2025-04-28, 13:29
Medlem
BombaySaphires avatar
Varför bor hon med två araber? (Enligt Mr koll på en adress i Farsta.)
Citera
2025-04-28, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Varför bor hon med två araber? (Enligt Mr koll på en adress i Farsta.)

För att hon måste hyra ut rum pga inte råd med hyran?
(de där namnen låter snarare som två kvinnor från Sri Lanka)

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zg6BRO/regina-lund-riskerar-att-bli-hemlos-just-nu-ar-jag-pa-botten
Citera
2025-04-28, 14:35
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
För att hon måste hyra ut rum pga inte råd med hyran?
(de där namnen låter snarare som två kvinnor från Sri Lanka)

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zg6BRO/regina-lund-riskerar-att-bli-hemlos-just-nu-ar-jag-pa-botten

Hon höll ju på att bli vräkt redan för två år sedan, men tiggde då ihop pengar så att hon kunde betala hyresskulderna.
Citera
2025-07-21, 22:22
Medlem
carlpetersen73s avatar
Märkligt, hon är ju uppenbart begåvad så varför hamnar hon i det här trista läget? Droger? Alkohol? Korkad? Tycker att hon borde ha större plats än vad hon har, så trist kräftgång.
Citera
2025-07-21, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Märkligt, hon är ju uppenbart begåvad så varför hamnar hon i det här trista läget? Droger? Alkohol? Korkad? Tycker att hon borde ha större plats än vad hon har, så trist kräftgång.

Hon har väl ADHD eller nåt.
Citera
2025-07-22, 00:17
Medlem
Alonens avatar
Jag tycker… att Regina gjorde en storartad insats i filmen om Ivar Kreuger. Även i såpan Rederiet.

Märkligt att hon inte fått fler jobb.

Vet inte alls… men hon gör sig - sannolikt - omöjlig att jobba med. (Npf? Droger? Sanslösa ersättningskrav?) Minns bara tavlorna ”värda 91 miljoner”…

Synd på så rara ärtor…
Citera
2025-07-22, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73

På vilket sätt är hon uppenbart begåvad?

Gissningsvis lider hon av en Grandois självbild och är enligt sig själv en stor kulturprofil och skall inte behöva jobba som vanliga dödliga.
Citera
2025-07-22, 02:57
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]

Gissningsvis lider hon av en Grandois självbild och är enligt sig själv en stor kulturprofil och skall inte behöva jobba som vanliga dödliga.

Ja sannolikt har du rätt.

Hur (fan) hon tänker när hon försätter sig i hyresskuld, åker till Madagaskar (?) och samtidigt tigger Swish-pengar till sin hyra, gör ju att iallafall jag undrar om hon har alla hästarna hemma…
Citera
2025-07-22, 05:03
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Jag tycker… att Regina gjorde en storartad insats i filmen om Ivar Kreuger. Även i såpan Rederiet.

Märkligt att hon inte fått fler jobb.

Vet inte alls… men hon gör sig - sannolikt - omöjlig att jobba med. (Npf? Droger? Sanslösa ersättningskrav?) Minns bara tavlorna ”värda 91 miljoner”…

Synd på så rara ärtor…
Jag håller med. Tänkte när jag såg henne i båda produktionerna du nämner att jag skulle få se henne i mycket framöver, tyckte hon var bra och hade en intressant karisma.
Sen vet jag inte vad som hände.
Jag är bekant med ett par skådespelare som inte får det att gå runt på sina skådespelarkarriärer, dom har "vanliga jobb" vid sidan om.
Citera
2025-08-14, 07:07
Avslutad
Vad sysslar Regina Lund, 58 år med numera, sålt slut på konsten?
Regina i skinn: https://www.facebook.com/reel/607450411746208

Citera
2025-08-16, 21:30
Medlem
Giggsys avatar
Finns det bild/video på hennes bad i blåbärssoppa?
Citera
2025-08-21, 16:41
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]

Håller med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in