2025-07-26, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Blabla... = noll bevis.
Ser ut som att Robert Barnes har läst åtalet.
Och sagt sin åsikt.
Citera
2025-07-26, 21:06
Medlem
Citat:
Nu har psykopaten vaknat till liv igen.

Helt riktigt. Att en konservativ djupt religiös reporter som Candace skulle ha något intressant att komma med hade jag aldrig trott, åtminstone inte innan covid-katastrofen.

Vad gäller övriga 'förvåningar' så är det samma där. När jag tror att, värre än så här kan det inte bli, så händer något som återigen gör mig mycket 'förvånad'.

Och jo, jag har för vana att fördjupa mig i ett ämne innan jag tar ställning.

Och om vi nu tittar lite på signaturen "SnakePlisssken" och dennes "MO", så förkommer det programmatiskt inga konspirationer i de västliga maktbärande skikten.

Aldrig.

Vita som snö.
"Riktiga" konspirationsteoretiker, tycker att denna "Brigitte is a man" är löjliga.
Och används för att ta bort uppmärksamheten från de riktiga grejerna.
Citera
2025-07-26, 21:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Blabla = helt jävla ointressant.

Så en advokat från aktuellt land med dokumenterat utförlig erfarenhet från liknande fall är ointressant? Är det för att du alltid vet så mycket bättre?
Citera
2025-07-26, 21:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Kan du länka bilden på Brigitte och dottern som bäbis som du nämnde, tack!

Redan gjort - sök på mitt alias i tråden - hör av dig igen om du inte hittar (jag spelar yatzy nu).
Citera
2025-07-26, 21:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Ser ut som att Robert Barnes har läst åtalet.
Och sagt sin åsikt.
Om det är makarna Macrons stämningsansökan herr Barnes går på och inget annat, så är det bara att beklaga.
Citera
2025-07-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Redan gjort - sök på mitt alias i tråden - hör av dig igen om du inte hittar (jag spelar yatzy nu).

Är det denna du hänvisar till:

https://www.elespanol.com/corazon/celebrities/20161118/171733090_0.html

Det är en väldigt hårt beskuren bild och det ser mer ut som en mer samtida bild på hennes dotter med ett barn - än en bild från typ 1980 av Brigitte och hennes dotter.

Men det KAN vara. Omöjligt att säga.

Skulle gärna se hela bilden om den finns.
Citera
2025-07-26, 22:08
Medlem
Citat:
Om det är makarna Macrons stämningsansökan herr Barnes går på och inget annat, så är det bara att beklaga.
Så, du litar mer på Candace Owens, än advokaten Robert Barnes?
Robert Barnes, om Candace Owens anlitade honom, skulle nog kunna rädda en stor del av Candace Owens förmögenhet.
Citera
2025-07-26, 22:15
Medlem
Citat:
Är det denna du hänvisar till:

https://www.elespanol.com/corazon/celebrities/20161118/171733090_0.html

Det är en väldigt hårt beskuren bild och det ser mer ut som en mer samtida bild på hennes dotter med ett barn - än en bild från typ 1980 av Brigitte och hennes dotter.

Men det KAN vara. Omöjligt att säga.

Skulle gärna se hela bilden om den finns.
Enligt översättning, så är det en bild med Tiphaine Auzière och hennes son.
Citera
2025-07-26, 22:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Enligt översättning, så är det en bild med Tiphaine Auzière och hennes son.

Så Brigitte’s dotter med andra ord. Då ber jag om ursäkt men hur kan hon ha en dotter om hon aldrig fött barn? andra källor säger att det är Brigitte - likt är det i alla fall…
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-07-26 kl. 22:33.
Citera
2025-07-26, 22:39
Medlem
Citat:
Så Brigitte’s dotter med andra ord. Då ber jag om ursäkt men hur kan hon ha en dotter om hon aldrig fött barn? andra källor säger att det är Brigitte - likt är det i alla fall…

Ah men ok vad bra alla kan göra fel - men då är vi tillbaka i utgångsläget att Candace faktiskt har rätt när hon säger att Brigitte inte finns offentligt på bild med något av sina barn.

Vilket är liiite märkligt. Men inte suuupermärkligt. Man får se det som EN pusselbit i en större berättelse.

Jag tycker att det som är mest talande att det finns videoklipp på Brigitte där hon går och står och sitter som en man, väldigt energiskt och väldigt bredbent...
Citera
2025-07-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ja det stämmer ju!

Men inte kan väl Plisken fara med desinformation?

Tyvärr är han ju VÄÄÄÄÄLDIGT upptagen med att spela "Yatzy" - vad nu det kan innebära...
Har du aldrig hört talas om "Yatzy" ?!
Under vilken sten har du levt?

Citat:
Så sas det i artikeln. Jag tycker att det liknar en ung Tiphaine, lite mer än Brigitte.
Ja, mor och dotter liknar varandra.
Men men, enligt en del i tråden, så..
Jag minns inte alla teorier som en del fört upp, angående Brigittes barn.
Candace Owens har sagt att Brigitte är farsa till barnen. Sedan så verkar Candace ha glömt bort vad denne sagt?

https://x.com/RealCandaceO/status/1817937998652023085
4:59 em · 29 juli 2024 · 16,5 mn visningar

Citat:
Brigitte Macron was born Jean Michel Trogneux. He lived as a man for about 30 years before “transitioning” to Brigitte. While he lived as a man he fathered 3 children.
He statutorily raped his young student and the future President of France, Emmanuel Macron.
Citera
2025-07-26, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Ändå tror du på det?
Ja varför inte?
Jag har ingen anledning att ifrågasätta det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in