan några som helst problem att ladda ner med all-ep.exe som ligger i uwtd mappen
Man använder väl inte ff-prompt.bat för att ladda ned något. Är det uwtd.exe du har problem med?
Citera
2025-07-27, 11:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BrumunD
Man använder väl inte ff-prompt.bat för att ladda ned något. Är det uwtd.exe du har problem med?

Jag har alltid använt den det har som sagt funkat innan den ligger ju Uwtd mappen

Jag går in på svt och väljer vad jag vill se säg vera https://www.svtplay.se/video/82mDVgx/ett-fall-for-vera/1-hidden-depths

sen trycker jag på privatkopiera så jag får fram strömmar 1920x1080 bla bla bla väljer en och klistrar in i ff-prompt.bat och trycker enter

Har som sagt ALLTID gjort så och har typ alltid funkat men krånglat de senaste månaderna

Jag har laddat ner hur mycket som helst i flera år på sätter jag beskrivit över

Hur gör du menar du??
Citera
2025-07-27, 11:47
Medlem
Enklast är väl att kopiera länken till programmet du vill ladda ner och sedan starta UWTD.exe, kryssa i om du vill ha text och sen klicka på hämta video.
Citera
2025-07-27, 12:25
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Hur gör du menar du??
Detta att använda ff-prompt.bat för att ladda ned med var helt nytt för mig.
Provade och köra som du beskrivit och det var inga problem att få ned något.

Om du tar kommandot som du kopierat från Privatkopiera och öppnar ett cmd fönster där du har ev en nyare version av ffmpeg.exe och klistrar in kommandot där. Får du samma fel då?
Citera
2025-07-27, 12:51
Avstängd
Citat:
Detta att använda ff-prompt.bat för att ladda ned med var helt nytt för mig.
Provade och köra som du beskrivit och det var inga problem att få ned något.

Om du tar kommandot som du kopierat från Privatkopiera och öppnar ett cmd fönster där du har ev en nyare version av ffmpeg.exe och klistrar in kommandot där. Får du samma fel då?

Ja det blir samma fel när jag öppna ett cmd fönster och klistrar in kommandot där

Står jag har denna versionen

ffmpeg version 2023-02-09-git-159b028df5-full_build-www.gyan.dev Copyright (c) 2000-2023 the FFmpeg developers
built with gcc 12.2.0 (Rev10, Built by MSYS2 project)
Senast redigerad av allanmadsen 2025-07-27 kl. 12:53.
Citera
2025-07-27, 13:05
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Ja det blir samma fel när jag öppna ett cmd fönster och klistrar in kommandot där

Står jag har denna versionen

ffmpeg version 2023-02-09-git-159b028df5-full_build-www.gyan.dev Copyright (c) 2000-2023 the FFmpeg developers
built with gcc 12.2.0 (Rev10, Built by MSYS2 project)
Om du laddar ned och installerar den version av ffmpeg som nämns här: https://stefansundin.github.io/privatkopiera/ och kopierar in det där, hur blir det då?
Om inget fungerar kan du ju posta koden som du får ut av Privatkopiera här så man kan jämföra och se om den fungerar hos mig.
Citera
2025-07-27, 13:47
Medlem
Om, man nu skapar en tråd för att diskutera UWTD, varför blandas en massa annat skit in?
Allmän tråd för det andra finns:
(FB) Tråden om att rippa från Webb-TV, tips, frågor (Mod)
Senast redigerad av Nypan-sr 2025-07-27 kl. 13:55.
Citera
2025-07-27, 13:55
Avstängd
Citat:
Om du laddar ned och installerar den version av ffmpeg som nämns här: https://stefansundin.github.io/privatkopiera/ och kopierar in det där, hur blir det då?
Om inget fungerar kan du ju posta koden som du får ut av Privatkopiera här så man kan jämföra och se om den fungerar hos mig.

Nej det fungerade inte trots att jag uppdaterade ffmpeg till nyaste versionen

Har jag tur kan jag ladda ner 1 avsnitt av en serier innan jag får detta

https://ibb.co/23gwBRDG
Citera
2025-07-27, 13:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Om, man nu skapar en tråd för att diskutera UWTD, varför blandas en massa annat skit in?
Allmän tråd för det andra finns:
(FB) Tråden om att rippa från Webb-TV, tips, frågor (Mod)

Därför att det låg i UWTD mappen men ursäkta att man sökte hjälp ska genast bege mig till rätt tråd så herr Nypan slipper "all annan skit" i denna tråden
Citera
2025-07-27, 14:05
Medlem
Citat:
Därför att det låg i UWTD mappen men ursäkta att man sökte hjälp ska genast bege mig till rätt tråd så herr Nypan slipper "all annan skit" i denna tråden
Vad har Privatkopiera med UWTD-mappen att göra?
Citera
2025-07-27, 14:07
Medlem
BrumunDs avatar
Citat:
Nej det fungerade inte trots att jag uppdaterade ffmpeg till nyaste versionen

Har jag tur kan jag ladda ner 1 avsnitt av en serier innan jag får detta

https://ibb.co/23gwBRDG
Kan ju vara något med din uppkoppling att göra. Kör du wifi? Iofs funkar all-ep som det skall är det ju inte det. Är dålig på att tolka felmeddelanden.
Citera
2025-07-27, 14:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Vad har Privatkopiera med UWTD-mappen att göra?

Vi snackar inte om Privatkopiera vi snackade om ffmpeg.bat som ligger i Uwtd mappen under ffmpeg

som jag alltid använt till att ladda ner från svt/tv4play tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in