2025-07-25, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jazzu
Väntar otåligt på att HC får in Hirsuta. Så funderar på att beställa från UppxxxxxNxxxxxl. Någon som beställt därifrån? Bra/dåligt?

Kan du visa några fler bokstäver, förstår ej vilken butik du menar

Sen en annan grej, är det någon som får svar från herb*list*c när ni skriver till dom? Har skrivit säkert 4 gånger till support på 1,5 månad men aldrig fått något svar?
Citera
2025-07-25, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne

Sen en annan grej, är det någon som får svar från herb*list*c när ni skriver till dom? Har skrivit säkert 4 gånger till support på 1,5 månad men aldrig fått något svar?

Jag har också skrivit till dom men inte fått något svar.
Citera
2025-07-25, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sral8501
Jag har också skrivit till dom men inte fått något svar.

Det var någon som fick svar att de skulle få in i slutet av månaden igen och att kvaliten "borde" vara samma igen.

Jag tror det kommer bli svårt att det kommer bli samma igen men man kan ju hoppas.
Citera
2025-07-25, 20:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KristianLiv
Det var någon som fick svar att de skulle få in i slutet av månaden igen och att kvaliten "borde" vara samma igen.

Jag tror det kommer bli svårt att det kommer bli samma igen men man kan ju hoppas.

Det har säkert fastnat i tullen, därför de inte svarar på frågor.

De lär ju ha försökt ta hem bra mycket mer den här gången.
Citera
2025-07-25, 20:47
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Det är väl inloggning för administratör, tror sidan återlanseras i augusti om jag minns rätt

Först skulle den lanseras i maj, sedan juni, sedan juli och sist augusti. Dock bytte de sedan till en hype-sida där det stod typ ”alternativ som fungerar, arbetar på nya produkter”.

Nu är det bara något admin login. Ska vi tro att deras produkter fastnat i tullen också?
Citera
2025-07-25, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbits
Först skulle den lanseras i maj, sedan juni, sedan juli och sist augusti. Dock bytte de sedan till en hype-sida där det stod typ ”alternativ som fungerar, arbetar på nya produkter”.

Nu är det bara något admin login. Ska vi tro att deras produkter fastnat i tullen också?

Du syftar på Scand*navia Spec*os* nu va? Vet inte vad som tar sån tid för dom. Men med tanken på hur lång tid de tar för dom får man ju hoppas på ordentliga grejer och inte samma skit som Ar*mexper*en
Citera
2025-07-25, 22:56
Medlem
Citat:
Det har säkert fastnat i tullen, därför de inte svarar på frågor.

De lär ju ha försökt ta hem bra mycket mer den här gången.

Men varför skulle de inte svara på frågor pga det menar du?
Citera
2025-07-25, 23:56
Avslutad
Citat:
Men varför skulle de inte svara på frågor pga det menar du?

Om grejerna fastnat i tullen och det visar sig vara annat än vad som marknadsförts, då kan jag tänka mig att de har lite annat att göra än att bemanna supporten.

Det är lite skumt att de inte svarar, har också försökt utan resultat.
Citera
2025-07-26, 00:10
Medlem
Var ett tag sedan jag var inne i loopen.
Har haft koll på Arom*xp*rt*ns Javanica sida men tullen verkar aldrig släppa in något.

Är Hirsuta fortfarande det bästa alternativet för ett lagligt rus efter att Speciosa blivit förbjudet?
Vem har den bästa Hirsutan i så fall?

Tveka inte att dra ett DM ifall ni inte vill ta det offentligt.
Citera
2025-07-26, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Var ett tag sedan jag var inne i loopen.
Har haft koll på Arom*xp*rt*ns Javanica sida men tullen verkar aldrig släppa in något.

Är Hirsuta fortfarande det bästa alternativet för ett lagligt rus efter att Speciosa blivit förbjudet?
Vem har den bästa Hirsutan i så fall?

Tveka inte att dra ett DM ifall ni inte vill ta det offentligt.

Det är h*rb*listic som gäller, väntar dock på lagerpåfyllning.
Senast redigerad av Rabbits 2025-07-26 kl. 00:23.
Citera
2025-07-26, 05:28
Medlem
Citat:
Det är h*rb*listic som gäller, väntar dock på lagerpåfyllning.

Har du testat hirsuta från arom*pert*n och herbal*st*c? Om du jämför dom, hur stor skillnad har det varit? Har du känt någon ”eufori” av hirsuta som man fick av Kratom? Det är just den delen jag vill åt, men aromex*ert*ns saker är ju helt värdelösa om man vill känna nåt sånt
Citera
2025-07-26, 19:26
Medlem
Har fått svar från herbal*st*c nu när de beräknas få in nya produkter.

De svarade att de kommer komma ut information imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in