Citat:
Jag har egentligen inga problem socialt, alltså det är inte ett problem för mig.
Jag skulle absolut kunna gå ut på nåt ställe och lyckas få en brud, men det är inte där mitt problem ligger.
Har faktiskt rest utomlands en del senaste 10 åren och träffat en del random tjejer.
Mitt problem nog inte bara ett, här är de jag är medveten om.
1. Skulle aldrig någonsin vara med en brud som knullat innan.
Folk får säga jag är osäker som bryr mig om sånt här, men jag känner mig inte osäker kring kvinnor, det är bara det att jag tycker det är fysiskt och psykiskt äckligt.
Det psykiska är ungefär som att du har en bra kompis men en dag så dissar han dig och ska va med någon annan, ungefär en sån känsla.
Det fysiska är väl som att jag kör in min tandborste i röven.
Även om jag tvättade den 5000 gången så skulle du ändå inte vilja stoppa den i käften.
2. Min standard är väldigt hög, inte på utseendet speciellt men på personligheten.
Gick i skola med 3 killar och 13 tjejer i klassen, och den enda tjej jag var intresserad av var den fulaste av dom men som var den snällaste och trevligaste.
Jag ser och känner direkt om en tjej är bra person.
Är hon ytlig, alldeles för glad och har lätt för det sociala, gillar festa och umgås med sina vänner så går hon bort direkt.
Snackar hon skit och om andra går hon bort direkt.
Om jag upplever henne som korkad och ointelligent går hon bort direkt.
3. En annan ganska stor anledning är att jag inte orkar träffa så mycket folk, helt enkelt för att jag finner de flesta ointressant att umgås med, både killar och tjejer.
Jag kan liksom inte bli bjuden på middag hos några kompisar, se hockey, och tycka det är kul på något sätt.
Tror helt ärligt också att eftersom jag varit mycket för mig själv så bryr jag mig inte om andra så mycket.
Känns som jag skulle vara en rätt tråkig pojkvän helt ärligt.
Skulle min tjej sluta skriva till mig helt plötsligt så tror jag inte att jag skulle bry mig så himla mycket.
Jag skulle absolut kunna gå ut på nåt ställe och lyckas få en brud, men det är inte där mitt problem ligger.
Har faktiskt rest utomlands en del senaste 10 åren och träffat en del random tjejer.
Mitt problem nog inte bara ett, här är de jag är medveten om.
1. Skulle aldrig någonsin vara med en brud som knullat innan.
Folk får säga jag är osäker som bryr mig om sånt här, men jag känner mig inte osäker kring kvinnor, det är bara det att jag tycker det är fysiskt och psykiskt äckligt.
Det psykiska är ungefär som att du har en bra kompis men en dag så dissar han dig och ska va med någon annan, ungefär en sån känsla.
Det fysiska är väl som att jag kör in min tandborste i röven.
Även om jag tvättade den 5000 gången så skulle du ändå inte vilja stoppa den i käften.
2. Min standard är väldigt hög, inte på utseendet speciellt men på personligheten.
Gick i skola med 3 killar och 13 tjejer i klassen, och den enda tjej jag var intresserad av var den fulaste av dom men som var den snällaste och trevligaste.
Jag ser och känner direkt om en tjej är bra person.
Är hon ytlig, alldeles för glad och har lätt för det sociala, gillar festa och umgås med sina vänner så går hon bort direkt.
Snackar hon skit och om andra går hon bort direkt.
Om jag upplever henne som korkad och ointelligent går hon bort direkt.
3. En annan ganska stor anledning är att jag inte orkar träffa så mycket folk, helt enkelt för att jag finner de flesta ointressant att umgås med, både killar och tjejer.
Jag kan liksom inte bli bjuden på middag hos några kompisar, se hockey, och tycka det är kul på något sätt.
Tror helt ärligt också att eftersom jag varit mycket för mig själv så bryr jag mig inte om andra så mycket.
Känns som jag skulle vara en rätt tråkig pojkvän helt ärligt.
Skulle min tjej sluta skriva till mig helt plötsligt så tror jag inte att jag skulle bry mig så himla mycket.
Känner igen mig mycket.
Har varit med en tjej en gång och hon ville knulla, men jag kunde bara inte göra det för jag visste hon hade haft killar innan mig.
Jag sa detta till henne rakt ut och hon tyckte jag var skitkonstig och att det inte borde spela nån roll om man legat med någon innan.
Tycker inte heller jag är en vidare bra kille, jag vill mest ligga med en tjej men tycker inte det är kul att umgås med dom i övrigt.
Kanske skulle kunna ha ett förhållande men tror den tjejen skulle behöva va ganska speciell då och inte förvänta sig så mycket romantik om man säger så.
Tyckte det var skitjobbigt att inte fått knulla när jag var 19, men nu när jag är dubbelt så gammal bryr jag mig inte, är så jävla deprimerad det bara går och har förlikat mig med att jag aldrig kommer få känna en fitta.
Har funderat på en hora men det känns inte rätt eller kul.
Vet inte hur det ska lösa sig heller för jag blir inte vackrare med åren men också så tänder jag inre på kvinnor över typ 23 eller så.
Dels är dom fysiskt oattraktiva när dom får rynkor i ansiktet och börjar gå upp i vikt, men vuxna kvinnor är ofta inte lika oskyldigt glada och blyga som yngre och då går dom bort pga det med.
Min drömtjej är en tjej i 15-23 års åldern.
Hon ska va hyfsat normal och gå att prata med.
Hon ska inte ha några killvänner.
Hon ska vara oskuld.
Hon ska gilla sex med mig.
Uteseende bryr jag mig inte så jättemycket om men visst är det en fördel om hon ser någorlunda okej ut.
Jag är själv en 5-7 på skalan och tränar regelbundet och skulle va nöjd med om hon också va kring den skalan.
Blev kär i en ganska ful tjej i somras och hade lätt kunnat ha henne som ligg.
Exempel på sånna jag tycker är på 5-7 skalan:
https://modernakvinnor.com/varm/kvinnor-coster-copenhagen-t-shirt-med-rundt-hals-3/
https://www.shutterstock.com/sv/image-photo/passport-picture-smiling-woman-long-dark-285758942
https://www.shutterstock.com/sv/image-photo/portrait-attractive-smiling-girl-studio-photography-522318076
https://depositphotos.com/photo/beautiful-teenage-girl-face-77647628.html