2025-08-21, 20:05
Medlem
Haze23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Håller med dig.

Nej det är ju uppenbart att hon inte vill jobba, men tjänar hon några pengar? Vad lever hon av nu för tiden?
Citera
2025-08-21, 20:20
Medlem
Storstark68s avatar
Hade hon varit 20 år yngre skulle nån kåtgubbe försörjt henne de luxe. Det funkar inte längre, så hon får nog gå till af och tigga jobb som elevassistent.
Citera
2025-08-21, 20:25
Medlem
Haze23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storstark68
Hade hon varit 20 år yngre skulle nån kåtgubbe försörjt henne de luxe. Det funkar inte längre, så hon får nog gå till af och tigga jobb som elevassistent.

Hennes instagram är bara full av hennes konst och musik båda av tveksam kvalitet, men aldrig något om att hon jobbar. Är det paret som är skrivna hos henne som pröjsat hyran eller? Verkar ju inte finnas nån sugar daddy.
Citera
2025-08-21, 21:43
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haze23
Hennes instagram är bara full av hennes konst och musik båda av tveksam kvalitet, men aldrig något om att hon jobbar. Är det paret som är skrivna hos henne som pröjsat hyran eller? Verkar ju inte finnas nån sugar daddy.

Jag tror som du… att hennes hyresgäster får pröjsa hyran. Sen kanske hon har lite soc-bidrag etc.

Mysko, för soc borde ju se att där e två till skrivna i hennes lya…

Trist att skådespeleriet aldrig tog fart, jag tycker hon var bra i Rederiet och i filmen om Ivar Kreuger.
Men hon utstrålar ju grandios personlighet lång väg, ”tavlor för 91 mille”

Jag skulle tro att hon är HELT hopplös att arbeta med, skådisar måste ju kunna ta regi, undras om Regina fixar det…
Citera
2025-08-22, 01:54
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
På vilket sätt är hon uppenbart begåvad?

Gissningsvis lider hon av en Grandois självbild och är enligt sig själv en stor kulturprofil och skall inte behöva jobba som vanliga dödliga.

Maria Möller gör en bra tolkning av Regina Lund "skådespelerska"
https://www.youtube.com/watch?v=py9U...&start_radio=1

Citat:
Nej det är ju uppenbart att hon inte vill jobba, men tjänar hon några pengar? Vad lever hon av nu för tiden?

Mest troligt försörjningsstöd, taxerad inkomst?

Citera
2025-09-11, 09:36
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skamrusk
Maria Möller gör en bra tolkning av Regina Lund "skådespelerska"
https://www.youtube.com/watch?v=py9U...&start_radio=1

Mest troligt försörjningsstöd, taxerad inkomst?

Haha, bra imitation där. Pretentiöst så det dryper psykisk ohälsa.
Citera
2025-09-11, 10:29
Medlem
Alonens avatar
Jag tycker att Regina är otroligt sensuell. Sen tycker jag att hon gjorde en fantastisk insatts i sin roll, filmen om tändstickskungen Ivar Kreuger.

Men någon skruv… i skallen är tydligen inte riktigt åtdragen. Hur tänker man när man har kron-kalle i röven, håller på att bli vräkt, och bränner iväg till MALDIVERNA för att ”jobba” samtidigt som man tigger Swish till den egna hyran på nätet.

Åsså åker tunnelbana med sina målningar ”för 92 miljoner”…

Nä, den älskade Regina har ett megalomant drag över sig och överskattar sannolikt sin egen ”storhet” våldsamt.

Trist…
Citera
2025-09-13, 13:00
Medlem
Citat:

Konsten? 😎
Citera
2025-09-14, 18:39
Medlem
Hon gör en bra insats i filmen Sjön från 1999

Hon verkar vara en skummis dock …
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem