2025-07-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
TH har alibi, noe som betyr at hans DNA må ha blitt avsatt på et annet tidspunkt, eller via oversmitte. Undersøkelsene av skjorten ga ikke et entydig svar.

Det hjelper ikke å hardnakket påstå at TH er hettemannen. Det stemmer verken overens med den informasjonen vi har fått vite om hettemannen, eller den vi har fått vite om TH.

Hva er argumentet for alibi?
Citera
2025-07-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
TH har alibi, noe som betyr at hans DNA må ha blitt avsatt på et annet tidspunkt, eller via oversmitte. Undersøkelsene av skjorten ga ikke et entydig svar.

Det hjelper ikke å hardnakket påstå at TH er hettemannen. Det stemmer verken overens med den informasjonen vi har fått vite om hettemannen, eller den vi har fått vite om TH.

TH er hettemannen. Politiet vet det. At du ikke er gitt den informasjonen endrer ikke det faktum.
Dersom TH har alibi i tidsrommet 10.07-11.12 som du hevder så sier det vel seg selv at politiet vil være veldig interessert i å vite hvordan akkurat det kan ha seg. Man kan, som kjent, ikke oppholde seg to steder på en gang.

Tror ikke politiet tenker i retning av annet tidspunkt for eller via oversmitte for hans dna på hauger av steder sentralt på åstedet og i knehaser på buksene hennes og under borrelås på hennes sandal gitt. Det er Holden stil det.
Senast redigerad av Kokadu 2025-07-19 kl. 23:09. Anledning: Tillegg
Citera
2025-07-19, 23:14
Medlem
Da er det avklart. TT har spredt en trådsannhet om at TH har alibi uten å ha dekning for det.
Citera
2025-07-20, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
TH er hettemannen. Politiet vet det. At du ikke er gitt den informasjonen endrer ikke det faktum.
Dersom TH har alibi i tidsrommet 10.07-11.12 som du hevder så sier det vel seg selv at politiet vil være veldig interessert i å vite hvordan akkurat det kan ha seg. Man kan, som kjent, ikke oppholde seg to steder på en gang.

Tror ikke politiet tenker i retning av annet tidspunkt for eller via oversmitte for hans dna på hauger av steder sentralt på åstedet og i knehaser på buksene hennes og under borrelås på hennes sandal gitt. Det er Holden stil det.

Bruker normalt sett ikke tid på brukere jeg tror bare troller.
Men i håp om at du slutter med svada så lurer jeg veldig på to ting. 1.Du skriver stadig at TH er Hettemannen. Kan du dele med oss andre hvordan du vet det eller bare tror du?
2.Har faktisk spurt deg om dette før uten svar. Du hevder også at du har funnet ut at bilen på gangveien ER en Amarok. Trenger ikke utdype hvilket utstyr du har men hvordan vet du dette mens andre, inkludert politiet, ikke kan vite?
Citera
2025-07-20, 00:29
Medlem
Det er utrolig svakt av TT etter å ha gjentatt tusenvis av ganger at TH har alibi, uten å dokumentere det, det er ikke engang noen som forsøker å argumentere for det.
Citera
2025-07-20, 00:41
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Interessant. Tenker du da i denne saken eller at han kan ha flere svin på skogen?

Jeg tenker fortrinnsvis på denne saken.
Citera
2025-07-20, 00:45
Medlem
[quote=Svartediket|92472880]
Ja, så lenge man kan fikse ting selv så gjør man jo helst det. Rørleggere er svært dyre i drift.
Det vesentlige her er uansett hvorfor TH hevdet han ikke visste hvorfor teppene var brettet opp.
Når han altså kjente til sønnens angivelige uhell.

Hvis Trym står bak og Tom dekker over, er begge medskyldige.

Høres det urimelig ut?

Hvor kan du lese at TH ikke visste hvorfor teppene var brettet opp ? Det er ikke hva jeg har lest. Jeg har øest at forklaringen har at han antok at teppene var brettet opp fordi AE skulle vaske over gulvet.

Det er faktisk en helt normal ting å gjøre når gulvene skal vaskes. Enten skulle AE vaske gulvet eller så hadde hun nettopp vasket.
Citera
2025-07-20, 00:51
Medlem
[quote=nvaf|92478166]
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Ja, så lenge man kan fikse ting selv så gjør man jo helst det. Rørleggere er svært dyre i drift.
Det vesentlige her er uansett hvorfor TH hevdet han ikke visste hvorfor teppene var brettet opp.
Når han altså kjente til sønnens angivelige uhell.

Hvis Trym står bak og Tom dekker over, er begge medskyldige.

Høres det urimelig ut?

Hvor kan du lese at TH ikke visste hvorfor teppene var brettet opp ? Det er ikke hva jeg har lest. Jeg har øest at forklaringen har at han antok at teppene var brettet opp fordi AE skulle vaske over gulvet.

Det er faktisk en helt normal ting å gjøre når gulvene skal vaskes. Enten skulle AE vaske gulvet eller så hadde hun nettopp vasket.

Jeg har vasket gulv, men aldri brettet teppene opp. Hvorfor skulle men det? Skitten under teppene blir ikke borte av at man bretter dem opp.
Dessuten så må man ofte legge noe med vekt på teppene for ellers så vil de ramle sammen igjen.
Citera
2025-07-20, 01:29
Medlem
[quote=sukhoi34|92478184]
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf

Jeg har vasket gulv, men aldri brettet teppene opp. Hvorfor skulle men det? Skitten under teppene blir ikke borte av at man bretter dem opp.
Dessuten så må man ofte legge noe med vekt på teppene for ellers så vil de ramle sammen igjen.

Javel, men jeg bretter opp teppene for å vaske under. Helt normalt.
Citera
2025-07-20, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Det er utrolig svakt av TT etter å ha gjentatt tusenvis av ganger at TH har alibi, uten å dokumentere det, det er ikke engang noen som forsøker å argumentere for det.

Har du ikke lest Lørenskogboken ? De har kjøreturen hans til jobb på videoopptak.
Citera
2025-07-20, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Har du ikke lest Lørenskogboken ? De har kjøreturen hans til jobb på videoopptak.

Herregud, han husker ikke engang selv hvor han kjørte.
Citera
2025-07-20, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Hva er argumentet for alibi?

Citat:

TH var på jobb. En video viser tidspunktet han ankommer Futurum. Han hadde en lang telefonsamtale med en kollega i tidsrommet 10.38-11.12.

Politiet har kartlagt alibiet hans, så godt det lar seg gjøre. Hadde det dukket opp noe som tydet på juks med alibiet, ville ikke saken hans blitt henlagt.

Resultatet for TH ved en tur hjem ville være et ødelagt alibiet, uten at han kunne bidra til bortføringen på noen som helst måte. Det eneste grunnen til å risikere det, måtte være hvis han skulle utføre alt alene.
Senast redigerad av Lorentsen 2025-07-20 kl. 08:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in