2025-05-22, 13:29
Medlem
Finns det några tecken eller rapporter på att Hero Chocolate Magid Mushroom 2-pack batch CH0324 köpt i höstas skulle innehålla något farligt?
Citera
2025-05-22, 13:48
Avstängd
Ja den är i vart fall inte tänkt för konsumtion
Citera
2025-05-22, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vad är den tänkt för då
Citera
2025-05-22, 19:29
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Void
Vad är den tänkt för då

Samlarobjekt
Citera
2025-05-22, 19:44
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Om det innehåller något farligt? Vem vet? Och det är ju det som är det läskiga - de innehåller någon sorts designerdrog, men vi vet inte vad.

Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Samlarobjekt

Det är ju självklart att det är tänkt för konsumtion. Att det säljs som något annat är ju bara för att de ska kunna ha ryggen fri.
Citera
2025-05-27, 22:33
Medlem
Det jag frågar efter är om det finns några rapporter kring just denna
Citera
2025-05-29, 15:22
Medlem
ruttenfimps avatar
Läste nåt om: 4-HO-TMT, 4-AcO-TMT, analoger av 4-AcO-DMT ( analoger av psilocybin)

Hittar typ inte så mycket om dessa dock. Men lär vara något sånt i (om något alls)
Citera
2025-07-09, 02:00
Medlem
Har några av dessa, borde jag veta något? Har tagit förut men vet inte om det var samma batch.
Vart hörde du att det var något fel?
Citera
2025-07-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorman100
Har några av dessa, borde jag veta något? Har tagit förut men vet inte om det var samma batch.
Vart hörde du att det var något fel?

Inte hört att det skulle vara nåt fel, ville bara se om det fanns några indikationer på att det skulle vara något dåligt eftersom man inte vet exakt vad det är i.

Jag plus ett sällskap åt varsin av de två chokladbitarna i paketet. Blev en bra tripp, dock mest vad gäller kroppsuppfattning och tankegångar. Begränsat med OEV dock, upplevde jag. Lite färg-CEV.

Antar att det är förbjudet nu eftersom det inte verkar finnas att köpa längre?
Citera
2025-07-24, 16:48
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastukramare
Finns det några tecken eller rapporter på att Hero Chocolate Magid Mushroom 2-pack batch CH0324 köpt i höstas skulle innehålla något farligt?
Nej. Käkat en hel del av dem. De är helt ok.
Vet Hero hade problem med en batch med buds men inget annat.
Citera
2025-07-24, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastukramare
Inte hört att det skulle vara nåt fel, ville bara se om det fanns några indikationer på att det skulle vara något dåligt eftersom man inte vet exakt vad det är i.

Jag plus ett sällskap åt varsin av de två chokladbitarna i paketet. Blev en bra tripp, dock mest vad gäller kroppsuppfattning och tankegångar. Begränsat med OEV dock, upplevde jag. Lite färg-CEV.

Antar att det är förbjudet nu eftersom det inte verkar finnas att köpa längre?
Ah, jag förstår. Såg att Sumpansgodis skickade in ett labtest eller något liknande och det verkade som det innehöll Psilocybin. Troligtvis därför det slutade säljas.
Citera
Igår, 13:46
Avstängd
funplacess avatar
Det finns inga särskilda varningar om just den batchen. De som testat CH0324 beskriver effekter som liknar milda psilocybinanaloger—kroppskänsla, förändrade tankar, lite visuella effekter. Vissa nämner tester som visade psilocybin, vilket troligen är skälet till att de slutade säljas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in