2025-07-18, 22:27
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Jag har sagt lite olika saker de senaste månaderna så för att samla ihop mina teorier så är det såhär jag betraktar saken för stunden:

Förutsatt att BTC når 250K under hösten och björnmarknaderna är över så tror jag på $1M 2028, jag lutar dock väsentligt mer (typ 95% vs 5%) mot att vi går ner björnmarknad redan i september - samt att vi inte når högre än max 130K denna cykel.

Får jag rätt och vi går ner i björnmarknad redan i september efter att ha toppat på sub 130K så tror jag inte på någon $1M per BTC till 2030, utan snarare tidigast 2035.
Och om du har fel?
Jag tycker det låter vanskligt att nu sälja något för 119k som du tror ligger på 1000k om 3 år i hopp om att kanske få ett litet (obs, litet) bättre grepp på lägre nivåer.
Vad är det för lägre nivåer du tittar på att köpa in dig på? Och mer intressant, VARFÖR tror du att priset skall ner till dessa nivåer innan det skall uppp till 1000k härnäst?

Är det någon influencer du följer som sålt, som du litar blint på? Vad ger han mer kred än någon annan influencer som säger något annat?
Är du inte orolig att ha sålt av 2/3 delar om det är så att priset skall upp innan det (eventuellt) skall ner...innan 1000k?

Något mer mattnyttigt bakom dina val vore väldigt intressant att höra. Just nu låter det som ren gambling snarare än något välgrundat beslut.

Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Då förstår du dig inte på logik. En vadslagning av det här slaget kräver en gränsdragning. Du kan hävda ekonomisk seger, absolut, men vadet förlorade du. Den som har fel får eliminera sig ifrån forumet för gott, deal?
Jag föredrar ekonomiskt seger. Antar att det är skillnaden mellan dig och mig.

Men säg ett exakt pris den sista december 2030 så är jag beredd att satsa penslar på att du har fel. Nå? Vågar du eller?
Senast redigerad av Leaston 2025-07-18 kl. 23:14.
Citera
2025-07-20, 08:54
Medlem
hazenectars avatar
Nu behöver Stopp.Belagg och hans maximalistpolare kliva in om inte Bitcoindominansen ska stänga blodröd på veckan. Ska bli väldigt intressant att se hur det här utvecklar sig dom kommande veckorna.

BTC.D 1W: https://ibb.co/4wGkKPfV
Citera
2025-07-20, 09:00
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Som jag ser det så finns det ingen anledning att vara någon annat än maxbullish så länge priset befinner sig över grön och blå stigande diagonal.
Gaussian är även grön på 4H och 1D.

BTCUSD 1D: https://ibb.co/yF235PnT

Citat:
Lila horisontell är första nivån som är etablerad sedan utbrottet, klart mest bullish är det givetvis om priset respekterar den, men allt över blå stigande diagonal och i synnerhet grön stigande diagonal är definitivt att betrakta som väldigt bullish.

Graf 1D: https://ibb.co/bgrBK0n5

Börjar förövrigt bli synnerligen trött på den judekramande tariff-fittan i vita huset som bidrar till att begå folkmord i Gazaremsan samtidigt som han tror sig vara en kandidat för Nobels fredspris. Vad är det för en jävla värld vi lever i egentligen?

Citat:
Uppdatering:

Graf 1D: https://ibb.co/cXsjwY2T

What gives? Röd sluttande diagonal eller lila horisontell? Stochen påväg ner, bullish om priset klarar av att dröja sig kvar över lila horisontell ett tag till.

BTCUSD 1D: https://ibb.co/GvPgJGvT
Citera
2025-07-20, 09:10
Medlem
Citat:
What gives? Röd sluttande diagonal eller lila horisontell? Stochen påväg ner, bullish om priset klarar av att dröja sig kvar över lila horisontell ett tag till.

BTCUSD 1D: https://ibb.co/GvPgJGvT

BTC ska ner till 100 snart så lägg en kort med 20x nu
Citera
2025-07-20, 09:15
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
BTC ska ner till 100 snart så lägg en kort med 20x nu

Förslagsvis skippar du hävstången helt tills du har tagit reda på vad ett margincall är.

Dina inlägg är förövrigt rätt ointressanta, okej vi har fattat vid det här laget att du har hittat en tilltalande tradinggrupp på telegram som förespråkar riskabla hävstångstrades men i grunden är det du ägnar dig åt att likställa med hazardspel. Det finns liksom ingenting att diskutera =(
Citera
2025-07-20, 09:20
Medlem
Citat:
Förslagsvis skippar du hävstången helt tills du har tagit reda på vad ett margincall är.

Dina inlägg är förövrigt rätt ointressanta, okej vi har fattat vid det här laget att du har hittat en tilltalande tradinggrupp på telegram som förespråkar riskabla hävstångstrades men i grunden är det du ägnar dig åt att likställa med hazardspel. Det finns liksom ingenting att diskutera =(

Ja crypto är ju som gambling.
Citera
2025-07-20, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Ja crypto är ju som gambling.

Absolut, för människor som dig som inte verkar ha bredare förståelse. Gå och lägg dig snälla , fattiglapp
Citera
2025-07-20, 10:11
Medlem
Citat:

En som följer tråden här. Bättre sluta svara på den typen av skribenter helt och fokusera på relevanta inlägg. Annars fortsätter ju trollandet eller vad det nu är. Skribenten i fråga är en av de i tråden som har noll koll, ovärt att bemöta inläggen tills de har något slags substans.
Citera
2025-07-20, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bda7
En som följer tråden här. Bättre sluta svara på den typen av skribenter helt och fokusera på relevanta inlägg. Annars fortsätter ju trollandet eller vad det nu är. Skribenten i fråga är en av de i tråden som har noll koll, ovärt att bemöta inläggen tills de har något slags substans.

Har bättre koll än dig
Citera
2025-07-20, 12:08
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bda7

Du har givetvis rätt i sak, problemet som jag ser det är att det skrivs på tok för få relevanta inlägg på temat trading och prisutveckling över huvud taget i tråden.

Den absoluta merparten sitter mest och spekulerar hej vilt och det märks att användarna ifråga famlar i mörkret fullständigt.
Senast redigerad av hazenectar 2025-07-20 kl. 12:11.
Citera
2025-07-20, 12:38
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Du har givetvis rätt i sak, problemet som jag ser det är att det skrivs på tok för få relevanta inlägg på temat trading och prisutveckling över huvud taget i tråden.

Den absoluta merparten sitter mest och spekulerar hej vilt och det märks att användarna ifråga famlar i mörkret fullständigt.
Ja, det är mycket "jag tror priset når X till hösten".
Väldigt lite diskussion VARFÖR så skulle kunna bli fallet, vilket säger mycket om en hel del.
Citera
2025-07-20, 13:55
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Ja, det är mycket "jag tror priset når X till hösten".
Väldigt lite diskussion VARFÖR så skulle kunna bli fallet, vilket säger mycket om en hel del.
Haha! Ja, här ska det inte kastas sten i glashus va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in