2025-07-18, 14:40
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Som du skrev förra cykeln också, sen kom kraschen.
Och jag har fler Bitcoins idag än då. Majoriteten som försökte vara smarta har idag färre Bitcoins. Du trejdade själv bort dig ordentligt så jag vet inte vad du vill komma till…. Var inte ledsen för det för ingen förutsåg FTX debaclet. Lärdomen är att vodka, inte spela smart.
Citera
2025-07-18, 14:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Och jag har fler Bitcoins idag än då. Majoriteten som försökte vara smarta har idag färre Bitcoins. Du trejdade själv bort dig ordentligt så jag vet inte vad du vill komma till…. Var inte ledsen för det för ingen förutsåg FTX debaclet. Lärdomen är att vodka, inte spela smart.

Tradade bort mig? Jag trodde på PlanB precis som alla andra, eftersom han då aldrig haft fel tidigare.

Jag lärde mig av 2021, du, not so much.
Citera
2025-07-18, 14:54
Medlem
Citat:
Så du säljer på 150k?
Citera
2025-07-18, 15:33
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Säg inte så. Att hålla mycket monero ger hjältestatus i mina ögon (Håller inga själv.. ). Valutan för mänsklig ekonomisk frihet. Något som bitcoin misslyckats fatalt med.

Exakt! Älskar monero

Krypto ska vara anonymt! Och inget den kriminella äckliga staten ska hålla koll på.

Känns som när man fick pengar som liten. Och någon skulle bestämma vad jag fick och inte fick köpa. Dom äckliga ****** skyller allt på terrorism ☹️🥲

Så btc eth solana xrp och alla andra har misslyckats i den delen.
Citera
2025-07-18, 15:38
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Tradade bort mig? Jag trodde på PlanB precis som alla andra, eftersom han då aldrig haft fel tidigare.

Jag lärde mig av 2021, du, not so much.

Bra då vet vi att du har gjort exit till 75% och tror att toppen ligger på max 130K. För att slippa anklagas för backspegel-trading rekomendererar jag att du redovisar i tråden samma dag om och när du antingen säljer resterande 25% eller alternativt kliver in igen.
Senast redigerad av hazenectar 2025-07-18 kl. 15:40.
Citera
2025-07-18, 15:59
Medlem
Citat:

Att du är inte den vassaste kniven i lådan har vi förstått sedan länge.

Fortfarande stolt över dina prisförutsägelser?

Citat:
I november 2026 så ligger Bitcoin priset på $3-$6 miljoner.
Under 2030 så ligger Bitcoin priset på $8-$10 miljoner

Når vi halvvägs är jag glad ändå.

Citat:
Jag kommer gråta hela vägen till banken när den bara nådde till 8 miljoner och jag skall då tänka på dig...

Citat:
Om målet är att ha så mycket Satoshis som möjligt 2030 då Bitcoin är värd 5+ miljoner dollar
Citera
2025-07-18, 16:03
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Så du säljer på 150k?
Aldrig. Tänk att ha sålt och den tuffar på mot 175k…
Då följer jag hellre ner mot 125k och använder möjligheten att där köpa på mig mer BTC. Det är en strategi som gett mig fler och fler Bitcoin över tid HELT UTAN att riskera att ha färre Bitcoin. Gott så!
👍
Citera
2025-07-18, 16:13
Avslutad
Citat:
Då följer jag hellre ner mot 125k och använder möjligheten att där köpa på mig mer BTC. Det är en strategi som gett mig fler och fler Bitcoin över tid HELT UTAN att riskera att ha färre Bitcoin. Gott så!
👍

Det är oavsett ett vågspel sett till att du kommer att ackumulera mindre BTC med din metod än de som sålt någorlunda rätt och sedan köper i björnen.

Din metod är en acceptabel metod men inte en optimal metod.
Citera
2025-07-18, 16:26
Medlem
Citat:
👍
Följ gärna med ner till 40k. Nån måste ju bli bagholder. Tack på förhand.

Och du riskerar färre BTC oavsett eftersom du hade kunnat köpa mer BTC när priset korrigerar. Du räknar fel när du bara räknar en typ av risk. Tankevurpa.
Citera
2025-07-18, 16:28
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Det är oavsett ett vågspel sett till att du kommer att ackumulera mindre BTC med din metod än de som sålt någorlunda rätt och sedan köper i björnen.

Din metod är en acceptabel metod men inte en optimal metod.
Vet inte hur många gånger jag skall behöva säga det, men med tanke på att över 80% av de som försöker trade:a förlorar över tid, så är min metod överlägsen. Punkt.
Citera
2025-07-18, 16:31
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Följ gärna med ner till 40k. Nån måste ju bli bagholder. Tack på förhand.

Och du riskerar färre BTC oavsett eftersom du hade kunnat köpa mer BTC när priset korrigerar. Du räknar fel när du bara räknar en typ av risk. Tankevurpa.
Stå gärna utanför hela vägen upp till 250k i väntan på 40k, för att använda ditt infantila argument emot dig.
Citera
2025-07-18, 16:33
Avslutad
Citat:
Vet inte hur många gånger jag skall behöva säga det, men med tanke på att över 80% av de som försöker trade:a förlorar över tid, så är min metod överlägsen. Punkt.

80% köper på topp och säljer i dipp, det är inte ett argument för att följa med ner i björnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in