Citat:
Ursprungligen postat av
MrTyger
Jag har sagt lite olika saker de senaste månaderna så för att samla ihop mina teorier så är det såhär jag betraktar saken för stunden:
Förutsatt att BTC når 250K under hösten och björnmarknaderna är över så tror jag på $1M 2028, jag lutar dock väsentligt mer (typ 95% vs 5%) mot att vi går ner björnmarknad redan i september - samt att vi inte når högre än max 130K denna cykel.
Får jag rätt och vi går ner i björnmarknad redan i september efter att ha toppat på sub 130K så tror jag inte på någon $1M per BTC till 2030, utan snarare tidigast 2035.
Och om du har fel?
Jag tycker det låter vanskligt att nu sälja något för 119k som du tror ligger på 1000k om 3 år i hopp om att kanske få ett litet (obs, litet) bättre grepp på lägre nivåer.
Vad är det för lägre nivåer du tittar på att köpa in dig på? Och mer intressant, VARFÖR tror du att priset skall ner till dessa nivåer innan det skall uppp till 1000k härnäst?
Är det någon influencer du följer som sålt, som du litar blint på? Vad ger han mer kred än någon annan influencer som säger något annat?
Är du inte orolig att ha sålt av 2/3 delar om det är så att priset skall upp innan det (eventuellt) skall ner...innan 1000k?
Något mer mattnyttigt bakom dina val vore väldigt intressant att höra. Just nu låter det som ren gambling snarare än något välgrundat beslut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellefant775
Då förstår du dig inte på logik. En vadslagning av det här slaget kräver en gränsdragning. Du kan hävda ekonomisk seger, absolut, men vadet förlorade du. Den som har fel får eliminera sig ifrån forumet för gott, deal?
Jag föredrar ekonomiskt seger. Antar att det är skillnaden mellan dig och mig.
Men säg ett exakt pris den sista december 2030 så är jag beredd att satsa penslar på att du har fel. Nå? Vågar du eller?