2025-07-25, 16:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Detta är ett av extremhögerns mest desperata påhitt hittills.
Ja det är sanslöst - när det började så trodde jag faktiskt inte att folk skulle hoppa på denna dårteori, nånstans måste man väl ändå dra gränsen? Det är tveklöst lika illa som plattjordandet men de vanliga stollarna har ändå svalt det med hull och hår.
Citera
2025-07-25, 16:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du skrev: Enligt mig ville givetvis Candace bli stämd, och nu får hon chansen att trycka till Brigitte (som hon ogillar) på allvar.
Hon tackade ju nej till pengarna dom erbjöd för hennes tystnad angående detta, så hon hoppades hela tiden att dom verkligen skulle göra allvar av sina hot.

Så då frågade jag om vad det är för pengar du pratar om och bad om bevis för att Macrons försökt få tyst på Candace med hush-money. Det är ingen ”argumentatorisl tävling” - det är bara fråga om att du ska kunna stå för det du påstår.

Kan du det?
Det kommer visa sig i domstolen om Candace ljugit om erbjudandet om pengar eller inte.
Citera
2025-07-25, 16:57
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Be dom bevisa det.
De behöver bara lämna in födelseattestet.
Citera
2025-07-25, 16:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det kommer visa sig i domstolen om Candace ljugit om erbjudandet om pengar eller inte.

Har Candace ens sagt det?
Citera
2025-07-25, 17:01
Avstängd
Citat:
Har Candace ens sagt det?
Ja (om jag minns rätt).
Dom pratar om det här, 1:24:25 och nån halvminut framåt:
https://m.youtube.com/watch?v=Pc8jPbobXvw
Citera
2025-07-25, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Till slut rinner bägaren över.
Men det här jag pågått i många år nu med ett antal stämningar hit och dit, men fortfarande inget födelsebevis?

Varför?
Citera
2025-07-25, 17:03
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Men det här jag pågått i många år nu med ett antal stämningar hit och dit, men fortfarande inget födelsebevis?

Varför?
Hur vet du det?
Citera
2025-07-25, 17:04
Avstängd
Citat:
De behöver bara lämna in födelseattestet.
Det bevisar väl inte ifall hon bytt identitet med födelseattetets innehavare eller inte?

Men ett DNA-test funkar.
Citera
2025-07-25, 17:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja (om jag minns rätt).
Dom pratar om det här, 1:24:25 och nån halvminut framåt:
https://m.youtube.com/watch?v=Pc8jPbobXvw

Det där är rent trams - det var nån som startade ett rykte på X om att franska staten erbjudit Candace 4 miljoner USD plus 50,000 USD per månad livet ut för att sluta prata om Brigitte. Candace har nog aldrig ens kommenterat det ryktet och det finns förstås inga som helst bevis för att det skulle stämma.
Citera
2025-07-25, 17:09
Avstängd
Citat:
Det där är rent trams - det var nån som startade ett rykte på X om att franska staten erbjudit Candace 4 miljoner USD plus 50,000 USD per månad livet ut för att sluta prata om Brigitte. Candace har nog aldrig ens kommenterat det ryktet och det finns förstås inga som helst bevis för att det skulle stämma.
Om jag minns rätt så pratade hon om det i något av dom första programmen angående brevet hon fått från Macrons.
Vi får se vad domstolen säger om det.
Citera
2025-07-25, 17:14
Medlem
Citat:
Hur vet du det?
Jag vet det för att 'Brigitte' aldrig tidigare har stämt någon för att denne har hävdat att hon är född biologisk man. Istället så har de stämts för teknikaliteter och misstag av mer trivial natur, samt nu senast, journalisten Xavier Poussard, för "cyber bullying".

Dvs, det är för nu med stämningen av Candace Owens som de i en stämningsansökan inkluderar det, enligt dem, falska påståendet om att 'Brigitte' är född biologisk man.

Så, varför har paret Macron fortfarande inte presenterat det födelsebevis som i så fall bevisar att 'Brigitte' trots allt är född biologisk kvinna?

Givet de skador frågan har orsakat paret?

Vet du det?
Citera
2025-07-25, 17:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om jag minns rätt så pratade hon om det i något av dom första programmen angående brevet hon fått från Macrons.
Vi får se vad domstolen säger om det.

Då minns du nog fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in