En liten familjesammankomst där de till synes spontant samtalar om sina liv tillsammans är ganska säkert helt omöjligt att köra på script, ens om man i efterhand klipper och klistrar i materialet.
Poängen är fortfarande den i princip totala blackout som råder över 'Brigittes' första 30+ år i livet.
Det är det som är så bra med att de äntligen har stämt någon, här CO, som har hävdat att 'Brigitte' är trans. Att de nu äntligen måste presentera sina bevis för motsatsen under formellt rättsliga former.
Det är bara att tacka och bocka.
Börja där.
Gjorde du?
Du verkar lite gaggig? Hur gammal är du?
Poängen är fortfarande den i princip totala blackout som råder över 'Brigittes' första 30+ år i livet.
Citat:
Ja. Rakt upp och ner. Du skrev:
Ljuger?!
Så, det betyder, att enligt dig, adaptern, så är det Brigitte Macron, som är åtalad.Det betyder det INTE, som sagt = du ljuger.
Tack.
Citat:
Nej, "vi" skriver som om paret Macron har stämt CO för att hon bl.a. ska ljugit om att 'Brigitte' är trans, vilket i sin tur innebär att sagda paret Macron måste bevisa att CO i så fall ljuger.
Ni skriver som om Brigitte Macron var den åtalade. Se punkt 1 som du skrivit.
Det är det som är så bra med att de äntligen har stämt någon, här CO, som har hävdat att 'Brigitte' är trans. Att de nu äntligen måste presentera sina bevis för motsatsen under formellt rättsliga former.
Det är bara att tacka och bocka.
Citat:
Exempel på det?
Punkt 2. Där försöker Candace Owens, att det ska se ut som om denne tror att Brigitte är man.
Dock så har Candace Owens, visst svårt att hålla koll på vad Candace Owens sagt o skrivit.
Dock så har Candace Owens, visst svårt att hålla koll på vad Candace Owens sagt o skrivit.
Citat:
Ptja, ta punkt 1. i stämningsansökan:
Vilka lögner skulle Brigitte Macron, spridit om Candace Owens?
1. In March 2024, Candace Owens, a right-wing podcaster, told the worldEn lögn rakt upp och ner och som CO enkelt tillbakavisar här:
she “would stake [her] entire professional reputation on the fact that Brigitte Macron
[the First Lady of France] is in fact a man.” Since then, Owens has used this false
statement to promote her independent platform, gain notoriety, and make money.
Owens disregarded all credible evidence disproving her claim in favor of
platforming known conspiracy theorists and proven defamers. And rather than
engage with President and Mrs. Macron’s attempts to set the record straight, Owens
mocked them and used them as additional fodder for her frenzied fan base.
They are willing to commute to United States to Delaware courts where they filed this, but they were unwilling for some reason to allow us to fly to France to interview Brigitte, which we offered to do before we started the series. They were also unwilling to simply answer our yes or no questions that we emailed to them so that we could ascertain facts. We did all of this before we aired the first episode, which makes the opening lines of their lawsuit especially egregious. It's just the audacious it's it's like the audacity of the lies that Claire Lock [paret Macrons juridiska ombud] is now telling.Mer än "egregious", en lögn rakt upp och ner.
Börja där.
Citat:
Varför då, menar du?
Dock så har Candace Owens fastnat med skägget i brevlådan.
Citat:
Exempel på när jag är det.
Ohederlig? Se dig själv i spegeln.
Citat:
Självklart.
Ja, det var du.
Men, läste du nånsin igenom det?
Men, läste du nånsin igenom det?
Gjorde du?
Citat:
Det kan man lugnt säga.
Mycket intressant där.
Citat:
Din stackare.
Inte faaaan minns jag allt som du skrivit. Men bra att du länkat nått vettigt i tråden.
Inte visste jag att du diskuterar med koppar som innehåller skit, är det din egen skit?
Inte visste jag att du diskuterar med koppar som innehåller skit, är det din egen skit?
Citat:
(FB) Transan Brigitte Macron född Jean-Michel Trogneux
Kommenterade du nånsin (FB) Transan Brigitte Macron född Jean-Michel Trogneux
Jag minns inte.
Jag minns inte.
Du verkar lite gaggig? Hur gammal är du?
Senast redigerad av onopono 2025-07-26 kl. 22:51.
Senast redigerad av onopono 2025-07-26 kl. 22:51.