Citat:
Ursprungligen postat av
storlacksim172
Jag förstår dig och det gör säkert en hel del i den här tråden även om de inte vill erkänna det, hyckleri.
Men de är själva inne på tredje äktenskapet typ om det nu stannar där.
Ingen har några förpliktelser mot någon ja även om det kan verka fel så händer det att man backar ut ur ett förhållande som inte blev det man drömde om.
Det är såna här inlägg som visar på den typiska IQ-nivån bland Måns pensionärsfans. Du skrev även att Måns ”inte är skyldig att älska Ciara”.
Då reder vi ut det igen.
1. Kritiken Måns fått från kollegor och vänner i branschen, plus på Flashback, handlar inte om att han ”slutat älska henne”.
Måns var otrogen under hela äktenskapet samtidigt som han alltså var gift och fortsatte bedyra sin kärlek för henne, ljuga för henne osv.
Det är inte att ”backa ut”.
2. Han har gjort likadant i tidigare relationer mot Marie och Azra, skrivit låtar om att han är beroende av kicken han får av otrohet. Uttalat sig att han på ett sätt borde vara i ett öppet förhållande eftersom han försöker knulla allt som rör sig när han är upptagen, men att han inte vill eftersom han inte står ut med tanken på att hans
partner skulle ligga med andra.
3. Ciara tog ut skilsmässa. Två ggr från Måns. Första gången övertalade han henne ge det en sista chans genom att tillfälligt flytta till Sverige. Men han var otrogen, knarkade och var aggressiv så hon tog ut skilsmässa igen. Det är Ciara som lämnat Måns.
4. Vår civilstatus har inte med tråden att göra men själv har jag bara varit i gift en gång med personen som jag är gift med. Aldrig skilt mig, aldrig varit otrogen i ett äktenskap. Kysste nån annan i ett tidigt ”förhållande” vid 18 års ålder men det är allt. Inte i närheten av att ha legat med tusentals andra i flera relationer och ett helt äktenskap.