2025-07-24, 09:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Varför skulle Candace stämma Brigitte för bedrägeri menar du??

Jag trodde Candace ansåg att Brigitte är en könsopererad bedragare som lurat det franska folket och att det är därför hon bedrivit den här hetsjakten?
Citera
2025-07-24, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag trodde Candace ansåg att Brigitte är en könsopererad bedragare som lurat det franska folket?
Brigitte har aldrig förnekat att hon är född man.
Citera
2025-07-24, 09:59
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Har du behövt förneka att du är född kvinna?
Citera
2025-07-24, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Har du behövt förneka att du är född kvinna?
Inte vad jag minns, men det kan säkert ha hänt på fyllan.
Citera
2025-07-24, 10:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Och?
Citera
2025-07-24, 10:24
Bannlyst
Citat:
Och?
Då har hon väl inte lurat någon?
Du skrev att Candace borde stämma Brigitte för att hon är en bedragare, vem har hon bedragit menar du?
Citera
2025-07-24, 10:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du skrev att Candace borde stämma Brigitte för att hon är en bedragare, vem har hon bedragit menar du?

Enligt påståenden från Candace, Poussard och här i tråden har hon ju t.ex. agerat antidemokratiskt och bedragit väljarna genom att ljuga om sin sexella läggning, genom att ljuga om när hon blev tillsammans med Emmanuel, sannolikt våldtagit Emmanuel när han var minderårig och ljugit om sin identitet genom att utge sig för att vara sin syster.

Därtill kan du addera att det år 2007 (när Macrons gifte sig) var olagligt för transpersoner att gifta sig i Frankrike.
Citera
2025-07-24, 11:08
Bannlyst
Citat:
Enligt påståenden från Candace, Poussard och här i tråden har hon ju t.ex. agerat antidemokratiskt och bedragit väljarna genom att ljuga om sin sexella läggning, genom att ljuga om när hon blev tillsammans med Emmanuel, sannolikt våldtagit Emmanuel när han var minderårig och ljugit om sin identitet genom att utge sig för att vara sin syster.

Därtill kan du addera att det år 2007 (när Macrons gifte sig) var olagligt för transpersoner att gifta sig i Frankrike.
Och varför skulle Candace få för sig att stämma en presidentfru i ett land på andra sidan Atlanten?

En sak jag funderat på, bryr du dig någonsin om vad som är sant eller kör du alltid på I samma hjulspår oavsett sanningshalten?
Senast redigerad av adaptern 2025-07-24 kl. 11:10.
Citera
2025-07-24, 11:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Och varför skulle Candace få för sig att stämma en presidentfru i ett land på andra sidan Atlanten?
Jag trodde hon försökte bevisa att Brigitte är transa och har bedragit sitt folk med lögner? Vad menar du själv att Candace gör - bara försöker tjäna pengar kanske helt oberoende av vad som är sant?

Citat:
En sak jag funderat på, bryr du dig någonsin om vad som är sant eller kör du alltid på I samma hjulspår oavsett sanningshalten?
Det är precis vad jag tror om dig och många som du - spänning och att vara emot det accepterade går före logik och vad som är sant.
Citera
2025-07-24, 11:25
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Även om Brigitte skulle låta en oberoende läkare undersöka henne och bevisa att hon är kvinna skulle ni ändå säga det är fejk.

Det är så ni folihattar gör hela tiden trots ni blivit debunkade om och om igen.
Citera
2025-07-24, 11:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Det är ju lite lustigt hur Brigittes stämning av Candace sammanfaller med Trumps stämning av WSJ. Båda ska ha varnat innan och sagt att det är lögner som publiceras, och båda stämmer nu för förtal och måste visa att publiceringen inte skett i god tro. Det är ju inte otänkbart att rättegångarna kommer färga varandra och att den som först avslutas blir prejudicerande för den andra...
Citera
2025-07-24, 11:53
Bannlyst
Citat:
Jag trodde hon försökte bevisa att Brigitte är transa och har bedragit sitt folk med lögner? Vad menar du själv att Candace gör - bara försöker tjäna pengar kanske helt oberoende av vad som är sant?

Det är precis vad jag tror om dig och många som du - spänning och att vara emot det accepterade går före logik och vad som är sant.
Vad för lögn skulle hon bedragit sin befolkning med?
Brigitte har aldrig förnekat att hon är född som man.

Candace försöker få fram sanningen, hon är besatt av sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in