• 1
  • 2
2025-07-23, 10:27
Medlem
Jag misstänker att anledningen till att Trump hattar så mycket fram och tillbaka har att göra med att han utpressas från flera håll samtidigt. Putin har antagligen material (kanske pissvideon) vilket förklarar Trumps ovilja att ens kritisera Putin, men även om han konstant låtsas förhandla, så fortsätter USA att ge vapen till Ukraina, vilket antyder utpressning från ytterligare något håll.

Jag tror också att ett av Trumps underliga uttalanden innan bombandet av Iran verkligen avslöjar hans situation.

Citat:
You don’t know that I’m going to even do it. I may do it. I may not do it. Nobody knows what I’m going to do.

Det är som han lika gärna kunnat säga "jag har ingen aning själv vad jag kommer göra". Trump är en man som är så pass korrupt att han blivit till en puppet för alla möjliga skumma grupperingar, utöver de mutor/bidrag han fått.

Tidigare var det för mig klart att både Putin och CIA hade inflytande över honom, men historien kring Israel vs Iran gjorde det klart att Mossad/Israel också kontrollerar honom. Jag har till och med för mig att han efter månader av gnällande plötsligt bytte fot och hyllade Bibi som "the greatest of men" eller nåt i den stilen.

Denna vändning sammanfaller också lämpligt med Trumps plötsligt desperata tvärbromsning vad gäller Epstein filerna. Det tyder på att Trump tidigare trodde Epstein materialet var rätt harmlöst för hans egen del, men plötsligt blev medveten om att de hade videos av honom som var extremt allvarliga.

Vilka mer kan tänkas utpressa Trump, och exakt hur arbetade Epstein? Arbetade han för CIA eller Mossad, eller sålde han helt enkelt materialet till högstbjudande?

Det är också intressant att diskutera varför Republikanerna så totalt sluter upp för att skydda pedofilerna, om det handlar om säkerhetspolitik/diplomati eller blind lojalitet eller skräck för Trump.
Citera
2025-07-23, 11:03
Avstängd
Bidens avatar
Det är ju Trump som lagt snubbelben efter snubbelben för sig själv och nu börjar alla lögnerna rasera hans politiska karriär. Det är alltså bevisat att han var en av dom mest populära besökarna till Epstein Island och det finns över 100 vittnen som nu gått ut med bevis om hur Trump våldtatt dom.
Citera
2025-07-23, 11:21
Medlem
De heter ISRAEL och MOSSAD.
Citera
2025-07-23, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Det är ju Trump som lagt snubbelben efter snubbelben för sig själv och nu börjar alla lögnerna rasera hans politiska karriär. Det är alltså bevisat att han var en av dom mest populära besökarna till Epstein Island och det finns över 100 vittnen som nu gått ut med bevis om hur Trump våldtatt dom.

Skitsnack, om det vore så.
så hade allt sånt kommit ut när Biden var president.
Citera
2025-07-23, 11:25
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
De heter ISRAEL och MOSSAD.
Helt korrekt
Trump hade att välja mellan fängelse och bankrutt
eller att ta på sig funktion som Bidens adminstrtionen som var Israels adminstation
Senast redigerad av MyJustice 2025-07-23 kl. 11:28.
Citera
2025-07-23, 11:33
Medlem
Om någon styr Trump, så är det väl logiskt att det är Mossad och Putin. Båda representerar en spionorganisation med stor frihet att agera. Båda lär veta ganska mycket om Trumps innersta hemligheter som han kämpar så för att hemlighålla.

Jag nämner självklart Putin för har aldrig sett en amerikansk president rövslicka en ryss så mycket som Trump gör.

När det gäller Mossad så är det lite mer gissning, överlag så är amerikaner ganska positiva att hålla Israel under armarna, åtminstone bland eliten. Iran och Trump har haft onda ögon på varandra sedan länge så inget nytt där.

En del förvånas över att Trump rövslickar en ryss men hoppar på en iranier, båda är ju på samma sida i kriget mot Ukraina. Jag skulle nog säga att så långt tänker inte Trump, dvs han ser bara vad Mossad och Putin har för hållhakar på honom.
Citera
2025-07-23, 11:47
Medlem
En sak får man ge Trump, han har verkligen visat på hur USA styrs av andra än presidenten.
Många hade nog inte riktigt fattat det förut.
Citera
2025-07-23, 11:47
Medlem
triptykens avatar
Kan ju vara "ingen alls"

Tänk om alla politiker och makthavare till höger och vänster agerar utifrån en kombination av egenintresse och vad dom ser som moraliska behov?

Trump sålde röster med att göda MAGArörelsens fabläss för ett internationellt nätverk av pedofiler och sen nu när "bevisen" inkluderar honom så är det jobbigt att hantera. Han kanske såg det som moraliskt kritiskt att just han vann valet så la in storväxlarna litet för hårt? Har nog många gjort

Visst finns säkert påtryckningar men samtidigt så känns det troligast som att det är gamla gubbar som är litet sköra och gärna lurar sig själva att tro att 17-åringen som stöter på dom på en privat ö egentligen vill ha dom alternativt normaliserar det ... Sen nojjar dom om det och försöker täcka sina spår.
Citera
2025-07-23, 12:08
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Jag misstänker att anledningen till att Trump hattar så mycket fram och tillbaka har att göra med att han utpressas från flera håll samtidigt.

Det är många som misstänker det. Men det kan också bero på att det nu är den enda kvarvarande förklaringen till att Trump överhuvudtaget skulle vara kapabel att tänka klart och logiskt.

Och den enda andra förklaringen är att han är de facto "galen", dvs. hans narcissism och egoism har gjort att han i sitt eget medvetande existerar i en alternativ verklighet. En värld uppdiktad av honom själv som han ändrar på efter behov (sannolikt utan att ens förstå det själv).

Därför står en hel del "Trump-beundrare" och "Trump-anhängare" bakom teorierna att han "är tvingad" att göra alla möjliga grejer. Det är numera bara de mest vansinniga som fortsättningsvis påstår att "han har en plan [som ingen annan förstår]". En "utpressad och tvingad Trump" är nämligen ändå till syvende och sist ett bättre alternativ än att man skulle ha låtit sig bli totalt lurad av en egoistisk och narcissistisk "galning"...
Citera
2025-07-23, 12:20
Medlem
kibokos avatar
Hans märkliga uttalande som ofta är i konflikt med vad han sa dagen innan är nog mest symtom på långt gången demens.

Tror inte Ryssland har någon pissfilm på honom utan snarare handlar det om att rädda de fastighetsinvesteringar han har i landet och de han hoppas kunna göra förmånligt när relationerna normaliseras någon gång långt i framtiden. Även om han själv lär vara död när det händer hoppas han väl att barnen kommer att berikas av det.
Citera
2025-07-23, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Helt korrekt
Trump hade att välja mellan fängelse och bankrutt
eller att ta på sig funktion som Bidens adminstrtionen som var Israels adminstation

Det är Israel och Mossad som pressar Trump.
Trump pressar Mellanöstern länder som
Saudi & Qatar till exempel.

Tror att han fick "Gåvor" och sina deals värda miljarder pga Epstein materialet.
verkar som att han själv använder det för att pressa andra länder
Citera
2025-07-23, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Hans märkliga uttalande som ofta är i konflikt med vad han sa dagen innan är nog mest symtom på långt gången demens.

Tror inte Ryssland har någon pissfilm på honom utan snarare handlar det om att rädda de fastighetsinvesteringar han har i landet och de han hoppas kunna göra förmånligt när relationerna normaliseras någon gång långt i framtiden. Även om han själv lär vara död när det händer hoppas han väl att barnen kommer att berikas av det.

Piss filmen existerar inte ens.
Det var 4Chan som trollade Adam Schiff.

Jag var i den tråden och såg allt hända live
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in