• 1
  • 2
2025-07-21, 00:13
Medlem
Castles avatar
Ni kvinnor som blivit slickade av både män och kvinnor, vilka är bättre och varför?
Citera
2025-07-21, 02:22
Medlem
StoreSvartes avatar
Kan nog vara så. Känns logiskt på nåt sått.
Citera
2025-07-21, 08:20
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Ni kvinnor som blivit slickade av både män och kvinnor, vilka är bättre och varför?

Va känner du själv? Va det skönast och bli avsugen av en man eller en kvinna ?
Citera
2025-07-21, 09:22
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Kan nog vara så. Känns logiskt på nåt sått.

Män är mer tävlingsinriktade. Tror att vi är nog bättre på allt.

Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Va känner du själv? Va det skönast och bli avsugen av en man eller en kvinna ?

.... inte testat men se ovan...
Citera
2025-07-21, 13:12
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle

Jag vet inte själv men det känns logiskt om det skulle vara så. En tjej vet ju själv hur det känns om man ex är för hårdhänt, hur viktigt det är att tänka på X, Y och Z osv
Citera
2025-07-21, 15:34
Avstängd
Många kvinnor är astråkiga "sjöstjärnor", saknar entusiasm och många män är känslorädda tävlingsmaskiner.

Det är förvånansvärt få som är entusiaster - män som kvinnor. Det är där allting börjar. Oavsett om det är kotte eller hyska som skall snaskas.

De som är bäst på oavsett genitalia är de som är entusiastiska och villiga att lära.
Citera
2025-07-21, 17:30
Medlem
joyces avatar
Skönt att slippa skäggstubb. En tjej vet oftast vad en kvinna vill ha men så gör ganska många män också.
Citera
2025-07-23, 16:39
Medlem
Jaaa! Tjejer slickar så skönt. Endast när jag blir skickad av en tjej får jag fontänorgasm. Klarar mig dock inte utan att få kul så jag är bisexuell. Ser inte fram emot den dagen när jag lärare mer mig i någon som jag skall vara evigt trogen med. Då måste jag välja.
Citera
2025-08-19, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Jaaa! Tjejer slickar så skönt. Endast när jag blir skickad av en tjej får jag fontänorgasm. Klarar mig dock inte utan att få kul så jag är bisexuell. Ser inte fram emot den dagen när jag lärare mer mig i någon som jag skall vara evigt trogen med. Då måste jag välja.

Jag tror att det är en myt att tjejer skulle vara bättre på att slicka 😋 Det hade behövts en tävling för att få svaret, tjejer mot killar och domaren måste vara trovärdig också.
Citera
2025-08-21, 07:23
Medlem
CuriousMind69s avatar
Eftersom lesbiska kvinnor är den grupp kvinnor som är mest tillfredsställda så kan man ju anta att deras tung-game är bättre.

Jag må ha sex med män men helt ärligt så är det främst fingrar och leksaker som är mest effektivt på mig så kuken är inte avgörande alls. Så jag köper helt att kvinnor är bättre på att tillfredsställa en fitta än en man som tror kuken är magisk.
Citera
2025-08-21, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Eftersom lesbiska kvinnor är den grupp kvinnor som är mest tillfredsställda så kan man ju anta att deras tung-game är bättre.

Jag må ha sex med män men helt ärligt så är det främst fingrar och leksaker som är mest effektivt på mig så kuken är inte avgörande alls. Så jag köper helt att kvinnor är bättre på att tillfredsställa en fitta än en man som tror kuken är magisk.

När vet lesbiska kvinnor att sexet är över?
Citera
2025-08-21, 13:54
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
När vet lesbiska kvinnor att sexet är över?

Det är ju det som är fantastiskt att det är när man känner sig klar.

Jag känner mig oftast inte klar när mannen kommit (även om jag själv kommit fler gånger). Jag kan fortsätta ha sex, komma igen osv. Hade yngre män varit bättre på sex hade jag kanske övervägt dem eftersom de kan ladda om snabbare än en äldre karl.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in