2024-12-01, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
Jag har egentligen inga problem socialt, alltså det är inte ett problem för mig.
Jag skulle absolut kunna gå ut på nåt ställe och lyckas få en brud, men det är inte där mitt problem ligger.
Har faktiskt rest utomlands en del senaste 10 åren och träffat en del random tjejer.

Mitt problem nog inte bara ett, här är de jag är medveten om.

1. Skulle aldrig någonsin vara med en brud som knullat innan.
Folk får säga jag är osäker som bryr mig om sånt här, men jag känner mig inte osäker kring kvinnor, det är bara det att jag tycker det är fysiskt och psykiskt äckligt.
Det psykiska är ungefär som att du har en bra kompis men en dag så dissar han dig och ska va med någon annan, ungefär en sån känsla.

Det fysiska är väl som att jag kör in min tandborste i röven.
Även om jag tvättade den 5000 gången så skulle du ändå inte vilja stoppa den i käften.

2. Min standard är väldigt hög, inte på utseendet speciellt men på personligheten.
Gick i skola med 3 killar och 13 tjejer i klassen, och den enda tjej jag var intresserad av var den fulaste av dom men som var den snällaste och trevligaste.

Jag ser och känner direkt om en tjej är bra person.
Är hon ytlig, alldeles för glad och har lätt för det sociala, gillar festa och umgås med sina vänner så går hon bort direkt.
Snackar hon skit och om andra går hon bort direkt.
Om jag upplever henne som korkad och ointelligent går hon bort direkt.

3. En annan ganska stor anledning är att jag inte orkar träffa så mycket folk, helt enkelt för att jag finner de flesta ointressant att umgås med, både killar och tjejer.
Jag kan liksom inte bli bjuden på middag hos några kompisar, se hockey, och tycka det är kul på något sätt.

Tror helt ärligt också att eftersom jag varit mycket för mig själv så bryr jag mig inte om andra så mycket.
Känns som jag skulle vara en rätt tråkig pojkvän helt ärligt.
Skulle min tjej sluta skriva till mig helt plötsligt så tror jag inte att jag skulle bry mig så himla mycket.

Känner igen mig mycket.

Har varit med en tjej en gång och hon ville knulla, men jag kunde bara inte göra det för jag visste hon hade haft killar innan mig.
Jag sa detta till henne rakt ut och hon tyckte jag var skitkonstig och att det inte borde spela nån roll om man legat med någon innan.

Tycker inte heller jag är en vidare bra kille, jag vill mest ligga med en tjej men tycker inte det är kul att umgås med dom i övrigt.
Kanske skulle kunna ha ett förhållande men tror den tjejen skulle behöva va ganska speciell då och inte förvänta sig så mycket romantik om man säger så.

Tyckte det var skitjobbigt att inte fått knulla när jag var 19, men nu när jag är dubbelt så gammal bryr jag mig inte, är så jävla deprimerad det bara går och har förlikat mig med att jag aldrig kommer få känna en fitta.
Har funderat på en hora men det känns inte rätt eller kul.
Vet inte hur det ska lösa sig heller för jag blir inte vackrare med åren men också så tänder jag inre på kvinnor över typ 23 eller så.
Dels är dom fysiskt oattraktiva när dom får rynkor i ansiktet och börjar gå upp i vikt, men vuxna kvinnor är ofta inte lika oskyldigt glada och blyga som yngre och då går dom bort pga det med.

Min drömtjej är en tjej i 15-23 års åldern.
Hon ska va hyfsat normal och gå att prata med.
Hon ska inte ha några killvänner.
Hon ska vara oskuld.
Hon ska gilla sex med mig.
Uteseende bryr jag mig inte så jättemycket om men visst är det en fördel om hon ser någorlunda okej ut.
Jag är själv en 5-7 på skalan och tränar regelbundet och skulle va nöjd med om hon också va kring den skalan.
Blev kär i en ganska ful tjej i somras och hade lätt kunnat ha henne som ligg.
Exempel på sånna jag tycker är på 5-7 skalan:

https://modernakvinnor.com/varm/kvinnor-coster-copenhagen-t-shirt-med-rundt-hals-3/

https://www.shutterstock.com/sv/image-photo/passport-picture-smiling-woman-long-dark-285758942

https://www.shutterstock.com/sv/image-photo/portrait-attractive-smiling-girl-studio-photography-522318076

https://depositphotos.com/photo/beautiful-teenage-girl-face-77647628.html
Citera
2025-07-18, 22:52
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Är 43 år nu och fortfarande inget.
Jag kan inte ragga på tjejer och är socialt akward när det kommer till flirtning och sånt och är inte den mest attraktiva heller så då blir det som det bli.
Drömmen är att va en lång snygg kille som alla brudar vänder sig om och tittar på när man går på stan, skulle va drömmen.
Tyvär inte så lätt att få knulla som medelmåttig man och var nog ett tag sen jag gav upp och började gråtrunka på heltid.

Jag tror jag kommer dö oskuld om jag nu inte går till en hora eller våldtar någon.
Senast redigerad av hennevilljagknulla 2025-07-18 kl. 22:54.
Citera
2025-07-19, 09:38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Känner igen mig mycket.

Har varit med en tjej en gång och hon ville knulla, men jag kunde bara inte göra det för jag visste hon hade haft killar innan mig.
Jag sa detta till henne rakt ut och hon tyckte jag var skitkonstig och att det inte borde spela nån roll om man legat med någon innan.

Tycker inte heller jag är en vidare bra kille, jag vill mest ligga med en tjej men tycker inte det är kul att umgås med dom i övrigt.
Kanske skulle kunna ha ett förhållande men tror den tjejen skulle behöva va ganska speciell då och inte förvänta sig så mycket romantik om man säger så.

Tyckte det var skitjobbigt att inte fått knulla när jag var 19, men nu när jag är dubbelt så gammal bryr jag mig inte, är så jävla deprimerad det bara går och har förlikat mig med att jag aldrig kommer få känna en fitta.
Har funderat på en hora men det känns inte rätt eller kul.
Vet inte hur det ska lösa sig heller för jag blir inte vackrare med åren men också så tänder jag inre på kvinnor över typ 23 eller så.
Dels är dom fysiskt oattraktiva när dom får rynkor i ansiktet och börjar gå upp i vikt, men vuxna kvinnor är ofta inte lika oskyldigt glada och blyga som yngre och då går dom bort pga det med.

Min drömtjej är en tjej i 15-23 års åldern.
Hon ska va hyfsat normal och gå att prata med.
Hon ska inte ha några killvänner.
Hon ska vara oskuld.
Hon ska gilla sex med mig.
Uteseende bryr jag mig inte så jättemycket om men visst är det en fördel om hon ser någorlunda okej ut.
Jag är själv en 5-7 på skalan och tränar regelbundet och skulle va nöjd med om hon också va kring den skalan.
Blev kär i en ganska ful tjej i somras och hade lätt kunnat ha henne som ligg.
Exempel på sånna jag tycker är på 5-7 skalan:

https://modernakvinnor.com/varm/kvinnor-coster-copenhagen-t-shirt-med-rundt-hals-3/

https://www.shutterstock.com/sv/image-photo/passport-picture-smiling-woman-long-dark-285758942

https://www.shutterstock.com/sv/image-photo/portrait-attractive-smiling-girl-studio-photography-522318076

https://depositphotos.com/photo/beautiful-teenage-girl-face-77647628.html

Det här anknyter till en större fråga egentligen, nämligen att allt fler människor ger sig ut i världen med kravlistor, i stället för att ge sig ut i världen förutsättningslöst, och ser vad de kan få.

Läste en text igår från en medelålders (ganska snygg) tjej, som skrev om sin drömkille, och hon var tydlig med att hon inte tänkte nöja sig med mindre än så.
Det var oerhört specifikt. Hon hade krav på hur många SMS killen skulle skicka när de inte "ses", hur han skulle agera i olika situationer, vad han skulle behöva stå ut med och "tolerera", vilka åsikter han skulle ha om olika saker, och dessutom hur han skulle se ut.
Faktum är att det liknade ett filmmanus till slut. Hennes varje önskan tillgodosedd, i rätt ordning. Bara jag, jag, jag.

Jag tror att människor fungerar så allt mer. Människor skjuter hellre sig själva i huvet, än att inte leva EXAKT det liv de önskar. Då kan livet förbli en dröm, och för mig låter det som slutet på en civilisation.
Citera
2025-07-19, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det här anknyter till en större fråga egentligen, nämligen att allt fler människor ger sig ut i världen med kravlistor, i stället för att ge sig ut i världen förutsättningslöst, och ser vad de kan få.

Läste en text igår från en medelålders (ganska snygg) tjej, som skrev om sin drömkille, och hon var tydlig med att hon inte tänkte nöja sig med mindre än så.
Det var oerhört specifikt. Hon hade krav på hur många SMS killen skulle skicka när de inte "ses", hur han skulle agera i olika situationer, vad han skulle behöva stå ut med och "tolerera", vilka åsikter han skulle ha om olika saker, och dessutom hur han skulle se ut.
Faktum är att det liknade ett filmmanus till slut. Hennes varje önskan tillgodosedd, i rätt ordning. Bara jag, jag, jag.

Jag tror att människor fungerar så allt mer. Människor skjuter hellre sig själva i huvet, än att inte leva EXAKT det liv de önskar. Då kan livet förbli en dröm, och för mig låter det som slutet på en civilisation.

Fast mina krav är väl ändå inte så många samt inte överdrivna?
Finns många, både killar och tjejer som vilö att deras första gång ska vara med en oskuld
Citera
2025-07-19, 10:41
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Finns många, både killar och tjejer som vilö att deras första gång ska vara med en oskuld

Inte hört någon kvinna säga att de vill att deras man ska vara oskuld såvida de inte tillhör någon religiös sekt.

Jag beklagar din situation men vad är du beredd att göra för att få uppleva att bli av med oskulden? Många män säger att de vill men de är som andra män som har ett beroende. När de mår som sämst är de beredda att göra "allt" men när det kommer till skarpt läge, då kommer alla "men" & "och" ihop med ursäkt på ursäkt om varför det inte går.

// CC
Citera
2025-07-19, 10:52
Bannlyst
Citat:

Människor är så, men de funkar fortfarande inte så. Hon kommer aldrig hitta den där dåren.
Citera
2025-07-19, 11:40
Medlem
tjobrushans avatar
Det är bara pantburkar som säger att utseendet inte spelar roll. Ni vet själva att ni ljuger..

Jag är inte oskuld men har väldigt svårt att få sex.

Jag:

Klär mig snyggt.
Är lång.
Kan föra ett samtal.
Är smal.
Är muskulös (natural).

Jag har varit med om flera ”du är inte min typ” och block i sociala medier så fort jag visade ansiktet till intresserade. Mina vänner har försökt winga mig men kvinnan blir äcklad när hon ser mig och väljer en snygg vit man med blåa ögon i stället att gå hem med trots att han är skallig och fet.

Samtidigt har folk som har kaxigt beteende, är kriminella och har facial/neck tattoos väldigt lätt att få kvinnor och barn för att de har ett snyggt ansikte.

Nej, att gå ut och vara social hjälper inte. Att fixa en hobby hjälper inte. Att gymma hjälper inte, resultatet är detsamma som att vara tjock, ansiktet förstör allt.

Allt handlar om genetiken. Och rasen. Jag tror ta mig fan att indier, aborgenier, mörka asiater med större huvudtyper som fillipinare etcetera.. och folk från mellanöstern som inte är en 8+ är längst ned i dejtinglistan för jag har märkt att det är dessa som lämnas ensamma vid fester och inte plockar hem någon. Kvinnor är fucking utseendefixerade och rasister, det är vad jag har upplevt och som jag har sagt, jag är inte oskuld så jag räknas inte som en incel iallafall) De jag har legat med har gillat min längd, vilket är ju ledsamt för att nu vet jag att jag skulle vara en ond, arg, oskuld incel om jag var något huvud kortare.

Vad ni än gör, spara bara pengar till plastik. Operera bort de genetiska defekterna och bli en av de som är i topp 20%. Det är den enda chansen man har.
Jag rekommenderar inte att spara pengar för att ”bli rik”. Kärringen kommer att vara otrogen mot dig och ta dina pengar.

Personligen upplevt dessa par många gånger, har sett de rika försöka få till lite kärlek, kram och pussar och närmanden men bli nästintill ignorerar av deras partners i festmiljöer.

Lägg pengar på ditt utseende!
Senast redigerad av tjobrushan 2025-07-19 kl. 11:49.
Citera
2025-07-19, 12:13
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Min poäng är att man kanske inte ska ha "krav" över huvud taget, utan nyfiket gå ut i livet och undersöka vad som erbjuds.
För övrigt är dina krav rätt så höga. De ska vara mycket yngre än dig, inte ha killkompisar och dessutom vara oskuld. Varför skulle en tjej i den situationen ens vilja vara med en snubbe som är trettioåtta och som tycker att tjejer är tråkiga?

Du har riggat ditt liv så att du ska misslyckas, för att slippa ens försöka.
Citera
2025-07-19, 12:29
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Min poäng är att man kanske inte ska ha "krav" över huvud taget, utan nyfiket gå ut i livet och undersöka vad som erbjuds.
För övrigt är dina krav rätt så höga. De ska vara mycket yngre än dig, inte ha killkompisar och dessutom vara oskuld. Varför skulle en tjej i den situationen ens vilja vara med en snubbe som är trettioåtta och som tycker att tjejer är tråkiga?

Fetat
Precis som kvinnan du ovan nämnde. Förvånansvärt många ser inte sitt egna fel i sammanhanget. De ser konsekvenserna av det men kan aldrig förstå orsaken då orsaken alltid är någon/något annans fel vare sig det är biologin, genetik, samhället eller andra personers preferenser. Om dessa personer bara hade ägnat en fjärdedel av den tid de ägnar åt att bortförklara allting till att istället reflektera över sig själva, hade deras möjligheter att uppnå vad de önskar, ökat enormt. Men det är inte lätt när ens ögon bara är vända utåt...

// CC
Citera
2025-07-19, 12:37
Medlem
Citat:

Höga krav är väl inte ens eget val?
Det är ju bara så man känner.
Om du tänder på tjejer som är i 20 års åldern, blonda, och gillar träna, ska du då sänka kraven till nån tjej du knappt tänder på bara för att det sätter käppar i hjulet när du har de krav du gillar?

Vissa har högre krav än andra och är väl inget konstigt i det tycker jag.
Tex en fet man på 170cm och som varit mobbad är säkert väldigt lycklig att få en småfet tjej som nedvärderar honom och sex 1 gång i månaden, medans för andra män skulle det vara helt otänkbart.
Citera
2025-07-19, 12:38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funky-monkey
Människor är så, men de funkar fortfarande inte så. Hon kommer aldrig hitta den där dåren.

Nej, han förblir en fantasi på sin höjd.
Något som slagit mig, är hur enkelt det kommer bli att skapa AI-pojkvänner, när någon väl bestämmer sig för att satsa på det.
Lite stereotyp brukar tänka att kvinnor är krångliga, svåra att pleasa och bryr sig om "mjuka" värden. Men jag vet inte om det stämmer i verkligheten. De saker som kvinnor efterlyser är ofta ganska enkla att tillgodose rent mekaniskt. Till att börja med kommer man långt med automatgenererade SMS som "godnatt", "god morgon älskling", "hur mår du?" och "tänker på dig". Jag har diskuterat detta med flera kvinnor, och frågat om de verkligen tror att killar som skickar sånt verkligen undrar hur då mår, eller verkligen tänker på dig. Svaret har varit nej, de tror inte nödvändigtvis det. Det är gesten som är det viktiga. Och digitala gester går ju att schemalägga.
Samma sak med diskussioner. Kvinnor vill ju i allmänhet bara ha någon som lyssnar och håller med, när de "ventilerar", och det grejar AI bra.

Jag vet kvinnor som varit tokigt kära i någon de "skrivit med", och när jag fått läsa konversationerna, så kunde det ha varit en chatbot.
Citera
2025-07-19, 12:44
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Höga krav är väl inte ens eget val?
Det är ju bara så man känner.

Här har vi ett ännu större problem märker jag.
Jo, du har själv ansvar för dina prefenser, känslor och önskningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in