2025-07-18, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Worst straffsparkslggning ever. Frn bda lagen. Englands var nstan vrst (de som Falk "rddade", knappt styrfart).

Trnar damerna bara kondition och positionsspel nu fr tiden!?

Ingen bolltrning/skotttrning!?
Jag har redan brjat bli tveksam om detta hnt. Frutom sista svenska straffen hur mnga gick utanfr mlet av de nio "rddningarna" av de tv supermlvakterna ?
2025-07-18, 03:37
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans.Redux
Jag har redan brjat bli tveksam om detta hnt. Frutom sista svenska straffen hur mnga gick utanfr mlet av de nio "rddningarna" av de tv supermlvakterna ?

Syns ju ven p "stjrnan" Ada Hegerberg att hon har
uppenbara teknikprobs! Tv miserabla straffar! Sen r hon kass i mottagning av boll dessutom. Vad r hon bra p!? Tcka boll/nrkamper/huvudspel - och det r ju skitskoj att kolla p...

Nu skiter jag i Norge & Ada, men vill Sverige framt s ta in nn teknik/skott-trnare i juniorlandslag/flickor 17 i allsvenskan.
2025-07-18, 04:01
Medlem
litenbokstavs avatar
hahahaha vilka jvla straffar!! mr illa nu. sov gott gubbar.
2025-07-18, 04:35
Medlem
Jenshalls avatar
Typiskt Sverige skmma ut sig genom att lta vr egen mlvakt sl en straff. Har vi s dligt material bland spelarna att en mlvakt mste sl en straff?

Tur vi slipper fyllkajan Gerhardsson nu.
2025-07-18, 04:46
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Typiskt Sverige skmma ut sig genom att lta vr egen mlvakt sl en straff. Har vi s dligt material bland spelarna att en mlvakt mste sl en straff?

Tur vi slipper fyllkajan Gerhardsson nu.
Vart ju vntat
2025-07-18, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
r det troligt? Smilla stod kvar till sist med grten i halsen och ansiktet blottat mot strlarna som rinner ver brsten och vidare ner till det nakna sktet. Blackstenius kliver in med frsiktiga steg, hon hnger handduken p kroken och stller sig mittemot. Deras blickar mts fr en kort stund innan Blackstenius stter sig p huk, hon grabbar tag om den vlformade rumpan med bda hnderna och fr Smillas skte mot sina fylliga lppar fr att ge henne ett trstslick.
Erotiska noveller hr inte hemma i denna trd!!!
2025-07-18, 04:57
Medlem
Kom o tnka p en ganska speciell sak som iaf har med en av de strsta svenska damsporterna att gra i Sverige, iaf fr mig kndes det inte s bra,
Den sidan ja var inne p handlar dock framfrallt om tennis, vamosrafa.se som fortfarande finns kvar
Det som dock diskuterades i chatten dr just d var faktiskt handboll, tror det var EM i brjan p 2014

Det var s att ja kollade p en speciell lnk p en streamingsida, det var en gruppspelsmatch mellan Sverige o en ganska bra motstndare iofs, kanske det var Danmark faktiskt, vi ledde dock klart med som mest med till o med 6-8 bollar upp som mest d
Jag ville svara p ngra dock tyvrr frvnansvrt negativa som ja tyckte var hcklande kommentarer som skrevs, nd var det ju svenskar, de skrev iaf p svenska
Efter det hmtades vr ledning upp.
Jag sger bara.. avskyr nr folk ger sig p andra som grupp p ett lismande o smaktigt stt.
Kan ha handlat om 4 personer, ev 6 som mest
Mansslktet behver inse att,
frvisso vill ja nd respektera yttrandefriheten, men
ogillade riktigt starkt den situationen iaf
Jag som r lite vidskeplig/skrockfull, paranormal ocks
i viss tro ibland, lite grann/smtt
lagom iaf

Det hr har nd kanske inte direkt i sak med fotboll att gra, egentligen inte
r dock mest s jvla less p frbannelser Sverige har haft chans att kunna vinna kanske 5 eller minst 4 av stora turneringarna p damsidan i fotboll
I handboll sen ca 2007-2008 2-4 kanske
Lider med dem, det hr r dessbttre..
inte ondska
Men vi frtjnar egentligen inte fler medaljmissar p ett tag, helst inte tminstone finalmissar heller.
Senast redigerad av Englishisoverrated 2025-07-18 kl. 05:40.
2025-07-18, 05:20
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Englishisoverrated
Kom o tnka p en ganska speciell sak som iaf har med en av de strsta svenska damsporterna att gra i Sverige, iaf fr mig kndes det inte s bra,
Den sidan ja var inne p handlar dock framfrallt om tennis, vamosrafa.se som fortfarande finns kvar
Det som dock diskuterades dr just d var faktiskt handboll, tror det var EM i brjan p 2014

Det var s att ja kollade p en speciell lnk p en streamingsida, det var en gruppspelsmatch mellan Sverige o en ganska bra motstndare iofs, kanske det var Danmark faktiskt, vi ledde dock klart med som mest med till o med 6-8 bollar upp som mest d
Jag ville svara p ngra dock tyvrr frvnansvrt negativa som ja tyckte var hcklande kommentarer som skrev, nd var det ju svenskar, de skrev iaf p svenska
Efter det hmtades vr ledning upp.
Jag sger bara.. avskyr nr folk ger sig p andra som grupp p ett lismande o smaktigt stt.
Kan ha handlat om 4 personer, ev 6 som mest
Mansslktet behver inse att,
frvisso vill ja nd respektera yttrandefriheten, men
ogillade riktigt starkt den situationen iaf
Jag som r lite vidskeplig/skrockfull, paranormal ocks
i viss tro ibland, lite grann/smtt
lagom iaf

Det hr har nd kanske inte direkt i sak med fotboll att gra, egentligen inte
r dock mest s jvla less p frbannelser Sverige har haft chans att kunna vinna kanske 5 eller minst 4 av stora turneringarna p damsidan i fotboll
I handboll sen ca 2007-2008 2-4 kanske
Lider med dem, det hr r dessbttre..
inte ondska
Men vi frtjnar egentligen inte fler medaljmissar p ett tag, helst inte tminstone finalmissar heller.

Vilken text.

Chezzuz...
2025-07-18, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Vilken text.

Chezzuz...

Ja frsker inte medvetet skriva lngt, nd 😇😃
Ok, kommentarerna ja lste av ca max ett halvt dussin anvndare p hans blog/sida..
var typ det hr kommer inte hlla , en skrev till o med de viker ner sig, nog
Var nog nd inte alltfr hrda ordval i sig, r mest frustrerad ver Sveriges, som man trist nog kan kalla,
frbannelse i fotboll o ven handboll tyvrr

Var ju nd tycker jag en i princip isolerad hndelse p vamosrafas chat dr fr mnga r sen nu
Men vem fan vet varfr vi ska behva vara med om de hr blst p konfekten turneringarna hela tiden
0 logik i det ocks.
Ska skriva till fotbollsfrbundet idag, stttande o ocks beklagande ord
i vnlig mening
Senast redigerad av Englishisoverrated 2025-07-18 kl. 05:42.
2025-07-18, 05:55
Medlem
nu vill jag hra flickor, va gjorde PG fr fel?

sjlv tycker jag dessa:

man plockar inte ut tv tunga spelare som aslanni o rolf samtidigt i 77minuten.

kanske en o sen den andre vid 85minuten. och varfr ut med kaneryd?

det var tv mrkliga byten.

sen r det regel att inte lta tonringar skjuta straffar i strafflggningar. tnk saka.

kan bara sluta dligt.

lt henne vara 11e skytt. mjligtvis 10e fr att hurtig/janogy fegat men nn av dem skulle gtt fram fre smilla.
2025-07-18, 06:36
Medlem
Jag knner ingenting fr detta landslag.
Kan det bero p att de inte knner ngot fr mig (de r uteslutande flator)?
De enda mn de tycks vara intresserade av r svarta, kriminella amerikaner (BLM-grejen i brjan av varje match.
Mnga av dem knner inte heller ngot fr Sverige (det syns p dem vid nationalsngen).
Mnga ser ut att vara riktiga jvla surfittor med.
Allts. Varfr ska jag bry mig?
2025-07-18, 06:41
Medlem
alkoholfritts avatar
Stolpe ut och resan till EM tog slut, tankarna blev "ja sa ju de" det skiter sig alltid nr det gller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in