Citat:
Ursprungligen postat av
dooey
Lär se den och bli besviken. De första filmerna med grannen, rättsläkaren, introt, musiken etc. är riktigt mysiga och kult klassiker anser jag.
Lockpojken (1a filmen) är nog min favorit och gillar starkt introt där med den mörka dystopiska musiken där man samtidigt ser en scanner gå i grön mörk färg. Men efter varje film började de successivt byta ut både intro och skådespelare och nu är det mest bara pajigt och trist.
Särskilt utan grannen med de röda brillorna och att Beck ser ut som en rynkig gubbe som knappt orkar prata.
Varför väljer du då att fortsätta titta?
Hade jag gett en film så dåliga odds så hade jag valt något som hade större chans att falla mig i smaken istället.
Jag förstår mig verkligen inte på det här.. folk sitter och spyr galla över hur dålig Beck-filmserien blivit. Men fortsätta följa den ska man tydligen?
Kan någon förklara detta för mig? Som jag skrev tidigare... om jag känner att en filmserie börjar gå ner sig så kapar jag den direkt.
Jag menar inte att låta arrogant, jag vill verkligen försöka förstå vad det är som driver er att fortsätta kolla på skiten, om ni uppenbarligen fortsätter tycka att varje ny film som kommer ut är skit.
(Hela detta inlägg var inte riktat till dig
dooey, utan mer en allmän undran till alla som väljer att fortsätta titta på film efter film som spottas ut, trots att ni upprepade gånger blir så besvikna och sitter sedan här och klagar).
Jag slutade efter film 16 tror jag.