2025-07-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag visade nyss en bekant (som fullkomligt idiotförklarat mig angående Brigitte) avsnitt 1 i serien och han blev smått chockad.

19:20 och framåt är extra intressant:
https://m.youtube.com/watch?v=xIbUXQ5c-oQ&t=1710s
Smått chockad av vad?
Av att varit tvungen att se på videon?
Eller att du tror på det som sägs?
Citera
2025-07-16, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Smått chockad av vad?
Av att varit tvungen att se på videon?
Eller att du tror på det som sägs?
Att han blev ganska övertygad om att Brigitte är född som man.
Citera
2025-07-16, 21:43
Avslutad
Har Brigitte någon gång förnekat att hon var född som man och/eller intygat att hon var född som kvinna?
Citera
2025-07-16, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Kanske för att hon inte gillade att bli fotograferad precis som det står i länken jag gav ovan.

Påståendet brukar dock vara att det inte finns några bilder på hennes första 30 år. Nu har jag ju visat att det visst finns sådana bilder - och visst kan jag även länka fler bilder från hennes år som lärare också - men det var främst efter hennes 30-årsdag så det skulle väl knappast stoppa några konspirationsteorier?? Sen är det ju redan tydligt att det ändå inte bemöts seriöst - automatsvaret från de transtroende verkar ju vara att allt ändå är förfalskningar… bevis för det har ni förstås inga som helst dock…

Och ändå valde en sådan ljusskygg person att bli presidentfru? Nja!

Men de bilderna du länkade till var alltså best och the best som finns på Brigitte? Har hon förmedlat dessa bilder själv?
Citera
2025-07-16, 21:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Och ändå valde en sådan ljusskygg person att bli presidentfru? Nja!
De gifte sig 2006 - det var 10 år innan han blev president och 5 år innan Emmanuel ens gav sig in i politiken…

Citat:
Men de bilderna du länkade till var alltså best och the best som finns på Brigitte? Har hon förmedlat dessa bilder själv?

Nej det var det jag hittade efter 2 minuters letande… vilka som är bäst har jag ingen aning om - men den där hon håller sin son var fin.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-07-16 kl. 21:53.
Citera
2025-07-16, 21:59
Avslutad
Citat:
De gifte sig 2006 - det var 10 år innan han blev president och 5 år innan Emmanuel ens gav sig in i politiken…

Nej det var det jag hittade efter 2 minuters letande… vilka som är bäst har jag ingen aning om - men den där hon håller sin son var fin.

Hon gjorde ändå ett aktivt val.

Men har hon dementerat att hon skulle vara född man och/eller intygat att hon är född kvinna?
Citera
2025-07-16, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Att han blev ganska övertygad om att Brigitte är född som man.
Var nog bara för att slippa se mer videon gjorda av Candace Owens.
Citera
2025-07-16, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Var nog bara för att slippa se mer videon gjorda av Candace Owens.
Nej när kirurgen kom på tal så förstod han.
Citera
2025-07-16, 22:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Hon gjorde ändå ett aktivt val.

Men har hon dementerat att hon skulle vara född man och/eller intygat att hon är född kvinna?

Hennes advokat har i alla fall gjort det.
Fortsätt flytta målstolparna - det kommer behövas.
Citera
2025-07-16, 22:21
Avstängd
Citat:
Nej det finns lika lite bevis för att dessa skulle vara transor som Brigitte .
Även deras liv från 0 till 30+ år är enligt "SnakePlisssken" helt blankt.

Här ljuger han igen och igen och igen och ige.....
Citera
2025-07-16, 22:31
Avstängd
Citat:
Vilket uruselt men fullständigt förväntat svar.

Här har du till exempel bilden på den 22-åriga Brigitte med sonen - publicerad 2016 vilket är långt innan konspirationsteorierna uppstod om att hon skulle vara transa: https://www.elespanol.com/corazon/celebrities/20161118/171733090_0.html
Och då väntar vi bara på bevis för att det verkligen är 'Brigitte' som syns i bild.

Citat:
Och här har du familjebilden - piublicerad 2018: https://www.telestar.fr/actu-tv/autres-emissions/un-roman-francais-sur-france-3-brigitte-macron-a-t-elle-valide-le-documentaire-355611
Enligt Poussard m.fl. så är det istället så att pojken till vänster, Jean-Michel, är identisk med just 'Brigitte'. Vad som har hänt med den lilla flickan är okänt.

Citat:
Men du tänker att hon bara förberedede sig lite 9 år tidigare utifall att någon skulle börja sprida konspirationsteorier? Ja du, då får du nog presentera lite bättre bevis än dina påståenden och gissningar...
Den som inte ser det uppenbara logiska felslutet här, räcker upp en hand.
Citera
2025-07-16, 22:34
Medlem
Citat:
Jag är ganska säker på att argumentet i tråden har varit att det inte finns några bilder alls från hennes första 30 år - men nu ändrar ni er tydligen…. Förutsägbart och uselt..

Några exempel:

Du tycker inte det är anmärkningsvärt att det finns så få bilder på en presidentsfrus liv innan hon blev presidentfru? Jag har fler bilder på min farfar och farmor i unga år än vad det verkar existera av Brigitte. Och då är dom födda 50 år före Brigitte när kameror var mindre vanligt. Om du hade en bild på Brigitte före 30 årsåldern så skulle du säkert få en rätt bra peng för den.

Argumentet att det faktiskt finns några foton av henne i unga år är inga bevis för att hon alltid varit kvinna då det är mycket lätt att förfalska bilder idag. Photoshop du vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in