Citat:
Ursprungligen postat av
Milla2025
Du skrev innan att vi ska vara tacksamma att transportstyrelsen sätter dit alkisar
Har du anmält din farsa han drack mycket har du skrivit
Eller gäller det bara personer du inte känner
Mer konstig ingen annan gjort det, ännu mer förundrar han aldrig fastnat i en kontroll just när han kört efter sitt enorma drickande.
Däremot hade jag önskat vi hade PEth test tidigare under min uppväxt, att detta skulle plockat körkortet av han, fått han o tänka om, bli stämplad av staten som alkisen han är, det skulle ha hjälpt enormt mycket för övriga i familjen, i gruvan behöver han inget körkort, samt gruvan har busstider för alla sina anställde, även Esrange jag jobba åt som fastighetsförvaltare, där ingick buss resan till jobbet i arbetstiden samt det gick på något konstigt avtal o kosta bara 100kr per år, tur o retur från jobbet, dvs ett statligt arbete som buss var subventionerat till max o förbi.
Man klara sig gott utan körkort. Men jag kan inte anmäla min egna familj, men önska företagsvård eller VC skulle gjort det.