2025-07-26, 09:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Jag trodde först att det fanns en viss gräns för hur stor framgång Dumpen kan ha i och med att dom blir alltmer kända. Men många av de senaste gäddorna visar att så inte är fallet, många uttrycker sin skräck för Dumpen direkt i chatten men ändå går dom rätt i fällan likt en icke ont anande ko som går till slakthuset.

Gäddbaggen Göteborg #647 får väl anses vara ett sådant exempel och han är också en av de allra värsta som Dumpen har fått tag på och dessutom är han en storgädda av enorma mått, en framgångsrik person och ganska känd. Han har bedrivit helt vansinniga chattar och visat upp bilder både på sitt könsorgan och sitt ansikte, han är en känd person med massor att förlora och ändå gör han detta trots att han är fullt medveten om Dumpen. Men han ger en förklaring i chatten om varför- Hans lust är helt enkelt för stor.

Av chattarna att döma så är Gäddbaggen Göteborg #647 en väldigt, väldigt sjuk person. Då jag går igenom hans omfattade chattar med pedofilmamman så tror jag knappt mina ögon, vilken jävla dåre! Han tänder på småflickor i 7-8 årsålder, han vill slicka deras fötter, smeka dem på könsorganet och ha samlag med kvinnan framför dem med mera.... Han verkar på fullt allvar tro att han verkligen kan inleda någon slags "trygg och mysig relation" med flickorna och pedofilmamman där alla skall njuta av varandra i någon slags gruppsexorgie & leva som en familj tillsammans, det hela är verkligen helt absurt. Han har avancerade diskussioner om hur man skall få småflickorna hålla övergreppen hemliga och han beskriver sig själv som en snäll och omtänksam person. Han är verkligen bara så jävla sjuk i huvudet.

Han anser sig visst också vara en riktig karlakarl och atlet, han beskriver sig själv som, citat: "1.89 lång. Blå ögon, gråbrunt hår, stor stark byggjobbare, grova starka händer, 102kg, 18 cm med stort ollon.." Denna machokille skall alltså möta dessa småtjejer i sängen och slicka deras fötter? Skräckexempel på en man som totalt tappat all sans och vett. Han måste bli omhändertagen.

Länk: https://dumpen.se/2025/07/25/gaddbaggen-goteborg-647/
Citera
2025-07-26, 09:56
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
[b]
Han anser sig visst också vara en riktig karlakarl och atlet, han beskriver sig själv som, citat: "1.89 lång. Blå ögon, gråbrunt hår, stor stark byggjobbare, grova starka händer, 102kg, 18 cm med stort ollon.." Denna machokille skall alltså möta dessa småtjejer i sängen och slicka deras fötter? Skräckexempel på en man som totalt tappat all sans och vett. Han måste bli omhändertagen.

Naturligtvis, han är ju 60-talist.
Dom har självförtroende bortom denna värld och är störst, bäst och vackrast.
Dumpen är proppad med dessa gubbar som är totalt ute i kosmos.
Citera
2025-07-26, 09:56
Medlem
Citat:
Jag trodde först att det fanns en viss gräns för hur stor framgång Dumpen kan ha i och med att dom blir alltmer kända. Men många av de senaste gäddorna visar att så inte är fallet, många uttrycker sin skräck för Dumpen direkt i chatten men ändå går dom rätt i fällan likt en icke ont anande ko som går till slakthuset.

Gäddbaggen Göteborg #647 får väl anses vara ett sådant exempel och han är också en av de allra värsta som Dumpen har fått tag på och dessutom är han en storgädda av enorma mått, en framgångsrik person och ganska känd. Han har bedrivit helt vansinniga chattar och visat upp bilder både på sitt könsorgan och sitt ansikte, han är en känd person med massor att förlora och ändå gör han detta trots att han är fullt medveten om Dumpen. Men han ger en förklaring i chatten om varför- Hans lust är helt enkelt för stor.

Av chattarna att döma så är Gäddbaggen Göteborg #647 en väldigt, väldigt sjuk person. Då jag går igenom hans omfattade chattar med pedofilmamman så tror jag knappt mina ögon, vilken jävla dåre! Han tänder på småflickor i 7-8 årsålder, han vill slicka deras fötter, smeka dem på könsorganet och ha samlag med kvinnan framför dem med mera.... Han verkar på fullt allvar tro att han verkligen kan inleda någon slags "trygg och mysig relation" med flickorna och pedofilmamman där alla skall njuta av varandra i någon slags gruppsexorgie & leva som en familj tillsammans, det hela är verkligen helt absurt. Han har avancerade diskussioner om hur man skall få småflickorna hålla övergreppen hemliga och han beskriver sig själv som en snäll och omtänksam person. Han är verkligen bara så jävla sjuk i huvudet.

Det korta telefonsamtalet är kul där han fått totalt kåtslag
Citera
2025-07-26, 10:02
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Välkommen! Vilket betyder att du inte sett de 646 föregående gäddfilmerna? Hoppas du har lång semester och debriefingstöd. Dumpen är som Hotel California.

(Nä namn får inte längre antydas. Inte ens genom rebusar. Nya forumregler. Men gäddorna brukar göra kometkarriär på MrKolls kommuntopp. #647 har t.ex. redan medaljplats.)

Jo jag har helt klart en hel del att beta av! Gillade fiskaren i #647 skarpt. Så jävla skicklig. Spelade mer nojig än peddot självt. Detta blandat med lite taktfast drama då och då där det blev tydligt hur peddot började väga sina ord på silvervåg för att inte missa sin chans till att droga ner och slicka på hennes döttrar ("mysa")
Citera
2025-07-26, 10:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Naturligtvis, han är ju 60-talist.
Dom har självförtroende bortom denna värld
och är störst, bäst och vackrast.
Dumpen är proppad med dessa gubbar som är totalt ute i kosmos.

Gädda #647, ja det kan ligga något i det, men det är helt vansinnigt. Jag skrattar ibland åt allt vansinne han skriver, ganska tokigt att han även skriver sin rädsla för att möta Patrik Sjöberg på parkeringen och sedan är det just Patrik han möter på parkeringen, det är liksom som en determinering där han går rakt ned i sin egen undergång med öppna ögon. Hur kan detta ens vara möjligt? Svaret är- EN STARK OCH PERVERS DRIFT.
Citera
2025-07-26, 10:08
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Jo jag har helt klart en hel del att beta av! Gillade fiskaren i #647 skarpt. Så jävla skicklig. Spelade mer nojig än peddot självt. Detta blandat med lite taktfast drama då och då där det blev tydligt hur peddot började väga sina ord på silvervåg för att inte missa sin chans till att droga ner och slicka på hennes döttrar ("mysa")
Gillar biten när dom bråkar och han lackar ur att han har svårt att hitta en tid då han jobbar så mycket.

Men nu är det slut med det serru hästsvansbohemen!
Citera
2025-07-26, 10:09
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterFistel

Hans brorsa verkar vara lite halv-pervers han med. Gick ju upp och kysste H. Hellström på scen.

Lyssnar man på Hellström och tycker han är bra är man galen. Att kyssa Hellström är på en helt annan nivå. Han är då lika sjuk som brorsan. På ett annat sätt. Eller delar de samma intresse ?
Citera
2025-07-26, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken

Kolla på Hank #292 om du vill se en riktig Dumpen-klassiker
Citera
2025-07-26, 10:20
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:

Slicka barnfitta glömde du. 102 kg på den relativt långa kroppen är bara fett, inte en muskel. Starka händer ? hahaha. Ett hårfäste som börjar mitt på huvudet. Han har en liten ynklig snopp med litet ollon som jag råkade se. Jag undviker att gå igenom chattar för att slippa se sånt normalt. Nu tror jag inte att detta är hans bild av sig själv utan det är hans sätt att ragga. Att han avslöjas i verkligheten bryr han sig inte om. Så är det ju tyvärr med de flesta som raggar via internet. Kärringar ska vi inte prata om med alla deras filter eller bilder som är 30 år gamla.

Normalt brukar jag tycka att det är fel att dra in någons bror men i det här fallet då han är journalist på Aftonlögnen och verkar ha en lika äcklig personlighet är det för mig helt ok.
Citera
2025-07-26, 10:20
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Lyssnar man på Hellström och tycker han är bra är man galen. Att kyssa Hellström är på en helt annan nivå. Han är då lika sjuk som brorsan. På ett annat sätt. Eller delar de samma intresse ?
Han kunde ju testa att gå upp till Veronica Maggio och tvångskyssa henne och se vad som händer...
Märkligt följe dom där bröderna.
Citera
2025-07-26, 10:23
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han kunde ju testa att gå upp till Veronica Maggio och tvångskyssa henne och se vad som händer...
Märkligt följe dom där bröderna.

Har ingen aning om vem hon är eller hur hon är. Har bara hört namnet.
Citera
2025-07-26, 10:26
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Har ingen aning om vem hon är eller hur hon är. Har bara hört namnet.
Spelar inte så stor roll, poängen är väl att om han gick upp på scen och kysste en tös så hade hans karriär varit över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in