2025-05-16, 20:23
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Jag tyckte den var sevärd. Själva storyn är inte jättestark direkt men den är småkul hela tiden tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Anton är med väldigt mycket. Lätt värt att lägga 1.5h på den men nu är ju natten slut så du kanske får ta det en annan natt.

Tyckte den var riktigt jävla dålig. Har alltid gillat Simons serier och en del av Las Palmas, men helvete vad dåligt det här var. Ett rykte som går är att Simon vill få det att låta som att filmen aldrig fick någon distributör pga att den är så ”sjuk” men att det hela egentligen grundade sig i att filmen inte höll någon kvalitet.

Simon (och flertalet av de andra medverkande) är inga skådisar direkt och det märks. Det bästa avsnittet mina problem var ju det med Peter Wahlbeck och det hade varit lika roligt även om Simon själv inte var med.
Citera
2025-05-27, 05:55
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Tyckte den var riktigt jävla dålig. Har alltid gillat Simons serier och en del av Las Palmas, men helvete vad dåligt det här var. Ett rykte som går är att Simon vill få det att låta som att filmen aldrig fick någon distributör pga att den är så ”sjuk” men att det hela egentligen grundade sig i att filmen inte höll någon kvalitet.

Simon (och flertalet av de andra medverkande) är inga skådisar direkt och det märks. Det bästa avsnittet mina problem var ju det med Peter Wahlbeck och det hade varit lika roligt även om Simon själv inte var med.

Får nog hålla med. Kan vara det sämsta han gjort..
Citera
2025-06-04, 02:57
Medlem
Kort, allvarlig uppsyn privat, raggar på alla tjejer han ser och bryr sig inte om ifall pojkvännen står bredvid
Citera
2025-06-06, 21:01
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen

Tråkigt om filmen inte håller. Hans små serier Mina problem som finns youtube tycker jag har hållit rätt bra klass med med mycket humor.
Citera
2025-06-30, 20:25
Medlem
Riktigt B film och skådespelarinsatser men lite roliga skämt ibland, inte skrattat än men har 30 min kvar så får se.
Citera
2025-06-30, 22:12
Medlem
Hans serie "mina problem" hade en del skoj, men det var inte så att man skulle säga till nån polare att kolla på den för att den skulle vara så rolig.
Simon är en kass skådespelare, likaså hans vänner. Han hade ett ex med i serien som tex var det värsta i skådespeleriväg jag skådat, men hon såg ut som en riktig kåt snygg slampa ändå.
Nä, att göra karriär framför kameran kan han glömma, och om han hade några schyssta vänner så hade dom sagt till han för länge sen att hans insatser framför kameran är pinsamma.
Citera
2025-07-08, 23:42
Medlem
Simon judefärs är nog den sämsta skådespelare jag någonsin sett. Han kör någon stil där det känns som att han bryter 4:e väggen hela tiden. Jag fattar inte alls. Men kan tänka mig att skämt och manus kan han vara riktigt bra på. När wahlbeck var med i mina problem hade han verkligen kunnat göra något mycket bättre än vad det blev. Och det är inte på Peter utan judefräs fel. Sen ska han ha cred att han lyckats få folk att arbeta gratis för honom för att skapa en snygg långfilm.
Citera
2025-07-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netchips
Simon judefärs är nog den sämsta skådespelare jag någonsin sett. Han kör någon stil där det känns som att han bryter 4:e väggen hela tiden. Jag fattar inte alls. Men kan tänka mig att skämt och manus kan han vara riktigt bra på. När wahlbeck var med i mina problem hade han verkligen kunnat göra något mycket bättre än vad det blev. Och det är inte på Peter utan judefräs fel. Sen ska han ha cred att han lyckats få folk att arbeta gratis för honom för att skapa en snygg långfilm.

Fast att få saker gratis och sådär ligger ju i judens DNA.
För övrigt var wahlbäck lysande i det avsnittet, när de äter pizza.
Citera
2025-07-23, 22:06
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Fast att få saker gratis och sådär ligger ju i judens DNA.
För övrigt var wahlbäck lysande i det avsnittet, när de äter pizza.

Såklart du gillar sånt kolla när killar äter är inte förvånad.

På tal om serietecknar filmen, den var ju Crowdfundad och fick in en större summa pengar den vägen. Tror ni juden använde hela budgeten till filmen eller behöll lite själv?
Citera
2025-07-24, 07:19
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Såklart du gillar sånt kolla när killar äter är inte förvånad.

På tal om serietecknar filmen, den var ju Crowdfundad och fick in en större summa pengar den vägen. Tror ni juden använde hela budgeten till filmen eller behöll lite själv?

Verkar ha dragit in runt 500k genom kickstartern, enligt kampanjen så skulle han med 300k kunna garantera att

"Dom som har roligast jobb (jag t.ex.) får inget betalt, men ljudtekniker och andra knegare (det är svårt att hitta den typen av folk som ställer upp gratis), får en liten slant för varje dag dom är med och jobbar."

Nästa nivå var 2 miljoner, då skulle han garantera att alla som jobbar får "pisslön".

Nu hamnade det nånstans mitt emellan så skulle gissa att han betalade de som jobbade med filmen okej bara, antar att han aldrig själv räknat med att tjäna något på filmen utan får in pengar från sin övriga karriär så han klarar sig, filmprojektet verkar mest vara en kul grej han velat genomföra.
Citera
2026-03-13, 09:29
Avstängd
Vågar svtplay släppa filmen?

trailer https://www.youtube.com/watch?v=ozLhoMgvtkk

riktiga namnet på dc bengan?
Senast redigerad av Dr-Piiip 2026-03-13 kl. 09:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in