Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531

Börser kan ju INTE vara bevis på det så länge de domineras av TA-idioter, som INTE tittar på vad företag är värda, istället tittar de på vad andra TA-idioter gör - eller TA-VERKTYG och verktyg kan inte tänka...
Trump - och du - har ju inte ens kunskapen eller förstånd att begripa att tullar och moms inte är samma sak
Jag gör en egen post om hur det VERKLIGEN går, så den inte drunknar bland den här idiotin...
ok 2007.
"Genom att kvitta intäkterna från pr-jobbet mot stora ränte*utgifter och kostnader som har ackumulerats under starten av jord- och skogsbruksrörelsen blir inkomsterna skattefria."
Alltså hade han investerat MYCKET MER än inkomsterna, annars hade han inte kunnat nolltaxera. 
(utom sådant som pensionsförsäkringsmax).
Du har inte svarat på hur ditt påstående om 100 % går ihop med redovisade vinsten i din systers företag...
Du har inte den IQ att kunna förstå, det är få förunnat o kunna skatteavdrag.
Det är lönt o ha en duktig revisor eller som volvo hade ett stall av revisorer som gjorde boksluten o uppvisa extremt låg vinst.
Som jag berätta när jag 0-taxera flytta köpte ett nytt hus, bankmannen, men du har ingen inkomst? utgör det något problem? nästa möte nej det utgör inget problem, du får låna 3milj.
För att köpa dessa grejer Göran gjort så har det betalats med pengar via hans jobbande, dvs i en enskildfirma får man intäkter, man har avskrivnings tider på 5 år, det menas han har gjort stora intäkter för att kunna köpa, sedan får man inte skriva av allt på ett o samma år. dvs man får en diff mellan inkomst o inköp, det är här du inte förstår hur det är utfört.
Likande kan göras på AB, o det har även min syster gjort för att maximera att hon skulle sälja företaget framöver med vinst o gå i tidig pension.