Citat:
En kursare från lastbilsutbildningen fick jobb på Axels på sommaren -01... På julen efter träffade jag honom igen och han berättade att det var det värsta jobb han haft. De flesta drack hejvilt jämt, lönen kunde de få ut i hembränt, för pengar ville platschefen inte dela ut. Pengar ut tivolikassan stals det duktigt av de anstälda eftersom de inte fick så mkt pengar i lön. Fördelarna var att det var en oavbruten sommarlång fest med gratis mat och dricka. Sen fanns det fulla och villiga tjejer i kopiösa mängder, han låg med mer antal tjejer än han ens hade haft samlag i sitt liv tidigare med sina 7 ex genom livet. 1 eller 2 tjejer per kväll tivolit stod still var inget problem. (han fick dock sin första könssjukdom den sommaren)
Sen hur mycket som är påhitt vet man ju dock inte. Men han är i normala fall ingen "snackare"
Han skulle ALDRIG I LIVET låta någon han hade kär åka karusell på det tivolit sa han. Fast Axel är inget undantag tydligen...
Sen hur mycket som är påhitt vet man ju dock inte. Men han är i normala fall ingen "snackare"
Han skulle ALDRIG I LIVET låta någon han hade kär åka karusell på det tivolit sa han. Fast Axel är inget undantag tydligen...
Fick reda på att anställda i grupp om 6 män utnyttjat en lågbegåvad bekants dotter på ett hotellrum i Skellefteå.
Ringde upp ansvarig som sa att han visste vilken tjej det handlade om men att hon ville och att han la sig inte i vad de anställda gjorde efter arbetstid.
Han tyckte det var onödigt av mig att lyfta detta, för de hade familj och fru att ta hänsyn till.
Det han blev mest upprörd över var mitt påstående att tjejen hade fått åka gratis i samband med detta: det dementerade han hårt.
En riktigt smutsig business, blev illamående och kommer aldrig nånsin stötta med en biljett igen: någonsin.