Citat:
Ursprungligen postat av
hjorten16
Nej spiken kändes inte konstigt nog, när jag ligger på ett jobb får jag inte betalt fören jobbet är klart, för mig är det viktigt o göra klart, få fakturera, som nu, kände ont i ryggen, gneta på tills det var helt klart hur än ont det gjorde, därefter sjukskrivning, spiken i handen gav inget, kunde jobba o sluta handen direkt som inget hänt, helt förundrad över just det, var som en piercing.
Alltså jobba tills det blev klart, tog sjukpenning för hela tiden ryggen gjorde ont dvs äen tiden jag plåga mig för, då retroaktivt. dvs även fast jag blev bra efter kiropraktiker gjorde sina brutala övningar där man inte i visste om man skulle skratta eller gråta. men brutalt var det, men jag gav order håll inte igen, ge allt du kan jag är gammal brottare. Man hissa upp bänken ca 5cm kiropraktiken la armarna stumt o fick hjälp av bänkens fall o sin egna tyngd o trycka till ryggraden ordentligt i momentet, efter fem ggr kunde man erkänna är inte ryggraden uppmjukad o allt släpp är det inget fel på den.
PEth handlar då om även såna som mig, som pluggat varenda detalj för att möta upp systemet, som jag berätta med vännerna samt dessa jag festa med på campingen som blåser o ser exakt timslag man kan köra bil grymt bakis, det spelar ingen roll bara man håller sig till reglerna o vem blir inte pigg i en poliskontroll ifall man supit bara 8-10 timmar innan, polisen kan inte utvärdera ens trötthet.
Det är just för detta PEth är tillför.
Du förstår inte den forskning du länkat till, inte heller kritiken mot transportstyrelsen.
Men vad kan man räkna med från någon som skjuter sig själv med spikpistol för att få sjukpenning.
Det är inte PEth i sig själv som är problemet.
Rätt använt kan det vara ett stöd.
Problemet var att transportstyrelsens tidigare riktlinje öppnade upp för godtycke då det användes i strid med tillgänglig forskning.
Den nya riktlinjen som nu gäller har dock stöd I forskningen.
Men med ditt låga intekekt är det nog svårt att förstå.
Fortsätt skada dig själv och umgås med dina alkoholiserade polare.
Men försö undvik att gå in i diskussioner du inte förstår.