2025-07-18, 11:01
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det finns nog många som är skyldiga ja. Men mest skyldig just nu är Trump och hans republikanska sykofanter som vägrar offentliggöra fallet, trots att de har makten att göra så.

Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det måste jag hålla med om.

Jaha, så ni har räknat ut att "demokraterna" som HATAR Trump har skyddat honom i alla år? Vad är det för fel på vänstern och med att förstå sin omvärld?
Citera
2025-07-18, 11:02
Medlem
BoaToas avatar
Visste ni att judarna kom till Europa ca år 800-1000?

De tog med sig räntan i form av utlåning av pengar och de var framstående inom vinexporten. Vin. Alkohol.

Judar har alltid använt berusningsmedel/småbarn och annat dekadent skit för att hypnotisera sina offer.

Trump har säkert våldtagit många småflickor med Epstein. Skulle inte förvåna mig alls.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Detta är inte en nyhet, mer än att det lossnat lite som vi kan titta på.
Inte för att jag vill skämma ut en direktinkallad psyops-psykolog offentligt.. men detta är givetvis hela definitionen av vad en nyhet verkligen är. Kul att du försöker i alla fall, men det är tragiskt att skåda offentliga självmord.

Vad tror du själv om ärendet då? Förvånad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilimor
Men det betyder inte att vuxna människor får ha sexuellt umgänge med så unga personer. Det är olika lagar.
Det varierar från stat till stat, men flera har undantag för gifta par oberoende av ålder.
Citera
2025-07-18, 11:07
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Om Trump var inblandad, berätta då för mig varför "Demokraterna" med Bidén/Harris i spetsen med all deras svans som alla HATAR Trump, inte har släppt information om Trump. De hade hela fyra år (2020-2024) på sig.

Trump är garanterat INTE inblandad. Den saken är helt befäst. Det är bara riktiga fårskallar inom tokvänstern (du) som inte har kapacitet att förstå de mest simpla sakerna i världen.

Det finns förstås en möjlighet att både republikaner och demokrater är på listan, därför kan de inte släppa den utan "mutually assured destruction".
Citera
2025-07-18, 11:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilPaw
Inte för att jag vill skämma ut en direktinkallad psyops-psykolog offentligt.. men detta är givetvis hela definitionen av vad en nyhet verkligen är. Kul att du försöker i alla fall, men det är tragiskt att skåda offentliga självmord.

Vad tror du själv om ärendet då? Förvånad?

Vi vetat om detta mycket länge nu, som jag sade säkerligen minst ett decennium redan så vet vi om att donalds är en pedofil och har sex med minderåriga, gör sexuella övergrepp, fastställd våldtäkt i ärekränkning/förtals dom.
Och varför du skriver psyops, det är för du vet att finns inget du kan skriva som inte berättar att donalds är ett riktigt äckel.

Men kanske sexuella övergrepp, våldtäkter, pedofili och sex med minderåriga är bra saker?
Vi normala och sakliga vi är alla emot sexuella övergrepp, våldtäkt, pedofili och minderårig sex.

Så vilket är det nu för dig?
Är du emot dessa hemska brott, eller är det ala fascismen och att ni kommer säga inga brott för donalds detta?
Citera
2025-07-18, 11:08
Bannlyst
Citat:
Jaha, så ni har räknat ut att "demokraterna" som HATAR Trump har skyddat honom i alla år? Vad är det för fel på vänstern och med att förstå sin omvärld?
Jag anser att ALLA som flugit med Epstein är skyldiga, eftersom alla visste.
Citera
2025-07-18, 11:11
Medlem
Citat:

Trump är garanterat INTE inblandad. Den saken är helt befäst. Det är bara riktiga fårskallar inom tokvänstern (du) som inte har kapacitet att förstå de mest simpla sakerna i världen.

Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Då får vi snart se listan då?

Citat:

Baserat på mitt förra inlägg: En smart människa behöver inte ens se listan för att förstå att Trump inte är inblandad.

Du avslöjar dig själv.

Lägg märke till den briljanta logiken hos "Muslimfittan". Han skriver att Trump garanterat inte är inblandad, och när han får en fråga om listan, så förklarar han att man inte ens behöver se någon lista för att förstå att Trump inte är inblandad.

För det har han ju själv sagt, Muslimfittan. Ja, Trump har sagt det själv också.

Där satt den! Saken är avgjord och bevisad!!
Citera
2025-07-18, 11:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Det finns förstås en möjlighet att både republikaner och demokrater är på listan, därför kan de inte släppa den utan "mutually assured destruction".
Det finns helt säkert äckel från D där med.
Dock var det donalds som ropade om hen så gärna ville publicera listan och sen inte gjorde.
Och det är just att hen sade detta som har skapat denna situation som vi har nu.

En sak jag är mest fundersam, hur kunde donalds vara så in i helvete korkad att säga hen så jätte gärna ville publicera listan och hur on bondi sade att det är helt otroligt vilka namn det är på listan.
Och som jag sagt par ggr, detta ser exakt ut som donalds deklaration, så gärna ville lämna ut den, men sen satt och grät i HD när den skulle lämnas ut och detta för donalds visste de skulle se brott.(Och det blev också så.)

Sen visste vi redan om donalds pedofili och sex med minderåriga redan före första valet för donalds.
Men tydligen så är inte detta något höger bryr sig om längre, som sexuella övergrepp, våldtäkter, pedofili, sex med minderåriga och otrohet.
Och republikaner som blev skogstokiga innan om någon hade varit otrogen
Snacka om hyckleri.
Citera
2025-07-18, 11:13
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jair.Bolsonaro
Osannolikt. WSJ är en mycket ansedd tidning och konservativas sanningsbärare. Varumärket och trovärdigheten hade tagit en irreparabel skada.

Handlar snarare om ett varningskott. Detta är bara en början på något mycket större.

Fox News är en dålig kopia på nordkoreansk regim-tv. Att Fox News skulle göra en 180 är helt osannolikt.

Vad familjen Murdoch försöker balansera här vet vi inte. Familjen kanske gör en gentjänst åt en gruppering av eliten som har tröttnat på fascismen och kaoset.
Du kanske glömt att Fox News en period tidigare floppat bort från att stryka Trump medhårs. Orangutangen snackade sen massor med skit om att han blivit orättvist behandlad av Fox News. Det kan hända igen tänker jag.

Som sagt, både Fox News och WSJ kontrolleras av Murdoch.
Citera
2025-07-18, 11:18
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Värsta projektionen jag läst här på länge.

Ingen projektion då jag är öppen med att jag verkligen skulle hoppa på tåget, vilket de allra flesta andra också skulle göra. Mycket enerverande att vita riddare slikt sig låtsas upprörda över detta. Du skulle säkerligen vara en av de första att levar ut dina sexuella perversiteter, dvs. att spänna på en transsexuell neger...

Epstein-listan är säkerligen smaskig läsning och videomaterialet som finns på något väl undangömt ställe, skulle vara ytterst intressant att beskåda. När får vi ta del av dessa - aldrig, tyvärr... Det är för mången mäktiga digniteter på denna lista för att den skall kunna släppas ocensurerad och oförvanskad.
Citera
2025-07-18, 11:18
Medlem
BoaToas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Lägg märke till den briljanta logiken hos "Muslimfittan". Han skriver att Trump garanterat inte är inblandad, och när han får en fråga om listan, så förklarar han att man inte ens behöver se någon lista för att förstå att Trump inte är inblandad.

För det har han ju själv sagt, Muslimfittan. Ja, Trump har sagt det själv också.

Där satt den! Saken är avgjord och bevisad!!

Han mår uppenbarligen inte bra. Sitter dagar in och dagar ut på flashback och spyr galla.

Muslimfitta är nog en väldigt ensam kille. Säkert incel. Enda tjejer som ens sett åt hans håll blev väl knullad av en muslim och hatet väcktes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in