2025-07-22, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajminkuk
Intressant att hans dotter gick ut i tidningen idag och var arg för att folk ljög om att han var döende
Skärp dig för fan,
hon var troligtvis i ett chock/trauma/förnekelse/tillstånd.
Citera
2025-07-22, 23:00
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Du har rätt ingen av dom hade parkinsons, men kolla dokumentären så får du svar på din fråga. Jagger och Richards borde vara döda 3 decade sedan med det livet de levde med.
Jagger har inte levt såå hårt. Keith, ja.
Citera
2025-07-22, 23:01
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Nu död.

https://news.sky.com/story/ozzy-osbo...-show-13400248

R.I.P 😞 Kommer för alltid leva vidare med oss i musiken ❤️
Citera
2025-07-22, 23:02
Avstängd
Adrenaline976s avatar
Det kan ha varit detta, eller en naturlig död – we’ll never know.
Men oavsett har Prince of Darkness tagit sitt sista solo och lämnat scenen för sista gången🐦‍⬛ R.I.P Ozzy 🖤

Citat:
”Ozzy and I have absolutely come to the same decision. We believe 100 percent in euthanasia so have drawn up plans to go to the assisted suicide flat in Switzerland if we ever have an illness that affects our brains. If Ozzy or I ever got Alzheimer's, that's it - we'd be off. We gathered the kids around the kitchen table, told them our wishes and they've all agreed to go with it.”
https://www.sportskeeda.com/us/music...nt-viral-claim
Citera
2025-07-22, 23:03
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans.Redux
Bra för de många fladdermöss som varit rädd för killen 🦇
som kunde rätt ofta få till korta och kärnfulla rader både under 1970-talet och solokarriären.

Live i Paris 1970, nästan 1 timme:
https://youtu.be/EPJXuTK8j5k?si=m9COFieWGvmp_eLN

Jag tycker mer synd om de där duvorna på skivbolagsmötet 1981. Det var nog hans värsta övertramp någonsin vad jag vet.
Citera
Medlem
RIP Ozzy.
Citera
Medlem
Generalanderssons avatar
Egentligen så är det ju smått otroligt att gubben blev 76 år.
Citera
2025-07-22, 23:04
Avstängd
OriginalSwedess avatar
forever young
Citera
2025-07-22, 23:13
Medlem
Kanske blandar ihop självbiografierna nu, men har för mig att det i inledningen av hans självbiografi stod något liknande att även om det var en självbiografi så var en stor del av innehållet återbetättat av andra då han oftast var helt borta av droger.
Kanske lite som att svära i kyrkan men av någon märklig anledning tycker jag att "Born again" kan vara sabbaths bästa skiva men det var ju med Ian Gillan som sångare. Kanske följt av "Paranoid"
Vila i frid
Citera
2025-07-22, 23:15
Medlem
Hellscums avatar
Håll höjd Ozzy! Vi möts på mitten! <3
Citera
2025-07-22, 23:15
Medlem
Adelaides avatar
Känns märkligt. Känns nästan som att en familjemedlem har dött.

Senast jag kände något liknande var när Malcolm Young dog.

Jag brukar beundra mina idoler på avstånd och "sörjer" sällan när någon dör, men det finns vissa som har den där speciella platsen i hjärtat. Ozzy är en av dem. Därför känns det så hårt och nästan overkligt att han har gått bort.

Vila i frid Ozzy.
Citera
2025-07-22, 23:17
Medlem
Vilken grande final med konserten i Birmingham. Det måste varit planerat självmord/dödshjälp.

Alla de klassiska banden, de fortsätter att spela rock 'n roll men de håller på att dö. Kvar blir sedan bara Taylor Swift, all 'hip hop'-skit etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in