2025-06-29, 14:53
Medlem
Graviditeten som förmodligen alla förstod var ett osmakligt aprilskämt, har dom bara lagt locket på gällande den eller gått ut med något?
Citera
2025-07-01, 09:20
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Graviditeten som förmodligen alla förstod var ett osmakligt aprilskämt, har dom bara lagt locket på gällande den eller gått ut med något?

Den har jag missat! Har du någon länk till eklateringen?

/AI
Citera
2025-07-01, 13:23
Är Pontus Rasmussons tjej samma tjej som dansade med en HP Victus gamingdator? Nån kom hem som hade köpt en kebab och blev skitförbannad på henne.
Citera
2025-07-05, 23:06
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissPlutonia
Är Pontus Rasmussons tjej samma tjej som dansade med en HP Victus gamingdator? Nån kom hem som hade köpt en kebab och blev skitförbannad på henne.

Vad menar du?!
Citera
2025-07-12, 08:18
Medlem
Köpte han inte en lägenhet för ett tag sen? Står fortfarande skriven hemma hos föräldrarna..
Citera
2025-07-17, 08:49
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gostay
Köpte han inte en lägenhet för ett tag sen? Står fortfarande skriven hemma hos föräldrarna..

Kanske beror det på skattetekniska skäl? Om inte lägenheten ligger i samma kommun, är kanske kommunalskatten lägre där hans föräldrar bor, varför han fortfarande står skriven där. I sådana fall gör han sig skyldig till folkbokföringsbrott, vilket å andra sidan inte skulle förvåna mig. Rasmusson är ju gränslös.

/AI
Citera
2025-07-18, 12:19
Medlem
Följer Pontus och hans familj rätt så flitigt på sociala medier och utifrån det jag har sett de posta (stories/inlägg/lives) så tror jag inte han bor i den där lägenheten han skyltade med förut så ofta utan han bor förmodligen i huset mest
Citera
2025-07-24, 22:11
Medlem
Är det OF på g? Nytt instagramkonto bunnyxpontus
Citera
2025-07-25, 01:12
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DomandeNotarie

Ja, OF länken ska släppas idag enligt Instagram.
Citera
2025-07-25, 13:11
Medlem
Waldorfnisses avatar
När man inte trodde att han kunde sjunka lägre lol. Helt otroligt, bli nån jävla porrskådis tillsammans med sin unga flickvän. Undrar om det är mamma Carina som står bakom kameran....
Citera
2025-07-25, 13:45
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldorfnisse
När man inte trodde att han kunde sjunka lägre lol. Helt otroligt, bli nån jävla porrskådis tillsammans med sin unga flickvän. Undrar om det är mamma Carina som står bakom kameran....
Eller framför?
Citera
2025-07-25, 14:32
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DomandeNotarie
Det finns ett OF konto med samma namn som IG.

Citat:
Bunny & Daddy Pontus
@bunnyxpontus
Seen 1 hour ago
Här får ni se det ingen annan får se 😏 Kom in och kolla och ja, jag gör ALLT både själv och med Daddy Pontus..

Ännu mer och nytt i chatten - VARJE VECKA 💦

Hoppas du är ensam innan du klickar dig in på profilen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in