Citat:
Ursprungligen postat av
hjorten16
Dessa 40st går under dom regler som finns, jag har lagt fram hur även Ulrika Heie ordförande från trafikutskottet nämner, "uppenbart är det fel i reglerna". vi går då under skjut inte budbäraren. Det är inte TS fel.
Likväl som jag själv gått upp i rätten, ringt domaren fråga varför skjuter ni fram mitt mål över 1 år? ditt mål är inte prioriterat, vi har extrem kö just nu, men det handlar om en kvarts miljon för mig? som sagt ditt måla är inte inom prioriteringen. Jag fick snällt vänta 1 år innan målet togs upp o jag vann, men pengarna fick jag stå ute med utan ränta, då inte andra parten ska skadas för systemet har en fördröjning.
Så ja systemet är inte rättvist, kommer aldrig heller vara rättvist för alla.
Läkare har inte heller krav o testa personer någon längre tid, gäller inte heller via CDT, GT, vad man gör är en bedömning dels via testerna som med dessa 400st andra o dessa är godkända.
Dessa 40 andra går under skjut inte budbäraren för reglerna är fel, återstår o se hur dessa ska bedömas, blir intressant i sig.
Som jag skrev du är så ful att klockorna stannar.
Finns inget i regelverket som säger att du blir av med körkortet om du vid enstaka tillfällen har ett förhöjt PEth värde.
Men du får gärna länka det du har misslyckats hitils.
Att du legat ute med en större summa längre tid är ju synd för dig.
Men varför vill du inte rätta till rättsosäkra förhållanden.
Tillbaka till ruta ett och ditt extrema försvar för ett agerande från en myndighet som de nu själva pudlar inför.
Dessutom framför du en mängd mer eller mindre obskyra orsaker till ditt ställningstagande.
Väldigt lite har med sakfrågan dvs. kritiken av myndigheten att göra.